Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مجتبی محمودی مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی گفت: طبق اطلاعیه خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی پیرو نخستین دیدار مدیران رسانه‌ها با استاندار فعلی مقرر شد تا مسائل خبرنگاران فعال احصا و پیگیری شود که به همین منظور  تهیه و تدوین بانک جامع اطلاعات و مشخصات اصحاب رسانه ضروری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: بعد از دیدار با استاندار فعلی و در جلسه‌ای که مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و صدا و سیما نیز حضور داشتند برخی مسائل و مطالبات جامعه رسانه‌ای مانند فقدان بیمه و مسکن و مشکلات معیشتی و امنیت شغلی مطرح شد که با دستور خاص و امیدوارکننده دکتر معتمدیان همراه بود.
مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی  ادامه داد: با پیگیری مدیرکل روابط عمومی استانداری کمیته‌ای پنج نفره برای پیگیری تأکیدات استاندار و عملی شدن نکات مدنظر در آن نشست با حضور دکتر مؤمنی به نمایندگی از استانداری و نیز آقایان سمیع، مرتضوی، محمدیان و اینجانب تشکیل شد که در مرحله نخست تشکیل بانک اطلاعاتی خبرنگاران و نویسندگان و نیز فهرست رسانه‌های استان مصوب شد و در جلسه آتی شاخص‌های مدنظر برای تخصیص هرگونه تسهیلات حمایتی پیگیری می‌شود.

او تصریح کرد: خانه مطبوعات و رسانه‌های استان، قصد دارد به منظور توسعه خدمات رسانی به اصحاب محترم رسانه در استان به ویژه خبرنگاران حق التحریر که از کمترین امکانات برخوردارند، نسبت به جمع آوری اطلاعات آنان در قالب «بانک اطلاعات اصحاب رسانه خراسان رضوی» اقدام کند و بنابراین از همه خبرنگاران، دبیران گروه، سردبیران، مدیران مسئول، صاحبان امتیاز و عکاسان خبری محترم رسانه‌های مکتوب، اینترنتی و دیداری و شنیداری دعوت کرده است حداکثر تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه هفدهم دی ماه امسال با مراجعه به نشانی https://survey.porsline.ir/s/۸۶cANMM نسبت به تکمیل فرم و ارسال اطلاعات خود اقدام فرمایند.

 افراد واجد شرایط عضویت در خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی نیز همچنان می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی خانه مطبوعات و رسانه‌ها به نشانی https://khanehmatbooat.ir به عضویت تنها تشکل رسمی صنفی رسانه‌ای استان خراسان رضوی و زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیند و از برنامه‌ها و تسهیلات ویژه اعضا برخوردار شوند.   انتهای پیام// ف.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خانه مطبوعات رسانه خراسان رضوی مطالبات جامعه رسانه ای خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره ملی رسانه‌ای «جام جوانی»

ایسنا/گلستان معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان از تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره ملی رسانه‌ای «جام جوانی» خبر داد.

حامد ملاحسنی در گفت وگو با ایسنا به چگونگی روند برگزاری نخستین جشنواره ملی رسانه‌ای «جام جوانی» که توسط استان گلستان برگزار می‌شود اشاره و اظهار کرد: از زمان صدور فراخوان، ارسال آثار در قالب‌های مختلف به دبیرخانه این جشنواره آغاز شد.

وی با بیان اینکه پیش از این زمان ارسال آثار به بخش رقابتی این جشنواره تا ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ اعلام شده بود، ادامه داد: بر اساس تصمیم اتخاذ شده از سوی دبیرخانه، این زمان تا یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ نیز تمدید شده است.

دبیر نخستین جشنواره ملی رسانه‌ای «جام جوانی» با تأکید بر اینکه جشنواره مذکور فرصت مغتنمی است تا فعالیت‌های جوانان در عرصه‌های مختلف معرفی شود، افزود: سیاست اصلی جشنواره تحقق فرموده ارزشمند مقام معظم رهبری «هر کس ایران را دوست دارد برای ترویج ایمان و امید تلاش کند» است.

وی با اشاره به شعار محوری هفته جوان در سال گذشته با عنوان «جوان پرچمدار پیشرفت ایران»، خاطرنشان کرد: آثار نفیسی از رسانه‌های سراسر کشور در قالب‌های صوت، تصویر، خبرگزاری‌ها، رسانه‌های مکتوب و عکس دریافت شده و قطعاً با تمدید این زمان آثار جدیدی به دبیرخانه ارسال خواهد شد.

ملاحسنی از همکاری مؤسسه «رهپویان افق روشن استرآباد» در برگزاری این جشنواره خبر داد و اضافه کرد: محورهای این جشنواره شامل روایت پیشرفت جوانان، فعالیت‌های علمی، فرهنگی، فعالیت‌های ورزش پهلوانی، ازدواج و فرزندآوری، عفاف و حجاب، انتخابات، مقاومت، جهاد و ایثار، دهه فجر انقلاب و مشارکت اجتماعی جوانان است.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندانی که تاکنون موفق به ارسال آثار به دبیرخانه در گرگان، عدالت ۱۹، معاونت امور جوانان گلستان نشده‌اند، می‌توانند آثار خود را در پیام رسان‌های ایتا و بله به صورت فایل به شماره‌های ٠۹۱۱۹۷۲٠۱۳۳ و ٠۹۳۷۶۹۹۲۵۷۲ ارسال کنند، تصریح کرد: آثار ارسالی توسط برگزیدگان جشنواره‌های ملی و بین‌المللی و اساتید مجرب داوری خواهد شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس تصمیم اتخاذ شده، هر شرکت‌کننده می‌تواند در بخش‌های صوت، تصویر، رسانه‌های مکتوب و سایت‌های خبری با حداکثر سه آثار و در بخش عکس حداکثر ۱۰ اثر اسال کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نتانیاهو تمدید مهلت طرح جنجالی جذب سرباز را از دادگاه رژیم صهیونیستی خواستار شد
  • تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره ملی رسانه‌ای «جام جوانی»
  • جزئیات برنامه های اتوبوس تبریزگردی اعلام شد
  • مهلت ارسال چکیده به کنفرانس مطالعات هند تمدید شد
  • پیگیری تشکیل کمیته معاونین اقتصادی استانداران هرات و خراسان رضوی
  • خبرهایی کوتاه ۹ فروردین۱۴۰۳ از شهرستانهای خراسان رضوی
  • خبرنگاران کارنامه اعمال مسئولان را گزارش کنند
  • پیگیری خط کشی و علائم جاده صفی آباد به سمت خراسان رضوی
  • مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • نشست کمیته ساماندهی کودکان کار خراسان رضوی