Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و تراکتور تبریز از ساعت ۱۵ امروز(سه شنبه) در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میهمان موفق شد به برتری ۲ بر یک برسد.

مسعود شجاعی در غیاب اشکان دژاگه، از ابتدا در درون زمین بود تا وظیفه هدایت تیم در کنار زمین به عهده عباس چمنیان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعی روی هر ۲ گل تیمش هم موثر بود و زننده هر ۲ گل یک نفر بود. محمد عباس‌زاده بازیکن ۳۰ ساله تراکتور در ادامه روند گلزنی‌های خود در این فصل موفق شد در دقایق ۲۵ و ۸۲ برای تیمش گلزنی کند. گل اول از روی پاس در عمق شجاعی به دست آمد و گل دوم برگشت شوتی بود که اکبر ایمانی زده بود. در سوی مقابل تنها گل ذوب‌آهن به وسیله ایوان مارکوویچ در دقیقه ۷۹ به ثمر رسید.

با این نتیجه تیم تبریزی موفق شد چهارمین برد این فصل را به دست بیاورد و با ۱۶ امتیاز به رده سوم صعود کند. شاگردان رحمان رضایی هم همچنان در حسرت برد در این فصل باقی ماندند و تجربه سومین باخت ۶ امتیازی باقی ماندند و در رده پانزدهم ایستادند. باید دید تکلیف رحمان رضایی و تیمش در ادامه فصل چگونه خواهد شد.

از اتفاقات جالب بازی اعتراض شدیدی بود که ذوبی‌ها در ابتدای نیمه دوم داشتند و معتقد بودند حسن اکرمی به دلیل هند مدافع تراکتور باید برایشان پنالتی می‌گرفت. اتفاقی که رخ نداد.دانیال مومنی از ذوب و میلاد فخرالدینی از تراکتور کارت زردی‌های این دیدار بودند.

ترکیب ذوب‌آهن

شهاب گردان، وحید محمدزاده، مسعود ابراهیم زاده، قاسم حدادیفر، علی دشتی، میلاد جهانی، دارکو بیدوف، مهرداد قنبری، دانیال مومنی، فرشاد محمدی مهر، محمد سلطانی مهر

ترکیب تراکتور

محمدرضا اخباری، میثم تیموری، وفا هخامنش، هادی محمدی، میلاد فخرالدینی، اکبر ایمانی، حمید بوحمدان، سعید مهری، مهدی تیکدری، مسعود شجاعی و محمد عباس‌ زاده

برچسب‌ها تراکتورسازی ذوب آهن حسن اکرمی لیگ برتر فوتبال مسعود شجاعی رحمان رضایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تراکتورسازی ذوب آهن حسن اکرمی تراکتورسازی ذوب آهن حسن اکرمی لیگ برتر فوتبال مسعود شجاعی رحمان رضایی اخبار کنکور ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۲۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش مدیریت بحران استان

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، «محمدعلی ملک زاده» مدیر کل بحران استان ضمن اعلام آماده باش این مدیریت با توجه به احتمال خسارت گسترده در بخشهای مختلف استان، از انجام اقدامات ضروری جهت پیشگیری و کاهش خسارات احتمالی در این باره خبر داد.

وی به احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها در اکثر شهرستان‌های استان یزد اشاره و عنوان کرد: منطقه اثر مخاطرات احتمالی در سراسر استان یزد پیش بینی شده است.

وی به همه شهروندان به خصوص ساکنان مناطق ییلاقی و کوهپایه‌ای استان در خصوص جاری شدن روان آب و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل ها هشدار داد و گفت: همشهریان از تردد و توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها اکیداً خودداری کنند.

ملک زاده عنوان کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال رخداد صاعقه و بارش تگرگ و نیز گاهی وزش باد خیلی شدید به ویژه در ارتفاعات از مردم می‌خواهیم از فعالیت‌های کوهنوردی به ویژه صعود به قله‌ها پرهیز کنند.

خبرنگار: محمد مهدی داوری

انتهای خبر/

کد خبر: 1228098 برچسب‌ها مدیریت بحران مدیریت شهری بارش باران سامانه بارشی

دیگر خبرها

  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و صادق محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • عباس‌زاده: تعمیق و توسعه روابط ایران و پاکستان ضریب امنیت را بالا می‌برد/ سوءتفاهمات بین دو کشور باید برطرف شوند+ فیلم
  • چالش مسعود شجاعی در جام شیرین
  • آماده‌باش مدیریت بحران استان
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم‌پور در وزن ۹۷ کیلوگرم
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم پور در وزن 97 کیلوگرم
  • جریمه مسعود شجاعی کاهش پیدا کرد
  • کاهش جریمه مسعود شجاعی با رأی کمیته استیناف