Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته انضباطی فدراسیون آرای خود را در خصوص تیم های لیگ برتری اعلام کرد.

به گزارش برنا؛ دیدار دو تیم ماشین سازی و نفت مسجد سلیمان از هفته هشتم لیگ برتر در حالی 5 دی ماه برگزار شد که از سوی احمد گوهری ، بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان تخلفاتی مبنی بر بد رفتاری مقابل تیم حریف صورت گرفت که کمیته انضباطی وی را به یک جلسه محرومیت و مبلغ200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ایمان باصفا، بازیکن ماشین سازی نیز به یک جلسه محرومیت و پرداخت مبلغ 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. تیم ماشین سازی نیز به دلیل نقض اصول رفتار مبلغ 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*در خصوص درخواست باشگاه سپاهان مبنی بر تعلیق برگزاری یک مسابقه خانگی در ورزشگاهی غیر از ورزشگاه خانگی تیم سپاهان ، به دلیل تخلفات تماشاگران منتسب به این تیم در دیدار مقابل تیم فوتبال سایپا ، این رای با موافقت کمیته انضباطی و به استناد ماده 107 آیین نامه این کمیته به مدت 6 ماه تعلیق و همچنین به دلیل عدم اعلام مشخصات تماشاگران متخلف توسط باشگاه سپاهان ، کمیته انضباطی این باشگاه را علاوه بر پرداخت مبلغ 100 میلیون ریال تعیینی، به پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال دیگر و در مجموع به پرداخت مبلغ 300 میلیون ریال محکوم کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کمیته انضباطی سپاهان نفت مسجدسلیمان احمد گوهری کمیته انضباطی پرداخت مبلغ میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۹۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدحسین حسینی یک جلسه محروم شد

رای کمیته انضباطی در خصوص سیدحسین حسینی اعلام شد 

طرفداری | سید حسین حسینی با رای کمیته انضباطی محروم و جریمه شد.

جریمه نقدی برای دروازه بان استقلال

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، رای کمیته انضباطی به شرح زیراست:

در خصوص گزارش واصله علیه سید حسین حسینی بازیکن باشگاه استقلال تهران مبنی بر نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی باتوجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مصاحبه ایشان پس از بازی با تیم شمس آذرقزوین در تاریخ ۳۱ فروردین ماه بیان مطالبی در ارتباط با رأی صادره از سوی این کمیته در پرونده که در مورد تخلفات بازیکن موصوف بعد از مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال تهران از جمله بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی مسابقه (افسران امنیتی مسابقه) صادر گردیده هرچند در ظاهر این مطالب حکایت از تمکین از رأی صادره دارد، ولی چگونگی و نحوه بیان و عبارات به کار رفته در این مصاحبه موید قصد مشارالیه در خفیف و سبک جلوه دادن تصمیمات و اقدامات صورت گرفته از سوی رکن قضایی فدراسیون فوتبال پیرامون تخلفات رخ داده در مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و استقلال تهران می‌باشد در نتیجه فعل سید حسین حسینی از مصادیق رفتار توهین آمیز تشخیص و برهمین اساس مستند به مواد ۷۱ و ۱۱۳ مقررات انضباطی ضمن قطعی و قابل اجرا شدن یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان موضوع دادنامه شماره ۳۰۹۶ مورخ 29 فروردین ماه نامبرده به پرداخت مبلغ سیصد میلیون ریال جریمه نقدی و نیز الزام به عذرخواهی در رسانه‌های رسمی بابت تخلفات ارتکابی خود با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف و همچنین باشگاه استقلال تهران نیز بلحاظ تحقق مسئولیت تضامنی در خصوص این تخلف و عدم نظارت بر مصاحبه صورت گرفته وفق ماده ۵۰ مقررات انضباطی به پرداخت مبلغ 600 ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

رأی صادره ظرف مهلت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی نزد کمیته استیناف می‌باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی
  • سپاهان توسط کمیته انضباطی جریمه شد
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت اسماعیلی فر از بازی با سپاهان
  • اسماعیلی فر یک جلسه محروم و ۴۰ میلیون جریمه شد
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  • سیدحسین حسینی یک جلسه محروم شد
  • سایپا در کمیته انضباطی نقره داغ شد
  • محکومیت ۸۰۰ میلیونی پرسپولیس توسط بازیکن مورد علاقه نکونام
  • احسان پهلوان پرسپولیس را نقره‌داغ کرد
  • پهلوان پرسپولیس را ۹۰۰ میلیون تومان محکوم کرد