Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- وزیر آموزش و پرورش با اشاره به فرآیند آموزش در دروان کرونا گفت: صرفا شیوه دریافت آموزش‌ها در دانش آموزان متفاوت است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، محسن حاجی میرزایی ظهر امروز در حاشیه سفر به مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر بیش از سه میلیون دانش‌آموز در کشور فاقد تجهیزات نوین آموزشی هستند؛ این به معنای دور ماندن آنان از آموزش‌ها نیست بلکه آنها فاقد تجهیزات نوین آموزشی از جمله تبلت و گوشی تلفن همراه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هیچ دانش آموز محروم از آموزش نداریم ادامه داد: صرفا شیوه دریافت آموزش‌ها در دانش آموزان متفاوت است که بر این اساس بیش از 70 درصد دانش‌آموزان کشور از طریق سامانه شاد آموزش‌ها را فرا می‌گیرند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: برخی نیز از طریق آموزش‌های تلویزیونی آموزش‌های درسی را فرا می‌گیرند و افرادی که به هیچ کدام از روش مجازی و تلویزیونی دسترسی ندارند از طریق بسته‌های خودآموز و درسنامه‌هایی که با کیفیت مطلوب تهیه می‌شود، آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

لزوم ترسیم و تبین فرهنگ مقاومت در جامعه توسط آموزش و پرورش؛ تغییر نام یک مدرسه در پردیس به نام شهید سردار سلیمانیاطلاعیه آموزش و پرورش: دیوان محاسبات به دنبال کسر از حقوق فرهنگیان نیستوزیر سابق آموزش و پرورش: خداباوری عمیق شهید سلیمانی باعث ترس دشمنان از او بود

وی با بیان اینکه ما مسئول هستیم که با هر روشی دانش آموزان فراگیری داشته باشند افزود: تمام تلاش ما بر این محور است که حتی یک دانش آموز از آموختن و آموزش با کیفیت محروم نباشد.

حاجی‌میرزایی ادامه داد: تعهد ما با تمامی مدیران مدارس و معلمان در کشور این است که هیچ دانش آموزی از آموزش محروم نباشد.خیران و نیکوکاران نیز لازم است ما را در تامین تجهیزات نوین آموزشی برای دانش آموزان نیازمند یاری دهند تا از این برهه نیز گذر کنیم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: تمامی مدیران مدارس مسئول هستند که پیگیر نحوه دریافت آموزش‌ها برای هر یک از دانش آموزان باشند به این معنا که اگر دانش آموزی امسال ثبت نام نکرده جویا شوند و اگر ثبت نام هم کرده باید در خط دریافت آموزش‌ها قرار بگیرد بنابراین هیچ مورد دوری دانش آموزان از آموزش‌ها پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/281/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزیر آموزش و پرورش دریافت آموزش ها دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۹۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از امروز در استان آغازشد.
مهدی منتجب افزود: امکان ثبت سفارش کتاب های درسی برای دانش‌آموزان میان‌پایه یعنی پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم و یازدهم و دوازدهم تا سی یکم خردادماه ادامه دارد.
وی ادامه داد: ثبت‌نام پایه‌های ورودی اول دبستان، هفتم و دهم نیز ازدهم تیرماه آغاز و تا نهم شهریور ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه امکان ثبت کتاب های درسی به صورت انفرادی امکان پذیر است، افزود: انتظار می‌رود مدیران مدارس استان در اسرع وقت به منظور ثبت‌نام دانش‌آموزان میان‌پایه به‌صورت گروهی اقدام کنند.
رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ثبت سفارش و توزیع تمام کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره پیشخوان خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه ثبت سفارش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.irtextbook.ir و www.irtextbook.com است .
وی با اشاره به اینکه هم اکنون حدود چهار میلیون جلد کتاب به انبار استان اصفهان وارد شده است، گفت: این کتاب‌ها آماده تحویل به مناطق و نواحی استان است .
رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، زمان تحویل کتاب ها از ناحیه و منطقه به مدرسه را دهم شهریور و توزیع آن به دانش آموزان را از بیست وششم شهریورماه اعلام کرد.
وی ادامه داد: ثبت‌نام در سامانه یکپارچه آموزش و پرورش (سیدا) لازمه ثبت‌نام در سامانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای پایه های ورودی است.

دیگر خبرها

  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • ۸۰ دانش‌آموز در حوزه فناوری‌ نو گواهی بین‌المللی دریافت کردند
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد + فیلم
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود