Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوند روز سه شنبه در جلسه بررسی وضعیت سهام عدالت بیان داشت: حدود ۷۰۰ هزار نفر در استان روش غیرمستقیم مدیریت سهام عدالت را انتخاب کرده اند و مدیریت خوب این سرمایه ایجاد فرصت و مدیریت بد نیز تهدید برای استان خواهد بود.

او سابقه بد برخی از تعاونی های مسکن مهر را مثال زد که هنوز درگیری های قضایی دارند و گفت: اگر مشارکت مردم در مدیریت کاری بیشتر باشد، آن طرح آسیب کمتری می بیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه به آمار پایین (رتبه ۲۲ کشور) احراز هویت سامانه سجام دارندگان سهام عدالت به روش غیرمستقیم در استان اشاره شد و استاندار کرمانشاه نیز تاکید کرد: با همین دست فرمان اگر جلو برویم در آینده دچار مشکلات اجتماعی و امنیتی خواهیم شد.

بازوند، از همه مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا در اطلاع رسانی و اقناع سازی مردم برای ثبت نام در سامانه سجام کمک کنند.

او افزود: دهیاری ها ابزار خوبی برای اطلاع رسانی هستند، ضمن اینکه نهادهایی مانند امور عشایری، کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید نیز باید در زمینه اطلاع رسانی برای ثبت نام در سامانه سجام به جامعه هدفشان کمک کنند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر دقت در بررسی صلاحیت اعضای هیأت مدیره شرکت سهام عدالت استان، اشاره ای نیز به ماجرای گلیم و گبه داشت و گفت: هنوز درگیر آن ماجرا هستیم و مشکلات سه تا پنج درصد مالباختگان حل نشده است.

ثبت نام در سامانه سجام

امیر حمزه حیدریان مدیرکل اقتصاد و دارایی کرمانشاه هم در این جلسه گفت: ۷۵ درصد جمعیت استان یعنی یک میلیون و ۴۴۱ هزار نفر  مشمول سهام عدالت شده اند در حالی که متوسط کشوری ۶۰ درصد است.

او با اشاره به فرصت انتخاب روش مستقیم یا غیرمستقیم مدیریت سهام عدالت گفت: ۵۳ درصد دارندگان سهام عدالت در استان روش مستقیم و ۴۷ درصد روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند در حالی که متوسط کشوری این آمارها برای مستقیم ۴۱ درصد و برای غیرمستقیم ۵۹ درصد است.

به گفته حیدریان، کسانی نیز که هیچ روشی را انتخاب نکرده اند، روش غیرمستقیم برای آنها لحاظ شده است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی کرمانشاه افزود: برای مدیریت سهام عدالت در روش غیرمستقیم یک شرکت سرمایه گذاری ایجاد شده و هم اکنون ارزش روز سهام آن ۱۰ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان می شود.

او از  صاحبان سهام عدالت خواست تا برای دریافت سود سهام، امکان خرید و فروش سهام و نیز شرکت در انتخابات هیأت مدیره حتما در سامانه سجام به آدرس www.sejam.ir ثبت نام کنند.

حیدریان تاکید کرد: در گذشته برای ثبت نام در سامانه سجام هزینه دریافت می شد اما الان ثبت نام رایگان است و افراد می توانند به راحتی بدون مراجعه حضوری از طریق گوشی هوشمندشان اقدام کنند.

وی به دلیل در پیش بودن انتخابات هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان تاکید کرد که تا پایان ماه جاری سهامداران باید در سامانه سجام ثبت نام کنند.

مدیرکل اقتصاد و دارایی رتبه استان کرمانشاه در ثبت نام سامانه سجام را پایین و ۲۲ کشوری اعلام کرد و گفت: هم اکنون بسیاری از کارگزاری ها و تعدادی از بانک های استان ثبت نام سامانه سجام را به صورت رایگان برای سهامداران انجام می دهند.

انتخاب هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت

انتخاب هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری بورس استان موضوع مهم دیگری بود که حیدریان به آن اشاره کرد و گفت: افرادی که صلاحیت های تخصصی با حداقل مدرک لیسانس دارند به شرط کارمند نبودن می توانند متقاضی عضویت در هیأت مدیره باشند.

به گفته وی، افراد تحصیلکرده در رشته های مالی با داشتن رزومه کاری و سابقه مدیریتی خوب دارای اولویت هستند ضمن اینکه بازنشستگان نیز امکان شرکت در انتخابات را دارند.

او افزود: سکانداری بزرگترین شرکت مالی استان باید به افرادی سپرده شود که دارای صلاحیت علمی و اخلاقی باشند.

آنچنان که حیدریان اشاره کرد تاکنون فقط ۲۲ نفر متقاضی شرکت در انتخابات هیأت مدیره شده اند و از این نظر رتبه ۲۱ کشوری را داریم.

برچسب‌ها هوشنگ بازوند سهام عدالت سامانه سجام کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هوشنگ بازوند سهام عدالت سامانه سجام هوشنگ بازوند سهام عدالت سامانه سجام کرمانشاه اخبار کنکور ثبت نام در سامانه سجام شرکت سرمایه گذاری هیأت مدیره شرکت روش غیرمستقیم سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۰۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه ناپایدار به جو استان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، و به نقل از اداره کل هواشناسی استان تا روز یکشنبه روند آرام افزایش دمای هوا،   وزش باد و رشد ابر، مهمترین پدیده‌های قابل توجه برای جو استان خواهند بود.
 به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای ناپایدار از روز دوشنبه تا پایان هفته آینده جو منطقه را تحت تاثیر می‌گیرد.
این سامانه در روز دوشنبه موجب بارش‌های غالباً پراکنده بهاری خواهد شد.
با تقویت این سامانه از روز سه شنبه  ضمن کاهش نسبی دمای هوا، بتدریج شرایط برای بارندگی نسبتاً گسترده در سطح استان فراهم می‌شود.

دیگر خبرها

  • شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور کرمانشاه توسعه می‌یابند
  • ورود سامانه ناپایدار به جو استان کرمانشاه
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم
  • شهر خلاق، فرصتی برای مشارکت مردم
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی