Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو،انتظار می‌رود پرچمداران سری گلکسی S21 در سه نسخه شامل گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 الترا در تاریخ 25 دی‌ماه رونمایی شوند. براساس خبرهای فاش شده قبلی، نسخه الترا این سری از قلم S Pen  پشتیبانی می‌کند؛ هرچند ظاهرا قرار نیست گوشی مربوطه به همراه قلم استایلوس در دسترس کاربران قرار گیرد و علاقه‌مندان باید قلم هوشمند را به صورت جداگانه خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

تصاویر فاش شده جدیدی از قلم استایلوس و قاب محافظ گوشی نشان می‌دهد که آخرین نسخه S Pen شباهت زیادی به قلم تبلت‌های گلکسی تب S7 دارد؛‌اما از قلم گلکسی نوت 20 الترا جمع و جورتر است. نوک قلم هوشمند جدید نیز حساس به فشار است و برای اسکرول کردن مناسب بوده و می‌توان از آن به عنوان دکمه شاتر برای عکاسی به صورت ریموت کنترل استفاده کرد. قلم به لطف شتاب‌سنج یکپارچه از ژست‌های حرکتی پشتیبانی می‌کند.

باتوجه به رندرهای فاش شده استایلوس در سمت راست قاب محافظ قرار می‌گیرد که باعث افزایش عرض آن می‌شود. در یکی از تصاویر،‌ قاب‌ محافظ «LED View Cover» و در تصویر دیگر قاب محافظ «Silicone Case» دیده می‌شود.

       

 

هنوز به صورت دقیق مشخص نیست قاب‌های محافظ با چه قیمتی به بازار عرضه خواهند شد؛ هرچند گمانه زنی‌هایی در مورد عرضه S Pen جدید با قیمت 40 یورو در سراسر اروپا مطرح شده است.

سامسونگ همزمان با اعلام تاریخ رونمایی پرچمداران گلکسی S21، امکان پیش سفارش گوشی‌های هوشمند جدید را فراهم کرده است. کاربرانی که یکی از اعضای این سری را پیش سفارش بدهند، می‌توانند تا سقف 50 دلار لوازم جانبی خریداری کرده و تا 10 دلار از فروشگاه اندروید شاپ سامسونگ خرید کنند.

   

همان‌طور که انتظار می‌رود هدفون بی‌سیم گلکسی بادز پرو با قابلیت حذف نویز فعال هم جزو لوازم جانبی هدایای رایگان درنظر گرفته شده است.

کاربران می‌توانند همراه با پیش سفارش گلکسی S21 الترا هدفون گلکسی بادز پرو یا ردیاب هوشمند جدید گلکسی اسمارت تگ هدیه بگیرند. در نتیجه به جای دریافت اعتبار برای خرید لوازم جانبی،‌ هدایای رایگان برای کاربران درنظر گرفته شده است. درنظر داشته باشید که پیشتر شایعه شده بود هدفون جدید با قیمت 229 دلار به بازار عرضه خواهد شد. البته هنوز مشخص نیست این قیمت صحت دارد یا خیر.

   

گلکسی بادز پرو در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و بنفش با باتری 500 میلی‌آمپرساعتی (‌با قاب) و 60 میلی‌آمپرساعتی بدون قاب و طول عمر باتری 22 ساعته در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. این هدفون بی‌سیم جدید از قابلیت حذف نویز فعال به همراه استاندارد IP68 مقاوم در برابر نفوذ آب بوده و از بلوتوث 5.1 پشتیبانی می‌کند.

کاربرانی که گلکسی S21 یا گلکسی S21 پلاس پیش خرید کنند، به همراه گوشی،‌ هدفون گلکسی بادز لایو یا اسمارت تگ سامسونگ هدیه می‌گیرند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: گلکسی سامسونگ گلکسی اس 21 گلکسی بادز گلکسی S21

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۹۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می کنند / با ۴۰۰ محافظ به این شهر و آن شهر می روند بعد می گویند به میان مردم رفتیم

یک نماینده ادوار مجلس با انتقاد از اظهارات اعضای دولت درباره ارزهای تلگرامی گفت: «هفت، هشت یا ۱۰ نفر مثل آقای خلجی، آقای منصوری و ... آقای رئیسی را محاصره کرده‌اند و تلاش می‌کنند تا یک منظومه شمسی دیگر را برای آقای رئیسی تصویر کنند که مملکت گل و بلبل است.»   غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده ادوار مجلس، در بخشی از گفتگوی خود با خبرآنلاین، با اشاره به اظهارات اعضای دولت سیزدهم درباره ارزهای تلگرامی گفت: «این فرار به جلو که چه عرض کنم، این دویدن به جلو است. اینها حرف‌های بچگانه‌ای است. اینها یعنی با مردم ارتباط ندارند؛ والله بالله حتی مدیران قبلی هم صلاح این مملکت را می‌خواهند و ما خائنی به جز بنی‌صدر نداشتیم. بعضی‌ها یک اشتباهاتی داشتند همانطور که دولت آقای رئیسی هم اشتباهاتی دارد که البته متأسفانه این دولت بیشتر از همه آنها دارد اشتباه انجام می‌دهد.»   وی ادامه داد: «بارها واقعیت موجود را به آقای رئیسی‌ گفته‌ام، ایشان یک تیم دیگری برای خود مهیا کند و بروند از واقعیت‌های جامعه برای ایشان گزارش بیاورند. هفت، هشت یا ۱۰ نفر مثل آقای خلجی، آقای منصوری و ... ایشان را محاصره کرده‌اند و تلاش می‌کنند تا یک منظومه شمسی دیگر را برای آقای رئیسی تصویر کنند که مملکت گل و بلبل است.»   جعفرزاده گفت: «آقای رئیسی یک تیم را داروخانه‌ها بفرستند و یک تیم دیگر را به بازار بفرستد، شما پایتان را در چهارتا قصابی بگذارید همه چیز برای شما مشخص می‌شود. متأسفانه عرض کردم، با ۴۰۰ یا ۵۰۰ محافظ به این شهر و آن شهر می‌رود و بعد هم می‌گوید من رفتم میان مردم. اصلاً مردم می‌توانند به شما برسند؟ یکی هم می‌خواهد یک حرفی بزند، یک درخواستی دارد که مخالف نظر آقای رئیسی است، تند تند صلوات می‌دهند.» کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • خبر خوش برای طرفداران شیائومی/ اطلاعات بیشتری از پرچمدار ردمی لو رفت!
  • نویز کنسلینگ چیست و چه کاربردی دارد ؟
  • چراغ‌های راهنمایی و بوستان‌ها به کلید محافظ جان مجهز می‌شوند
  • نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می کنند / با ۴۰۰ محافظ به این شهر و آن شهر می روند بعد می گویند به میان مردم رفتیم