Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوطالب جلالی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فلسفه حضور خبرنگاران در نشست های مدیران دستگاه های اجرایی به جهت ایجاد فضای مطالبه گری برای مردم است.

وی با بیان اینکه ذینفعان و مردم  باید  از خدمات هر دستگاه اجرایی مطلع شوند، اظهار داشت: با توجه به امکانات، قابلیت ها و مزیت های موجود در شهرستان و ماموریتی که برای هر دستگاه اجرایی تعریف شده باید یک اتفاق خوب و امیدوار کننده برای مردم بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلالی با بیان اینکه خبرنگاران در ایجاد این اتفاق خوب نقش به سزایی دارند، ابراز داشت: یک مسوول در هر جایگاهی باید پاسخ گو باشد و اقدامات خود را به اطلاع مردم برساند که این امر به رغم همه امکانات و قابلیت های خوبی که  در شهرستان وجود دارد، تاکنون اتفاق نیفتاده است.   

سرپرست فرمانداری شاهرود با بیان اینکه قانون نقش تسهیل گری در ایفای برنامه های اجرایی دارد، تصریح کرد: وضع قانون برای ایجاد شرایطی است که بتوان از موقعیت های گوناگون در بخش های معدنی، کشاورزی و صنایع استفاده کرد اما در برخی موارد این گونه برداشت می شود که قانون بیشتر نقش ممانعت و جلوگیری را دارد.

جلالی ادامه داد: یکی از دلایل فقدان نتیجه گیری برنامه های دستگاه های اجرایی این است که مسوولیتی که برای هر دستگاه تعریف شده را به درستی انجام نمی دهند.

وی گفت: خبرنگاران باید مسوولان ناکارآمد دستگاه های اجرایی معرفی کنند ، هر چند در مواردی ممکن است از سوی برخی مورد هجمه قرار گیرند.

سرپرست فرمانداری ویژه شاهرود ادامه داد: از آنجا که خبرنگاران به خاطر مردم و منافع آن ها تلاش می کنند، چنانچه در اجرای وظایفشان دچار مشکلی شوند، از سوی مردم حمایت خواهند شد.

  جلالی گفت: باید کار و تلاش برخی مدیران نیز که با برنامه و جدیت در حال تلاش هستند، به مردم شناسانده شده و از آن ها تقدیر شود..

وی با بیان این که ،  خبرنگاران باید به نیابت از مردم مطالبات آن ها را پیگیر باشند، افزود : این امر باعث می شود مسوولان در هر جایگاهی که باشند پاسخگو بوده و در اجرای وظایف دقت بیشتری کنند.

به گفته وی، خبرنگاران باید با جدیت نقش مطالبه گری خود را ایفا کرده و در این راستا مدیران دستگاه‌های اجرایی هم نباید ناراحت شوند.

شهرستان شاهرود با ۵۳ هزار کیلومتر مربع وسعت و بیش از ۲۲۰ هزار تن جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

برچسب‌ها شاهرود معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی رسانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شاهرود معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی رسانه شاهرود معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی رسانه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۰۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در ابلاغی سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در ابلاغی مهرداد محلوجی را به‌عنوان «سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰» منصوب کرد.

در متن ابلاغ شهردار اصفهان خطاب به مهرداد محلوجی آمده است:

«با عنایت به لزوم رسیدگی به اختلافات میان مالکین اراضی شهری و شهرداری در خصوص نحوه ساخت‌وساز املاک و با توجه به پیشنهاد معاون محترم شهرسازی و معماری و نظر به تعهد تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ منصوب می‌شوید.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با برنامه‌ریزی عالمانه و تحول‌آفرین در گسترش خدمات زیربنایی و تحقق برنامه‌های توسعه شهری و اهداف راهبردی شهرداری که متضمن منافع و مصالح عامه مردم است، همت گمارید.

امید است صرفاً رضایت خدا خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از تجارب همکاران و هم‌اندیشی و تعامل با شهروندان در پیشبرد اهداف آن مدیریت موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747505

دیگر خبرها

  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب
  • «محمدی» سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان شد