Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز (سه شنبه) جلسه ستاد عالی بازیهای المپیک و پارالمپیک با حضور مسئولان ورزش و رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی بوکس برگزار گردید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون بوکس، جلسه ستاد عالی بازیهای المپیک و پارالمپیک امروز (سه شنبه) با حضور حسین ثوری رئیس فدراسیون و علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس در حضور مسئولان ورزش کشور برگزار و در خصوص برنامه های تیم ملی جهت حضور قدرتمند در رقابتهای گزینشی المپیک در پاریس و بازیهای المپیک توکیو صحبتهایی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی، مهین فرهادی‌زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و علی رغبتی معاون دفتر برنامه‌ریزی وزارت ورزش حضور داشتند.

حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس در حاشیه این نشست کسب دو سهمیه المپیک را عملکرد قابل قبولی دانست و گفت: بوکس ایران روزهای سختی را سپری کرد و اکنون زمان آن است که با حمایت کامل از برنامه های سرمربی تیم بتوانیم بهترین شرایط را برای حضور پرقدرت در المپیک توکیو فراهم کنیم. ضمن اینکه این احتمال وجود دارد تعداد سهمیه های خود را در رقابتهای پاریس افزایش دهیم.

غلیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس هم درخصوص رقابتهای پاریس تصریح کرد: تاکنون دو سهمیه المپیک توسط دانیال شه بخش و سیدشاهین موسوی کسب کردیم و بوکسورهای بسیار مستعدی داریم که در صورت حضور در چند اردوی مشترک و مسابقات تدارکاتی سطح بالا می توانند در مسابقات پاریس نتایج قابل قبولی کسب کنند. ما برنامه خود را اعلام کردیم و امیدوارم با حمایت مسئولان محترم ورزش بتوانیم در المپیک توکیو تاریخ ساز شویم.

در پایان این نشست هم وزیر ورزش و جوانان ضمن حمایت از برنامه های رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی بوکس اعلام کرد از هیچ کمکی به بوکس ایران دریغ نخواهد کرد. هممچنین نمایندگان کمیته ملی المپیک هم بر حمایت همه جانبه از تیم ملی بوکس تاکید کردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سرمربی تیم ملی بوکس رئیس فدراسیون المپیک توکیو وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۹۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، میلاد تقوی در گفتگو با سرمربی تیم ملی والیبال گفت: در مقطع کنونی همه امکانات والیبال در اختیار تحقق یک هدف است؛ آن هم رسیدن به المپیک پاریس است، بنابراین آقای پائز، شما به عنوان سرمربی هر چه تصمیم بگیرید برای ما محترم و لازم الاجراست.   رئیس فدراسیون والیبال گفت: هر فردی بخواهد در مسیر رسیدن به المپیک مانعی ایجاد کند فدراسیون از او عبور خواهد کرد.   تقوی افزود: برای من چیزی جز خشنودی مردم ایران مهم نیست، بازی خوب و با غیرت بازیکنان می‌تواند مردم را خوشحال کند.   وی گفت: نتیجه در لیگ ملت‌ها قابل پیش بینی نیست، اما دوست دارم مردم از عملکرد شما راضی باشند، هر چند که عملکرد فدراسیون و تیم ملی از هم جدا نیست­­. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • کیومرث هاشمی: اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه مسائل فرهنگی است
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • الفتی: حمایت فدراسیون و سرمربی تیم ملی از من عالی بود