Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، صبح امروز مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین و مدیرکل اوقاف و امور خیریهٔ استان قزوین با هدف آبادانی بقاع‌متبرکه و مناطق تاریخی از منطقهٔ الموت‌غربی بازدید کردند. علیرضا خزائلی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین در این بازدید اظهار کرد: پس از سفر به آوج و تاکستان و بوئین‌زهرا و بازدید از بقاع‌متبرکه و مناطق تاریخی آن‌ها، این سومین بازدید مشترکی است که به‌همراه مدیرکل اوقاف از بقاع‌متبرکهٔ استان قزوین در منطقهٔ الموت‌غربی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدواریم بتوانیم همکاری‌ها و فعالیت‌های مشترکی در زمینهٔ آبادانی بقاع‌متبرکه و اماکن تاریخی این منطقه انجام دهیم.

حجت‌الاسلام مصطفی مجیدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریهٔ استان قزوین نیز در این بازدید عنوان کرد: در این سفر از امامزاده اسماعیل میلک، امامزاده هارون، امامزاده شاه‌رشید، امامزاده یحیی در منطقهٔ الموت، امامزاده علی‌اکبر یارود و امامزاده محسن و قاسم واقع در حسن‌آباد الموت بازدید شد. این مسؤول ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در کنار همکاران اداره‌کل میراث فرهنگی، اتفاقات خوبی را برای احیای اماکن مذهبی و بقاع متبرکهٔ این مناطق انجام دهیم. مجیدی عنوان کرد: لازم است اهالی محترم و مجاوران بقاع متبرکه نیز همت کرده تا با همکاری آن‌ها بتوان گام‌های مؤثری در راستای آبادانی بقاع و مناطق تاریخی انجام داد. وی در پایان بیان کرد: این زرارهٔ اهل بیت(ع) هستند که بهانهٔ جمع شدن محبان اهل‌بیت(ع) به گرد بقاع متبرکه و حتی شکل‌گیری روستاها در جوار این بقاع متبرکه شده‌اند، بنابراین وظیفهٔ ما این است همت کنیم تا بتوانیم خدمت‌گزاران خوبی برای اماکن مقدس باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قزوین منطقه الموت غربی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان قزوین بقاع متبرکه آبادانی بقاع متبرکه آبادانی بقاع میراث فرهنگی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۲۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر گفت: بر‌اساس بررسی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر شده متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان این مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن‌کجی به مردم استان بوشهر محسوب می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، صادق بوستانی صبح امروز در حاشیه بازدید سرزده از سازمان منطقه آزاد بوشهر، اظهار داشت: بر اساس گزارشات متعدد واصل شده به دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقى استانداری بوشهر متأسفانه شاهد حضور تیم پروازی در سازمان منطقه آزاد بوشهر هستیم.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر با بیان اینکه شناسایی مدیران پروازی با توجه به مأموریت معاونت اجرایی رئیس جمهور صورت می‌گیرد، گفت: بر‌اساس بررسی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر شده متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان این مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن‌کجی به مردم استان بوشهر محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: برخی از مدیران پروازی هر چند ماه یک بار و بعضاً در هر ماه به مدت بسیار کوتاهی در محل کار حضور پیدا می‌کنند که همین مسئله باعث آسیب به مجموعه و عقب‌ماندگی در برنامه‌ها می‌شود.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر افزود: وجود مدیران پروازی باعث رکود در فعالیت‌های سازمانی و تحمیل هزینه‌های سنگین مالی می‌شود.

بوستانی خاطر نشان کرد: در اسرع وقت مکاتبات لازم با معاون اجرایی رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور صورت خواهد گرفت و انتظار این است با توجه به تأکیدات رئیس جمهور مدیران پروازی ناکارآمد در سایر دستگاه‌ها و صنایع استان را شناسایی خواهیم کرد.

انتهای پیام/190/.

دیگر خبرها

  • پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای می‌تواند پیشران توسعه باشد
  • انهدام باند حفاران غیرمجاز در ارومیه
  • اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید بیژن حسنی
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • اختصاص ۸۰۰ میلیاردریال برای اجرای طرح‌های مرمتی در آذربایجان غربی
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی