Web Analytics Made Easy - Statcounter

بال فرانسوی تیم فوتبال بایرن مونیخ می‌گوید که این تیم می‌تواند به مانند رئال مادرید برای چند سال متوالی فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کینگسلی کومان، زننده گل قهرمانی بایرن مونیخ در فینال فصل اخیر مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، در گفت‌وگو با نشریه آلمانی «بیلد»، در خصوص علاقه‌مندی دو باشگاه بزرگ شهر منچستر به جذب او در تابستان اخیر گفت: اینکه می‌دانید باشگاه‌های خوب نسبت به جذب شما علاقه‌مند هستند، حس خوبی است و باعث افزایش اعتماد به نفس‌تان می‌شود اما من تا سال 2023 با بایرن مونیخ قرارداد دارم و تنها به این تیم فکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه چیز در بایرن خوب است و از بودن در این تیم خوشحالم.

وی همچنین در خصوص رقابتش با خرید جدید بایرنی‌ها اظهار داشت: سانه بازیکن خیلی خوبی است. ما در بایرن مونیخ متفاوت از منچسترسیتی بازی می‌کنیم و او به زودی خودش را با دی‌اِن‌ای ما وفق خواهد داد. در حال حاضر چهار بازیکن برای بازی در دو پست بال می‌‌جنگیم. همه ما هم‌تیمی هستیم اما همه ما هم می‌خواهیم تا جای ممکن بازی کنیم. در حال حاضر من در فرم و شکل خوبی هستم اما ممکن است اوضاع در دو ماه آینده تغییر کند. شاید لروی سانه، سرژ گنابری و یا داگلاس کاستا در ترکیب اصلی قرار بگیرند اما مهم این است که حداقل دو نفر از جمع ما در فرم سطح بالایی باشد.

کومان: از سر زدن به توپ می‌ترسم!

بال فرانسوی سرخپوشان مونیخی در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: ما تیم جوانی داریم، از این‌رو می‌توانیم دوباره در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شویم و زمان کافی برای انجام این کار را داریم. ما می‌توانیم و می‌خواهیم از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کنیم. رئال مادرید بین سال‌های 2016 تا 2018 موفق شد برای سه سال متوالی به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برسد. اطمینان دارم ما هم می‌توانیم چنین کاری را با این تیم انجام دهیم.

کومان در پایان درباره اهدافش در سال 2021 گفت: پس از اینکه فصل گذشته بدون تماشاگران‌مان فاتح لیگ قهرمانان شدیم، می‌خواهم امسال با حضور هواداران‌مان قهرمان این رقابت‌ها شویم، از این‌رو باید از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کنیم. همچنین دوست دارم با تیم ملی فرانسه در مسابقات یورو به قهرمانی برسم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچستریونایتد منچسترسیتی لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ منچستریونایتد منچسترسیتی لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۱۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خلاصه بازی بایرن مونیخ ۱ - آرسنال ۰

زی‌سان- دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با صعود یکی دیگر از نمایندگان فوتبال آلمان به مرحله نیمه نهایی مسابقات دنبال شد.

در دومین شب از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران، در ورزشگاه آلیانتس آره‌نای شهر مونیخ، تیم فوتبال بایرن مونیخ موفق شد حریف خود آرسنال را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

تک گل دقیقه ۶۳ یاشوا کیمیش با پاسی از رافائل گوئریرو باعث شد که باواریایی‌ها بازی خانگی خود برابر توپچی‌ها را ببرند و با توجه به تساوی ۲-۲ دور رفت در لندن، این شاگردان توماس توخل بودند که با برتری ۳ بر ۲ در مجموع دو بازی، جواز صعود به مرحله بعدی را کسب کردند.

به این ترتیب باواریایی‌ها که این هفته قهرمانی در بوندس‌لیگا را به بایرلورکوزن تقدیم کردند، هنوز این شانس را دارند که فصل را با یک جام به پایان برسانند. آنها، اما برای رسیدن به ایستگاه پایانی مسابقات باید از سد برنده مصاف منچسترسیتی و رئال مادرید بگذرند، نبردی که بازی رفت آن روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت و بازی برگشتش روز ۱۸ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

بایرن مونیخ بعد از پاری‌سن‌ژرمن و بوروسیا دورتموند سومین تیمی است که در این فصل به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا می‌کند. این سیزدهمین بار در تاریخ باواریایی‌هاست که به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # بایرن مونیخ ، آرسنال ، لیگ قهرمانان اروپا سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • آرسنال و حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا توسط بایرن مونیخ برای پنجمین بار
  • هری کین: تقابل با رئال مادرید؟ نیمه‌نهایی خیلی خیلی بزرگی می‌شود
  • جشن و پایکوبی بازیکنان بایرن مونیخ در رختکن، پس از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • (ویدئو) خلاصه بازی بایرن مونیخ ۱ - آرسنال ۰
  • رسمی؛ سالزبورگ به جام جهانی باشگاه‌ها 2025 راه یافت
  • صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تک گل کیمیش
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 1-0 آرسنال (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • طعنه به بایرن: وضع‌تان از شرایط توخل معلوم است
  • امشب؛ پایان مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / لطفاً مثل هفته پیش بازی کنید!
  • طلسم شوم: خوش شانسی کومان حریف کین نشد!