Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمان -یک هزار و ۸۳۲ سری جهیزیه به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی امروز(سه شنبه) با حضور جمعی از مسئولان در کرمان توزیع شد.

به گزارش قدس آنلاین،فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این آیین که در لشکر ۴۱ ثارالله کرمان برگزار شد گفت: از هفته بسیج رویکرد کمک های مؤمنانه تغییر کرد و تهیه جهیزیه، اشتغال های خرد، بحث آب، معیشتی خانواده ها و مسائل فرهنگی در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حسین معروفی افزود: در برخی نقاط استان کرمان مشکل ازدواج آسان و تهیه جهیزیه را داریم که به مناسبت هفته مقاومت و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در قالب یک کار قرارگاهی سپاه پاسدارن، بسیج و کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد شهید سلیمانی انجام شد.

وی بیان داشت:فعالیت ما تا پایان سال ادامه دارد و ۲ مرحله دیگر کمک های مومنانه در دهه فجر و هفته پاسدار و ولادت حضرت  امام حسین(ع) توزیع خواهد شد.

وی گفت: از مسئولان ادارات و سازمان ها می خواهیم این فرهنگ خیرخواهانه را در اداره های خود ساری و جاری کنند و برای کارمندان خود که در تهیه جهیزیه مشکل دارند، این انفاق را انجام دهند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جهیزیه کرمان سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۱۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» نتیجه تعامل سپاه و دانشگاه بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کامبیز نرماشیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در دیدار با فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارگانی ارزشمند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده که در سه دهه از زمان تأسیس تاکنون خدمات ارزنده و گرانبهایی را در همه عرصه‌ها در کارنامه درخشان خود به ثبت رسانده است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مولود  مبارک انقلاب و نتیجه تدبر روشنگرایانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی بود، ادامه داد: کارنامه درخشان و ثمربخش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های دفاعی، علمی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، آبادانی و محرومیت‌زدایی، نشان‌دهنده اهتمام و تلاش این نیروهای جان برکف و غیور در راستای تحقق رسالت‌های بزرگ و مغتنم سازمان است.

نرماشیری همچنین انجام عملیات موفقیت‌آمیز «وعده صادق» را نتیجه تعامل و همکاری سپاه و دانشگاه برشمرد.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان هم متذکر شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متعلق به مردم است، هر اقدامی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موفق به انجام آن شده در کنار هدایت‌های ارزشمند و راهگشای امامین انقلاب اسلامی، مدیون حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مردم سرافراز ایران است.

احمد شفاهی با اشاره به حملات کور و بزدلانه تروریستی به شهر چابهار و راسک، از دفاع مقتدرانه دلاور مردان نیروهای فراجا در مقابل این اقدام مذبوحانه قدردانی و خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی باید بدانند که با انجام چنین اقدامات ددمنشانه نمی‌توانند مانع از پیشرفت منطقه و توسعه کشور شوند، نیروهای ایثارگر و از خود گذشته فراجا در تمامی صحنه‌ها نشان داده‌اند که با تمام توان و تا پای جان در مقابل این اقدامات عبث ایستاده و سربلند بوده‌اند.

وی افزود: یکی از ارکان اصلی موفقیت‌های سپاه تعامل با دانشگاه به صورت مستمر است که برای دستیابی به نتایج بهتر و نیکوتر تأکید ما بر ارتباط بیش از پیش از دو ارگان است و دانشگاه و سپاه با همبستگی و تعامل کارآمد می‌توانند گام بلندی در مسیر توسعه و تعالی کشور بردارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» نتیجه تعامل سپاه و دانشگاه بود
  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • تهیه جهیزیه، هدیه خیران یزدی به زوج‌های جوان
  • مروری بر چند خبر کوتاه از گوشه و کنار آذربایجان غربی در دوم اردیبهشت
  • ببینید | تصاویری دیده نشده از گریه‌های سردار زاهدی هنگام سخنرانی حاج قاسم سلیمانی
  • اهدای ۱۴۴ جهیزیه ایرانی به نوعروسان یزدی
  • وعده صادق حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب است
  • رزمایش توزیع جهیزیه در میبد