Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری ‌آنلاین؛ سعید نمکی گفت: بعد از مدت ها تلاش همکارانمان امروز به مرگ های دو رقمی ناشی از کرونا رسیدیم و به ۹۸ نفر مرگ‌ناشی از کووید_۱۹ در شبانه روز گذشته رسیدیم. گرچه این‌هم زیاد است و غم انگیز. اما این کاهش حاصل تلاش شبانه روزی همه همکاران من و همه عزیزانی است که طی این مدت ما را یاری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین درباره ویروس جهش یافته کرونا گفت:قرار بود اولین مواردی که از هر نوعی از ویروس موتاسیون یافته را مشاهده کردیم، به اطلاع مردم برسانیم. متاسفانه اولین مورد کووید ۱۹ موتاسیون یافته انگلسیی را در یک هموطن که از انگلیس آمده بود و بعد از مدتها رصد، پیدا کردیم. وی در یکی از بیمارستانهای خصوصی بستری بود و پس از بررسی های مکرر، تست کووید ۱۹ وی از نوع موتاسیون یافته تایید شد.

وزیر بهداشت گفت: حال این فرد در حال حاضر خوب است و خوشبختانه از آن جایی که از روز اول بسیار هوشیار و آگاه بودند، با اینکه با pcr منفی وارد کشور شده بودند، بین همراهان و خانواده شان کاملا خود را ایزوله کرده و هیچ ایاب و ذهاب به هیچ جای مشکوک نداشتند، تمام اطرافیان این فرد ارزیابی شدند و خوشبختانه رد و نشانی از این ویروس را در نزدیکان و خانواده‌شان پیدا نکردیم.

نمکی درباره مورد جهش یافته ویروس در غرب کشور، گفت: این خبر کلا تایید نشد و این‌ همکار ما بارها تست شد و بیش از ۲۴۰ نفر هم که با این همکار ما در تماس بودند، چک شدند و خوشبختانه در هیچ یک از آنها ردی از کرونای جهش یافته انگلیسی پیدا نشد.

نمکی تاکید کرد: تنها مورد ردیابی شده از ابتلا به کووید۱۹ انگلیسی همان فرد بستری در بیمارستان خصوصی است که حال ایشان هم کاملا خوب است. مردم بدانند این گزارش به معنای وحشت جدید نیست بلکه به معنای رعایت بیشتر پروتکل‌ها و مراقبت‌ها است‌ و اگر مورد دیگری هم باشد به اطلاع مردم خواهد رسید.

کد خبر 577766 برچسب‌ها كروناويروس وزارت بهداشت و درمان كرونا در ايران سعید نمکی چندرسانه‌ای - همشهری آنلاین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس وزارت بهداشت و درمان كرونا در ايران سعید نمکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۰۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا حمله موشکی «مشروع» بود؟ فهرست عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران

فهرست برخی از عملیات های اسرائیل علیه کشورمان در ۴۵ سال گذشته منتشر شد.   روزنامه جام جم در پاسخ به این سوال که «چرا عملیات تنبیهی وعده صادق مشروع بود؟» فهرست بخشی از عملیات نظامی و تروریستی اسرائیل علیه کشورمان را در ۴۵ سال گذشته را ارائه کرده که در ادامه می‌خوانید:   ۱-دی ۱۳۸۸ ترور مسعود علیمحمدی ۲-خرداد ۱۳۸۹ حمله ویروس استاکس نت

۳- آذر ۱۳۸۹ ترور مجید شهریاری و فریدون عباسی

۴-  فروردین ۱۳۹۰ حمله ویروس ستارگان

۵-  مرداد ۱۳۹۰ ترور داریوش رضایی نژاد

۶- آبان ۱۳۹۰ ترور تهرانی مقدم

۷-آذر ۱۳۹۰ ترور مصطفی احمدی روشن

۸-فروردین ۱۳۹۱ ویروس وایپر

۹- اردیبهشت ۱۳۹۱ ویروس فیلم

۱۰-  آبان ۱۳۹۷ ویروس جدیداستاکس نت

۱۱-  اردیبهشت ۱۳۹۹ حمله سایبری

۱۲- تیر ۱۳۹۹ انفجار نطنز

۱۳-آذر ۱۳۹۹ ترور شهید فخری‌زاده

۱۴-فروردین۱۴۰۰ انفجار در نطنز

۱۵-  آبان ۱۴۰۰ هک پمپ بنزین‌ها

۱۶- خرداد ۱۴۰۱ ترور احسان قدبیگی

۱۷-خرداد ۱۴۰۱ ترور مهدی عبدوس و علی کمانی

۱۸- بهمن ۱۴۰۱ پهپاد انتحاری

۱۹-  فروردین ۱۴۰۳ حمله به کنسولگری ایران   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • چرا حمله موشکی «مشروع» بود؟ فهرست عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران
  • اینفوگرافیک | ۴۵سال جنایت عبری علیه ایران
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • مردم برای تجویز دارو به عطاری‌ها اعتماد نکنند
  • خیرخواه: دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد
  • دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد
  • آقاتهرانی: انشالله شورای نگهبان فردا لایحه عفاف و حجاب را تایید کند
  • تایید واگن‌ها باید جهادی باشد تا مردم متضرر نشوند
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم