Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه علیرضا محبی‌زنگنه برای یک دوره چهار ساله دیگر بعنوان رییس هیات فوتبال کرمانشاه انتخاب شد.

 مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال استان کرمانشاه ظهر امروز(16 دی) با حضور سرپرست فدراسیون، رئیس امور استانهای فدراسیون و مسئولین ورزش استان برگزارشد و علیرضا محبی زنگنه با کسب اکثریت آراء برای یک دوره چهار ساله دیگر ریاست هیات فوتبال استان را بدست گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش ایسنا، در این مجمع حسین بیگلری، فریبرز رحیمی، محمدمهدی قربانی، مرتضی کلهر، علیرضا محبی زنگنه و پرویز نیکروش شش کاندیدای احراز پست ریاست هیات فوتبال استان کرمانشاه بودند. 

هرچند که برخلاف روال همه مجامع انتخاباتی دیگر طبق تصمیم فدراسیون فوتبال به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، محدودیت زمان و تعداد بالای حاضرین در جلسه قرار بود که هیچکدام از کاندیداها به ارائه برنامه های خود نپردازند، اما اعتراض کاندیداها و پادرمیانی مدیرکل وررش و جوانان استان باعث شد تا سرپرست فدراسیون فوتبال موافقت خود را برای ارائه برنامه توسط کاندیداها اعلام کند. 

در ادامه پس از اینکه حسین بیگلری، فریبرز رحیمی و محمد مهدی قربانی به تشریح برنامه خود پرداختند، نوبت به اعلام برنامه های مرتضی کلهر دیگر کاندیدای این مجمع رسید که ضمن انتقاد شدید از وضعیت کنونی فوتبال استان، به نفع فریبرز رحیمی از شرکت در انتخابات کناره گیری کرد. 

با اتمام مدت زمان هفت دقیقه‌ای ارائه برنامه های علیرضا محبی زنگنه، در پایان نوبت به کاندیدای ششم یعنی پرویز نیکروش رسید که او هم با انتقاد از ضعف های هیات فوتبال استان، به نفع فریبرز رحیمی از انتخابات اعلام انصراف کرد. 

در دقایق پایانی زمان اعلام برنامه های کاندیدها و پیش از شروع رای گیری، حسین بیگلری هم اعلام کرد که به نفع فریبرز رحیمی کناره گیری می کند. 

با اعلام انصراف حسین بیگلری، مرتضی کلهر و پرویز نیکروش، فرآیند رای گیری برای انتخاب یکی از چهار کاندیدای باقی مانده انجام شد که در نهایت علیرضا محبی زنگنه با کسب 15 رای موافق از مجموع 27 رای ماخوذه، به عنوان رئیس هیات فوتبال استان انتخاب شد. 

همچنین فریبرز رحیمی یازده رای و مهدی قربانی هم یک رای کسب کردند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه استانی ورزشی هیات فوتبال هیات فوتبال استان ریاست هیات فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۰۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات اقتصادی پیونگ یانگ عازم ایران می‌شود

خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز چهارشنبه اعلام کرد یک هیات اقتصادی پیونگ یانگ به ریاست وزیر امور اقتصادی خارجی این کشور عازم ایران شده است.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری رسمی کره شمالی «کی سی ان ای» اعلام کرد: این هیات اقتصادی به ریاست یون جونگ هو وزیر امور اقتصادی خارجی کره شمالی روز ۲۳ آوریل (به وقت محلی) این کشور را به مقصد ایران ترک کرده است.

این خبرگزاری به جزئیات دیگری در مورد این سفر اشاره نکرد.

دیگر خبرها

  • سفر یک هیات دیپلماتیک کره شمالی به ایران
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران شد
  • هیات اقتصادی پیونگ یانگ عازم ایران می‌شود
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • عضو جبهه پایداری: ما هر هفته جلسه داریم و یکی از موضوعات مورد بحث هم ریاست مجلس است