Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به‌منظور اجرای تفاهم‌نامه تسهیلات بانک صادرات ایران با دانشگاه آزاد اسلامی نشستی در  دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین میان رئیس این واحد دانشگاهی و مدیر شعب بانک صادرات استان قزوین با موضوع گفتگو درباره مقدمات اجرای تفاهم‌نامه برگزار شد تا اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین بتوانند هرچه سریع تر از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شعب بانک صادرات استان قزوین در این نشست پرداخت تسهیلات ویژه این بانک را به اعضای هیئت‌علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس تفاهم‌نامه با این دانشگاه در قالب طرح فرهیختگان یادآور شد و گفت: اعضای هیئت ‌علمی می‌توانند تا سقف پنج میلیارد ریال، کارکنان تا سقف سه میلیارد ریال و دانشجویان به تفکیک مقاطع تحصیلی بین ۵٠ تا ۴٠٠ میلیون ریال با ارائه معرفی‌نامه دانشگاه از تسهیلات بانک صادرات ایران با نرخ سود هشت درصدی بهره‌مند شوند.

روانبخش یزدانی ادامه داد: اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند تسهیلات خود را در قالب خرید، ساخت و تعمیر مسکن و خرید کالا با اقساط ۶٠ ماهه در قالب عقد مرابحه، فروش اقساطی و مشارکت مدنی با نرخ سود هشت درصدی از بانک صادرات ایران دریافت کنند.

وی افزود: کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی نیز می‌توانند برای تعمیر مسکن و خرید کالا در قالب عقد مرابحه، تسهیلات تا سقف سه میلیارد ریال با اقساط حداکثر ۶٠ ماهه و  با نرخ سود هشت درصدی از بانک صادرات ایران دریافت کنند.

مدیر شعب بانک صادرات استان قزوین اظهار کرد: دانشجویان مقطع کاردانی دانشگاه آزاد اسلامی نیز بابت کمک هزینه پرداخت شهریه ثابت و متغیر خود می‌توانند تا سقف ۵٠ میلیون ریال با اقساط ٢۴ ماهه از تسهیلات این بانک استفاده کنند.

یزدانی بیان کرد: دانشجویان مقطع کارشناسی تا سقف ١٠٠ میلیون ریال با اقساط ۴٨ ماهه و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد تا سقف ١۵٠ میلیون ریال با اقساط ٣۶ ماهه از این تسهیلات برخوردار خواهند شد و دانشجویان مقطع ی نیز می‌توانند از این تسهیلات با نرخ سود هشت درصدی تا سقف ۴٠٠ میلیون ریال با اقساط ۴٨ ماهه استفاده کنند.

دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، آبروی استان است

مدیر شعب بانک صادرات استان قزوین پس از بازدید از مجتمع خوابگاهی و مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، گفت: این دانشگاه، مجموعه‌ای بسیار ارزشمند و آبروی استان قزوین است.

یزدانی اظهار کرد: به دلیل شرایط کاری خود تاکنون توفیق خدمت در چند استان را داشته‌ام؛ اما واقعا مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی قزوین را در سطح کشور و در میان مراکز آموزشی دولتی و غیردولتی بی‌نظیر دیدم و به همین دلیل همراه با تعدادی از همکاران، بازدیدِ طولانی و مفصلی از این مجموعه داشتیم.

وی موقعیت جغرافیایی ویژه استان و دانشگاه آزاد اسلامی قزوین را یادآور شد و افزود: هزینه‌های خوبی در این مجموعه انجام شده و شرایط و امکانات کم‌نظیری فراهم آمده که می‌تواند برای رشد استان قزوین کمک کننده باشد.

مدیر شعب بانک صادرات استان قزوین افزود: پیشتر تعریف دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین را زیاد شنیده بودیم و امروز از نزدیک آن را مشاهده کردیم و امیدواریم بتوانیم با اجرای طرح فرهیختگان و سایر خدمات قابل ارائه، دین خود را نسبت به مراکز آموزشی و به‌ویژه این دانشگاه ادا کنیم.

انتهای پیام/

حمید انصاری کد خبر: 1086650 برچسب‌ها تسهیلات بانکی تسهیلات دانشجویی بانک صادرات ایران دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تسهیلات بانکی تسهیلات دانشجویی بانک صادرات ایران دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین دانشگاه آزاد اسلامی قزوین میلیون ریال با اقساط بانک صادرات ایران دانشجویان مقطع تسهیلات بانک اعضای هیئت تا سقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۹۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد

عضو شورای اسلامی شهر قزوین بر لزوم پاسخگویی مدیریت شهری نسبت به مکاتباتش مبنی بر جذب نیروی غیرقانونی تأکید کرد و گفت: شهرداری قزوین همچنین درباره استفاده از نیروهای بازنشسته پاسخگو باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، قاسم الله‌یاری امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جلسه علنی شورای شهر در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه دریافت تسهیلات از بانک شهر برای تکمیل پروژه‌های عمرانی اظهار کرد: دریافت تسهیلات اتفاق خوبی است که می‌تواند منجر به تکمیل و بهره‌برداری بسیاری از پروژه‌های نیمه‌تمام شود.

وی افزود ضرورت دارد تا به مانند دیگر کلان‌شهرها بتوانیم از ظرفیت بانک شهر برای اخذ تسهیلات بیشتر استفاده کنیم و نباید این تسهیلات صرف پرداخت حقوق و هزینه‌های جاری شود؛ در ضمن مدیریت شهری قزوین باید پرداخت مطالبات و اجرایی شدن مصوبات کمیسیون فرهنگی در حوزه مساعدت‌ها را تسریع کند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین همچنین بر لزوم پاسخگویی مدیریت‌شهری قزوین نسبت به مکاتبات مبنی بر جذب نیروی غیرقانونی تأکید کرد و گفت: شهرداری قزوین درباره استفاده از نیروهای بازنشسته در شهرداری و موارد دیگر که به شهرداری اعلام شده پاسخگو باشد.

الله‌یاری همچنین به موضوع ساخت مستند ایران‌گرد توسط جواد قارایی اشاره کرد و افزود: با نظر و موافقت شورای اسلامی شهر قزوین در سال گذشته ساخت مستند از جاذبه‌های گردشگری فرهنگی و تاریخی قزوین توسط جواد قارایی تهیه‌کننده مستند ایران‌گرد به تصویب رسید، اما متأسفانه تاکنون قرارداد کار منعقد نشده است.

وی در تذکری خواستار تسریع در روند انعقاد قرارداد ساخت مستند ایران‌گرد توسط مدیریت شهری قزوین شد و ادامه داد: با توجه به اینکه ممکن است فصل کاری برای تصویر برداری را از دست بدهیم، به همین خاطر ضرورت دارد تا در اسرع وقت قرارداد این مستند منعقد شود و کار عوامل اجرایی مستند کلید بخورد.

کد خبر 747664

دیگر خبرها

  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه