Web Analytics Made Easy - Statcounter

فارس- مدیرکل بهزیستی فارس از افزایش حق پرستاری افراد دارای معلولیت خیلی شدید خبر داد و گفت: حق پرستاری از افراد دارای معلولیت خیلی شدید از ماه آینده اعمال خواهد شد.

به گزارش قدس آنلاین،سید محمدصادق کشفی‌نژاد با بیان اینکه حقوق پرستاری افراد دارای معلولیت خیلی شدید در دو محل ضایعه نخاعی و خانواده محور بررسی می‌شود،ادامه داد: ۱۲ هزار نفر از حق پرستاری خانواده محور برخوردار بودند که در ماه گذشته ۲۰ هزار نفر به این جمعیت  اضافه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشفی‌نژاد گفت: در مجموع سازمان بهزیستی به ۳۲ هزار نفر پرستار افراد دارای معلولیت، مبلغ ۲۵۰ هزار تومان حق پرستاری پرداخت می‌کند.

مدیرکل بهزیستی فارس خاطرنشان کرد: پرستاران ضایعه نخاعی شامل ۲۷ هزار نفر می‌شوند که مبلغ ۵۵۴ هزار تومان حق پرستاری می‌گیرند و این در مصوبه جدید از ماه آینده به ۶۱۰ هزار تومان افزایش می‌یابد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حق پرستاری معلولان شدید افراد دارای معلولیت حق پرستاری خیلی شدید هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۰۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی اختصاصی معلولان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ معاون توانبخشی بهزیستی استان گفت: برای اولین باراست که آزمونی مختص معلولان برای جذب در دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود

اکبر شاهی افزود: در مقطع کاردانی ۱۲۷ نفر، در کارشناسی ۳۶۳ نفر، در کارشناسی ارشد ۹۳ نفر و در دکترا ۴ نفر عضو بهزیستی هستند و همه این افراد می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

وی اضافه کرد: متقاضیان به درگاه مرکز آزمون جهاد دانشـگاهی مراجعه کنند.

آزمون استخدامی اختصاصی معلولان روز جمعه ۱۷ خرداد برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی اختصاصی معلولان
  • ازدواج فامیلی عاملی برای افزایش آمار معلولان
  • تغییر تاریخ آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت
  • شمار دریافت کنندگان حق پرستاری خانواده محور در البرز افزایش یافت
  • امکان ثبت نام مجدد در آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت
  • امکان ثبت‌نام مجدد در آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت
  • برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان
  • شهرهای بدون مانع برای افراد دارای معلولیت
  • تعهد اشتغال بهزیستی خراسان رضوی؛ ۷۸۲۳ نفر
  • حق پرستاری بهزیستی فروردین ۱۴۰۳ واریز شد | جزئیات واریز ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی مستمری حق پرستاری