Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- برگزیدگان بیست و هشتمین دوره هفته کتاب در استان مازندران تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، معصومه فرجی با بیان مطلب فوق گفت: کتاب محصول تجربه های بشری و خلاقیتهای ذهنی و آموخته های دراز مدت انسان است.

 معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: در راستای برپایی بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران  ازتاریخ 24 تا 30 آبانماه سال جاری  و بزرگداشت هفته کتاب وکتابخوانی یکی از برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اجرای مسابقه پویش کتابخوانی در دو بخش کودک و بزرگسال بود که علاقمندان می توانستند  با مراجعه به سایت  WWW.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

VANDADHOLDING.COM فایل صوتی کتاب خوانده شده را تا 20 آذرماه جهت شرکت در مسابقه ارسال نمایند.

 فرجی خاطرنشان کرد: این پویش در دو بخش کودک و بزرگسال با معرفی دو عنوان کتاب با عناوین  «تتوک و خضر دهم » اثر ابراهیم باقری حمید آبادی  و در بخش بزرگسال  کتاب «محمد پیامبری برای همیشه »  تالیف رحیم ازغدی  برگزارشد .

 وی گفت: در حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی امت رسول الله به شرح ذیل تجلیل به عمل آمد.

 منتخبین بخش کودک  : از کتاب « تتوک »

 1 - الناز احمد پور

2 - آرشیدا غضنفری

 3 -  ونوشه خانی ایوریق

 در بخش بزرگسال از کتاب  « محمد پیامبری برای همیشه » 

 1 – سید محبوبه نبیان

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منتخبین مسابقه کتابخوانی مازندران تجلیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۱۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه «کتاب شیرین» برگزار می‌شود؛ ساعت دقیق پخش مسابقه «کتاب شیرین»؟

 زی‌سان: برنامه و مسابقه تلویزیونی تعاملی «کتاب شیرین» با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی میان کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود. این مسابقه با محوریت سه کتاب «بزرگ‌شدن در سپیدان»، «قصه‌های ادواردو» و «خدا و ضرب‌المثل‌ها» طراحی شده است؛ شرکت‌کنندگان با مطالعه این کتاب‌ها در مسابقه شرکت کرده و به سوالات آن پاسخ می‌دهند.

شرکت‌کنندگان با پاسخ درست به سوالات و جمع‌آوری امتیاز لازم، رتبه کسب می‌کنند و رتبه‌های برترِ هر روز، به عنوان سرگروهِ مسابقه روز بعد انتخاب می‌شوند. همچنین طی فرآیند مسابقه شرکت‌کنندگان انتخاب می‌کنند که در کدام تیم قرار بگیرند و همراه با سرگروه‌شان به مسابقه و رقابت با گروه مقابل می‌پردازند.

در این مسابقه کتابخوانی تلویزیونی مبتنی بر بازی – کتاب، شرکت‌کنندگان هر روز به ۶ سوال عمومی و ۶ سوال تخصصی در دو گروه مجزا پاسخ خواهند داد و سوالات هر گروه، با گروه دیگر متفاوت خواهد بود. همچنین گروهی که امتیاز بیشتری کسب کند، برنده بازی خواهد بود و یک جایزه به سرگروه و جوایزی به قید قرعه به اعضای آن گروه اعطا می‌شود.

ساختار برنامه در دو بخش نیم ساعته طراحی شده است که بخش اول از هر دو شبکه پویا و کتاب پخش می‌شود و بخش دوم در شبکه کتاب. مخاطبان در طول روز هم می‌توانند به صورت آفلاین اطلاعات عمومی خود را از طریق این برنامه محک بزنند.

مسابقه بزرگ «کتاب شیرین» تولید مشترک شبکه کتاب و شبکه کودک است. این تعامل یک شبکه تلویزیونی با یک شبکه اینترنتی برای تولید یک بازی فعالانه برای کودکان باعث ایجاد یک رکورد بی‌سابقه شده است، به نحوی که از برنامه قبلی پخش شده آن تاکنون هر روز حدود ۳۰ هزار نفر به صورت آنلاین در مسابقه شرکت کرده‌اند.

علاقه‌مندان می‌توانند این مسابقه را تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۵:۳٠ تا ۱۶:۴٠ از طریق تلویزیون اینترنتی کتاب به نشانی ketab.tv مشاهده کنند.

منبع: مهر

سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • جایزه ملی کتاب کودک و نوجوان در یک قدمی اجرا
  • درخشش یک مازندرانی در جشنواره ملی کتاب و رسانه
  • توسعه فرهنگ کتابخوانی در احداث پارک‌های سنندج مورد توجه قرار گیرد
  • هیات خادم الرضا (ع) به حوزه کتاب و کتابخوانی توجه ویژه داشته است
  • تجلیل رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از محفل قرآنی امام‌حسنی‌ها
  • هیات خادم الرضا(ع) به حوزه کتاب و کتابخوانی توجه ویژه داشته است
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد
  • مسابقه «کتاب شیرین» برگزار می‌شود؛ ساعت دقیق پخش مسابقه «کتاب شیرین»؟
  • نجات ۳ کودک متاثر از گازگرفتگی در عباس آباد