Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدعلی کیخا روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تامین ارز نهاده‌های دامی در سه ماه تابستان به صورت مقطعی با مشکلاتی رو به رو بود که موجب شوک به بازار محصولات پروتنئینی و افزایش قیمت محصولات از جمله گوشت مرغ و تخم مرغ شد که هم اکنون این مشکل رفع شده است.

وی ادامه داد: ارز مورد نیاز نهاده‌های دامی باید در طول سال و مستمر از طرف بانک مرکزی تامین شود تا عواقب آن به صورت افزایش قیمت، دیگر مایحتاج مردم را تحت تاثیر قرار ندهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: طبق آخرین مصوبه وزارتخانه، علاقمندانی که در بخش تامین نهادهای دامی اقدام به سرمایه گذاری کنند، مورد حمایت ویژه دولت قرار خواهند گرفت.

"کیخا" اضافه کرد: ارایه زمین رایگان به وسعت و زمان نامحدود و همچنین اخذ مجوزهای ۱۵ روزه برای سرمایه داران بخش نهاده‌های دامی در نظر گرفته تا در شرایط تحریم کمترین وابستگی به خارج از کشور داشته باشیم.

وی تاکید کرد: دولت و مجلس برای محصولاتی که امکان صادرات و فروش آن در خارج از کشور نیز وجود دارد، همین تسهیلات و شرایط را فراهم خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، با توجه به تامین نهاده ها در دو ماه اخیر، با افزایش جوجه ریزی در واحدهای مختلف کشور مختلف روبرو هستیم بنابراین وضعیت جوجه ریزی نشان می‌دهد که در ماه‌های آتی  با مشکل افزایش قیمت گوشت مرغ روبرو نخواهیم شد.

"احمدعلی کیخا" معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی روز دوشنبه به مهاباد سفر کرده بود.

مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی آذربایجان غربی دام و طيور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی آذربایجان غربی دام و طيور وزارت جهاد کشاورزی آذربایجان غربی دام و طيور اخبار کنکور نهاده های دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۹۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی

مشاور معاون وزیر و مسئول جهاد دامپزشکی از ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سازمان دامپزشکی کشور، محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی پس از دریافت مکتوب گزارش فعالیت‌های جهادی دامپزشکی در سال ۱۴۰۲ خورشیدی، از خدمات جهاد دامپزشکی به عنوان خدمت مؤثر سازمان دامپزشکی کشور به بهره‌برداران مناطق روستایی و عشایری صعب‌العبور تقدیر و تشکر کرده است.

امین اسدی، مشاور معاون وزیر و مسئول جهاد دامپزشکی در این خصوصی با ابراز خشنودی از این تقدیر دلگرم کننده وزیر جهاد کشاورزی خطاب به جهادگران دامپزشک اظهار کرد: این رضایتمندی عزم همکاران جهاد دامپزشکی جهت گستردگی بیشتر خدمات جهاد دامپزشکی در سالی که به نام جهش تولید با مشارکت مردم نیز مزین شده است را دوچندان خواهد کرد.

وی افزود: تاکنون بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور در زمینه‌هایی همچون واکسیناسیون، درمان، تشخیص، آموزش و ترویج و مدیریت بیماری‌های دامی انجام داده است و در رزمایش‌های جهاد دامپزشکی از ظرفیت‌های دیگر ارگان‌های دولتی و غیردولتی، سپاه و بسیج و گروه‌های جهادی، برای تسریع خدمت‌رسانی به مناطق صعب‌العبور استفاده می‌شود.

لازم به ذکر است؛ از آنجا که کنترل بیماری‌های دام و طیور از جمله وظایف سازمان دامپزشکی است، سازمان دامپزشکی کشور در سالی که مزین به نام جهش تولید با مشارکت مردم است، با توسعه کمی و کیفی خدمت جهاد دامپزشکی به تولیدکنندگان می‌تواند در اجرای سیاست‌های این سازمان برای کشف استعداد و ظرفیت‌های گروه‌های جهادی در مناطق روستایی و خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی به تولیدکنندگان مناطق روستایی و عشایری کشور استفاده بهینه کند.

کد خبر 747162

دیگر خبرها

  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • معاون وزیر جهاد کشاورزی از چه می ترسد؟
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی
  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است
  • پیش بینی تولید ۱.۵ میلیون تُن برنج در مازندران
  • جذب اعتبارات برای جبران خسارات سیل اخیر
  • آغاز کشت پنبه در استان گلستان / کشاورزان به توصیه کارشناسان جهادکشاورزی توجه کنند
  • ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت