Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا اینچه درگاهی در مراسم رونمایی از سر در جدید سالن ژیمناستیک در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ما روز بعد از شهادت سردار سلیمانی در سال گذشته به پاس قدردانی از زحمات وی برای ایران اسلامی سالنی را به نام وی تغییر نام دادیم و آیین تعویض تابلو آن در سالگرد شهادت این شهید بزرگوار انجام می‌شود. این تنها یک کار برای قدردانی از زحمات این شهید بزرگ در تامین امنیت ایران و محور مقاومت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون ژیمناستیک با اشاره به شیوع کرونا در ایران و جهان گفت: اگر محدودیت‌ها نبود و امکان میزبانی مسابقات بین‌المللی فراهم می شد، بدون شک یک تورنمنت بزرگ به نام و یاد سپهبد سلیمانی برگزار می‌کردیم. البته در دستور ما برگزاری مسابقات داخلی به نام شهید سلیمانی است.

وی در تشریح راز محبوبیت این سردار در بین ورزشکاران افزود: این راز را باید در تواضع، فداکاری و ایثار شهید جستجو کرد. تنها ورزشکاران نیستند که این شهید را الگو قرار می دهند بلکه آن شهید والامقام در بین مردمان محور مقاومت نامی بزرگ و الگو دهنده است.

مراسم تغییر نام سالن ژیمناستیک ایران با حضور برخی از مقامات ورزشی و لشکری ایران امروز انجام و این سالن ژیمناستیک به نام شهید سلیمانی مزین شد.

برچسب‌ها زهرا اینچه درگاهی قاسم سلیمانی فدراسیون ژیمناستیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زهرا اینچه درگاهی قاسم سلیمانی فدراسیون ژیمناستیک زهرا اینچه درگاهی قاسم سلیمانی فدراسیون ژیمناستیک اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۲۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران/ کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی

ملی‌پوش ژیمناستیک کشورمان موفق شد با کسب امتیاز لازم سهمیه المپیک را کسب کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،طبق اعلام سایت فدراسیون جهانی ژیمناستیک، مهدی الفتی، ملی‌پوش ژیمناستیک ایران توانست با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه، به المپیک پاریس راه پیدا کند. این اتفاق برای اولین بار در ژیمناستیک ایران رخ می‌دهد.

الفتی با کسی ۶۲ امتیاز موفق شد حضور در المپیک پاریس را برای خود قطعی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • اینچه درگاهی: کسب سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • اینچه درگاهی: سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران
  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران؛ کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی
  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران/ کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی
  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران؛ الفتی سهمیه المپیک گرفت
  • تاریخ‌سازی بزرگ ژیمناستیک ایران