Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامحسین زمان آبادی مشاور امور فرهنگی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با حضور اعضای کادر فنی تیم فوتبال سپاهان در یکی از امامزاده‌های تهران، بیان کرد: تیم فوتبال سپاهان یک الگو است چرا که به هر شهری می‌رود در امامزاده‌های آن شهر حضور پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در رابطه با برنامه‌های فرهنگی فدراسیون برای تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: به کمک وزارت ورزش و جوانان در حال آماده ساختن زیر ساخت‌هایی مبنی بر ارتقای فرهنگ هواداران هستیم. یکی دیگر از برنامه‌های ما آماده ساختن الزامات فرهنگی در قرارداد‌های بازیکنان است تا بخشی از در آمد‌های بازیکنان صرف امور فرهنگی شود.

زمان آبادی اینگونه اظهار داشت: فوتبال نیاز به هیجان دارد و امیدواریم زمانی که ورزشکاران بتوانند وارد ورزشگاه‌های ما شوند، ضمن حفظ لذت فوتبال، شاهد عملکرد‌های مثبت باشیم. چند سالی است که بخشی از قرارداد‌های بازیکنان تیم سپاهان صرف امور فرهنگی می‌شود.

او در پایان در رابطه با حضور بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال جوانان و نوجوانان در "کلاب های شبانه" کشور تاجیکستان بیان کرد: نیرو‌های نظارتی و سرپرست تیم همراه بازیکنان و کادر فنی بوده اند و با توجه به حضور نماینده‌های سفارت میان کادر فنی، همچین چیزی ممکن نیست. من این موضوع را تکذیب می‌کنم.ممکن است یک بازیکن همچین اشتباهی را انجام داده باشد پس به این دلیل نباید اشتباه یک نفر را به پای همه بنویسیم.

بیشتر بخوانید

علی کریمی نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال می‌شود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتبال امور فرهنگی کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۹۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح یک واحد تولید باتری در گرمسار با حضور وزیر صمت

یک واحد تولید باتری در شهرستان گرمسار با حضور عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد. علی آبادی در قالب دومین دور سفر هیئت دولت به استان سمنان سفر کرده است.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070846 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • وعده جدید مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان و کادر فنی
  • کاهش مدت زمان انعقاد قراردادهای اجاره از طريق سامانه خودنویس امکان‌پذیر شد
  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • افتتاح یک واحد تولید باتری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • هر باشگاهی آرزوی داشتن بازیکنان سپاهان را دارد/ راه سپاهان با مورایس و کادرفنی‌اش درست است
  • حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم
  • پایان زمان ثبت نام از کاندیداهای شطرنج
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است/ هرکس از پرسپولیس رفت پشیمان شد/ تیم اوسمار سپاهان را هم می‌زند و قهرمان می‌شود