Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حسن عباس نژاد، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین با اشاره به افزایش بازدید و پایش واحدهای صنعتی، معدنی، صنفی، تولیدی و شهرک های صنعتی استان به منظور کاهش آلودگی وارده به محیط، گفت: حضور کارشناسان در پایش و بازدید از واحدهای فعال مستقر در استان تشدید یافته و با واحد های آلاینده محیط زیست در زمینه آب، خاک و هوا برابر قانون برخورد می شود که در همین راستا در ماه جاری از ۵۳۱واحد صنعتی بازدید به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: نظارت و پایش کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین و ادارات تابعه با توجه به افزایش میزان آلاینده ها بر اساس برنامه ریزی جامع و هدفمند به طور روزانه و شبانه انجام می شود و هدف اصلی این پایش ها، بررسی وضعیت زیست محیطی صنایع و معادن استان، برخورد با واحدهای متخلف و شناسایی واحدهای آلاینده جدید و در نهایت کمک به کاهش بار آلودگی است.

عباس نژاد خاطرنشان کرد: با توجه به حجم صنایع موجود در استان قزوین ۵۹۵اخطاریه جهت واحدهای صنعتی صادر شده و ۱۰۵واحد صنعتی به دادگاه معرفی شده اند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین در پایان گفت: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه آلایندگی صنایع، معادن، واحدهای صنفی خصوصا در ساعات شب و همچنین شرایط اضطرار آلودگی هوا، موضوع را به اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین اطلاع دهند.

کد خبر 1473158

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین حفاظت محیط زیست استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۸۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر نانوایی‌های شفت تشدید شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نقدی عصر سه شنبه در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اداره تعزیرات برخورد قانونی با نانوایان متخلف را در دستور کار قرار دهند.

نقدی با اشاره به اینکه تشدید نظارت بر نانوایی‌های شفت در دستور کار نهادهای نظارتی ذیربط قرار گیرد، عنوان کرد: تخلفاتی از قبیل کم فروشی، عرضه نان بی کیفیت، احتکار، توزیع آرد خارج از شبکه، تعطیلی بدون هماهنگی با کارگروه آرد و نان و رعایت نکردن مسائل بهداشتی برخورد خواهد شد و برای واحدهای صنفی متخلف حداکثر جریمه قانونی در نظر گفته می‌شود.

فرماندار شفت با تاکید بر برخورد قاطعانه به تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها در ایام تعطیل سال، گفت: رضایت مردم باید ملاک کارنانوایی‌ها باشد و هیچ عذری برای توجیه تخلف پذیرفته نیست.

وی با تاکید بر اینکه یکی از اولویت‌های کارگروه آرد و نان نظارت بر کیفیت نان در جهت رضایتمندی شهروندان است، اضافه کرد: کیفیت نان برخی از واحدهای نانوایی در حد مطلوب نیست و در این خصوص گلایه‌هایی از طرف شهروندان وجود دارد که باید نظارت‌ها در این خصوص افزایش یابد.

فرماندار شفت بر لزوم شروع به کار نانوایی‌ها طبق ساعات کاری اعلام شده، گفت: اکیپ اقدام مشترک نظارت بر واحدهای نانوایی به صورت مستمر و روزانه در شهرستان شفت انجام می‌شود.

گفتنی است، هر یک از اعضا در این جلسه به پیرامون مسائل و مباحث سهمیه‌های نانوایی‌ها، نحوه نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها، نحوه توزیع آرد سهمیه‌ای بین نانوایی‌ها، نظارت بر رعایت مسائل بهداشتی و… به ارائه گزارشی پرداختند.

کد خبر 6080421

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی شهرستان بوکان حامی حفاظت از محیط زیست است
  • نظارت بر نانوایی‌های شفت تشدید شود
  • مشکلات آلودگی آب سرخون به نفت هنوز وجود دارد
  • کسب رتبه دوم خراسان رضوی در پایش‌ های زیست محیطی کشور
  • خراسان رضوی در جایگاه دوم انجام پایش های نظارتی در کشور
  • خراسان رضوی در پایش‌های زیست محیطی کشور دوم شد
  • سلامت مردم و محیط زیست در رأس دغدغه‌ها و نیاز جامعه
  • دستگیری ۸۷ متخلف محیط زیست در قزوین
  • طرح پایش و عارضه‌یابی واحدهای صنعتی در کردستان اجرایی می‌شود
  • پایش و عارضه یابی واحدهای صنعتی منجر به توسعه تولید و اشتغال می شود