Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@23:11:39 GMT

شما برای ما از جای خالی سردار نوشتید

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۷۹۳۵۱

شما برای ما از جای خالی سردار نوشتید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکسال پس از این ترور ددمنشانه شهید سردار سلیمانی، خاورمیانه و به طور مشخص سوریه  و عراق شاهد آن جنایت تروریستی که سردار با آنها مبارزه کرد نبودند اما تحرکات اخیر امریکا در منطقه سبز و انتقال تروریست ها از مرزهای سوریه و عراق و بالعکس نشان از تحرک تازه آنها دارد. از دیگر تحولات یکسال اخیر خروج نصفه نیمه نظامیان آمریکایی از عراق و افغانستان و روابط گرم کشورهای خلیج فارس با اسرائیل را می توان از مهمترین تحولات یکسال گذشته در غیاب شهید سردار سلیمانی عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با گذشت یکسال خبرانلاین از مخاطبان خود خواست تا برای ما بنویسند که شرایط منطقه را در غیاب سردار شهیدمان چه طور ارزیابی می کنند و عمده کاربران معتقدند که او قهرمان ملی بود و ممکن است که کسی دیگر جایگزین او نشود.

برخی کامنت ها را در ادامه می خوانیم:

کاربر بی نامی نوشت: الان تو خاور میانه از یه طرف اردوغان یه نیم نگاهی به حضور شبه نظامیان روس تو ارتفاعات ادلب داره و از طرف دیگه یه جورایی هم نگران انتخابات پارلمانیه. از اون سمت هم ایجنت های نفتی سعودی دنبال اینن که کرسی های مهم اوپک رو از آن خودشون کنن و مدام نگران سامانه های نظامیشون در برابر راکت های یمنی هستن و همین وضعیت میتونه فشار نتانیاهو برای خلع سلاح نیروی مقاومت و حماس رو به نیروهای آمریکایی حاضر در منطقه تشدید کنه که نهایتا به خروج موقت یا دائم اتحادیه اروپا از برجام منجر میشه

مخاطب دیگری در پاسخ نوشت: ایشالله که خدا عمر با عزت بده به رهروان شهید سلیمانی

کاربر بی نام دیگری با اشاره به انتقام خون سردار شهید نوشت: اگر مسیر انتقام با نابودی اهداف ترور سردار زود طی نشود از این هم بدتر خواهد شد ... باید سریع ترین و محکمترین واکنش نسبت به آمریکاییها را انجام داد والا مسیر اهدافشون از ترور بر علیه منافع ملی ایران هموار شده و روبروز شرایط برای ایران را سخت تر خواهند کرد .

مخاطبی با نام چنگیز نوشت: مشت محکم بر دهان استکبار جهانی زده شد، انقلابی گری رشد کرده، آرمان های ارزشی دیده شدن، مقاومت بزرگ شد....کامنت چنگیز واکنش بسیاری در میان مخاطبان داشت.

کاربر دیگری نوشت: قطعا اگر سردار بود وضعیت منطقه الان با وجود نابودی داعش خیلی بهتر بود انها می دانستند چه زمانی وقت ترور سردارمان هست. اگر حاج قاسم بود وضعیت امنیتی ایران در منطقه عراق و حتی در قره باغ و سوریه خیلیی بهتر بود.

مخاطبی نوشت: در آینده با وجود این تندروهای داخلی جای خالیش بیشتر احساس میشه، سردار کسی بود که از هر قشری در داخل ایران دوستدار او بودند چون براش بی حجاب و باحجاب مایه دار و فقیر جناح و اصلاح طلب و اصولگرا اهمیتی نداشت او کسی بود که خودش رو فدای ملت ایران کرد به معنای واقعی کلمه وطن پرست بود ایا کسی رو مثل او داخل کشور داریم؟

کاربر دیگری عنوان کرد: تا زمانیکه انتقام سردار گرفته نشده شرایط منطقه ایده آل نخواهدشد چرا ؟؟ سردار شخصیتی متنفذ و صاحب ایتکار عملی بود که با تحلیل و پیش بینی صحیح جلوی بسیاری از ضربات به منافع ملی را می گرفت .... نبود سردار این ابتکارعمل را به دشمن منتقل می کند و دشمنان ما پیش دست می شوند اگر ما به بهانه هایی همچون صبر انقلابی و صبر استراتژیک این خلا را پر نکنیم ..... اراده ای که برای ترور سردار برخاسته بود اگر نشکند متضرر می شویم

حسنعلی نوشت: به نظرم با وجود افزایش تهدیدها در خاورمیانه انچه مهم است روشن شدن نیات درونی حکام در اینجاست که دوست ودشمن معلوم شده و ملت ها به این درک رسیدن که کی می خواد بهشون کمک کنه و به فریادشون برسه بعلاوه کلمه یا فرهنگ مقاومت تقریبا جا افتاد.

شما می توانید با پیوستن به این لینک در این بحث شرکت کنید.

310 310

کد خبر 1473149

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شهید سپهبد قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۹۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در کرمان + تصویر

در آستانه دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی ایران آیین اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در کرمان پایتخت مقاومت اسلامی برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آیین اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران صبح امروز و در آستانه دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی در کرمان پایتخت مقاومت اسلامی برگزار شد.

در این آیین حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، فداکار، استاندار، سردار معروفی، معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین، امیرغلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌ شرق ارتش، حجت‌الاسلام علیمرادی، نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری و تعدادی از مسئولان استان نیز حضور داشتند.

آیین اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در کرمان با سخنرانی سردار حسین معروفی، معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله اجرای گروه سرود همراه بود.

شرکت کنندگان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهدای مظلوم غزه با سر دادن شعارهای " مرگ بر آمریکا " و " مرگ بر اسرائیل" خشم انزجار خود را از جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت آمریکا در فلسطین نشان دادند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • آیین اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در کرمان + تصویر
  • جای خالی مبحث ۱۹ در ساختمان‌سازی
  • عکس‌| ذوق‌زدگی سردار آزمون از استقبال ترکمن‌ها
  • طارمی جای خالی سردار را پر کرد!
  • فیلم/ فرصت سوزی قایدی مقابل دروازه خالی ترکمنستان
  • دروازه خالی عجیبی که مهدی قایدی بیرون زد! +ویدئو
  • موقعیت دروازه خالی برای ایران که مهدی قائدی به طرز عجیبی آن را از دست داد / فیلم
  • بزرگترین آب انبار تک گنبدی ایران در قزوین + فیلم
  • پیش‌بینی سردار نقدی از روز آویزان کردن نظامیان آمریکایی از تیرهای برق | این عالم صاحب دارد
  • سردار به طارمی: بازوبند مال تو!