Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسوی گفت: ۳۰۰ بسته و برنامه آموزشی برای دانش آموزان مناطق روستایی و دوردست شهرستان آستارا تهیه و تولید شد.

«سید سجاد موسوی» امروز(سه شنبه، ۱۶ دی) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: امتحانات دی ماه امسال به دلیل شرایط خاص کرونایی و وضعیت نارنجی شهرستان به غیر از پایه‌های دوازدهم، بزرگ‌سالان و آموزش از راه دور امتحانات دیگر پایه‌ها به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا افزود: امتحانات نهایی و بزرگسالان با رعایت پروتکل های بهداشتی در مدرسه دخترانه فاطمیه(س) و پسرانه خاتم الانبیاء برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، تب‌سنج و مواد ضدعفونی‌کننده در حوزه امتحانات نهایی اجباری بوده و برای قرنطینه دانش‌آموزان مورددار و مشکوک به کرونا نیز اتاق ایزوله پیش‌بینی شده است.

 

موسوی با بیان اینکه ۳۰۰ بسته و برنامه آموزشی برای دانش آموزان مناطق روستایی و دوردست شهرستان آستارا توسط معلمان و دبیران پایه های مختلف تحصیلی تهیه و تولید شد، گفت: تلفن گویایی برای پاسخگویی به سوالات درسی دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه نیز راه اندازی شده و همچنین برخی دانش آموزان نیز از برنامه های تلویزیونی برای یادگیری دروس استفاده می کنند.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا به راه اندازی پویش تهیه تبلت برای دانش آموزان بازمانده از تحصیل و کم بضاعت خبر داد و افزود: خیرین و شهروندان می توانند با کمک های خود در این امر خیر سهیم باشند.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه با اجرای یادواره شهید سلیمانی در بستر شاد، یاد وخاطره سردار دل ها گرامی داشته شد، تصریح کرد: در این یادواره مجازی پنج هزار دانش آموز آستارایی شرکت کرده بودند.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا گفت: این یادواره به همت عوامل اجرایی دبستان دخترانه سعادت و پسرانه میثاق در محل سالن اجتماعات سپاه ناحیه به صورت پخش زنده از شبکه اجتماعی دانش‌آموز برگزار شد.

 

موسوی به خصوصیات بارز شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره و خاطرنشان کرد: ولایتمداری، عرفان عمیق به اندیشه های اسلامی و شیعی، شجاعت، مردانگی، ایران دوستی، اخلاص، مردمداری، مهربانی و وطن پرستی از جمله ویژگی های شهید سلیمانی بود.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: پویش خرید تبلت شهید سلیمانی بسته آموزشی بندر آستارا دانش آموزان برای دانش آموزان بندر آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۲۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت

          به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.      مجید فدوی روز پنج شنبه افزود: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.   وی ادامه داد: برای هوشمند سازی هر کلاس درس به صورت متوسط ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.   رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: ۴۲ مدرسه در مناطق شهری و روستایی این شهرستان با مشارکت خیران و اعتبارات نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس در یک سال گذشته بازسازی شدند.   فدوی سر و سامان دادن به ۶۵ ملک مازاد آموزش و پرورش، توجه ویژه به حوزه تربیت بدنی و نصب ۶ چمن مصنوعی را از مهمترین اقدامات آموزش و پرورش گناباد در این مدت برشمرد.   کلاس های هوشمند فرصت های یادگیری بیشتری را برای دانش آموزان فراهم، فرآیند یادگیری را سرگرم کننده و به دانش آموزان کمک می کند فناوری های جدید را بهتر فرا بگیرند و در مجموع در ارتقاء بهره وری آموزشی و مشارکت پذیری آنان نقش مهمی دارند.   از مجموع ۱۷ هزار و ۶۱۴ دانش آموز که در ۹۱۱ کلاس درس و ۲۲۴ مدرسه در مناطق شهری و روستایی گناباد شاغل به تحصیل هستند، ۹ هزار و ۵۶۵ نفر در دوره ابتدایی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در دوره اول متوسطه و ۲ هزار و ۲۸۸ نفر در دوره دوم متوسطه هستند.   هشت هزار و ۸۳۶ نفر از دانش آموزان در مدارس دولتی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در مناطق روستایی، ۹۲۷ نفر در مدارس شاهد و بقیه در مدارس استثنایی و غیرانتفاعی به تحصیل اشتغال دارند.   مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • ضرورت آموزش حفاظت و نگهداری از طبیعت به دانش آموزان
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی