Web Analytics Made Easy - Statcounter

اشکرینیار خوشحال است که در اینتر به طور ثابت بازی می کند.

میلان اشکرینیار، مدافع اسلواک اینتر می گوید از نیمکت نشینی در انتهای فصل قبل خوشحال نبود.

به گزارش طرفداری، میلان اشکرینیار که در بازی های اینتر در مراحل پایانی لیگ اروپای فصل قبل بازی نمی کرد، در مصاحبه با اسپورت مدیاست در مورد شایعات انتقال به تاتنهام در تابستان 2020 گفت:

شایعات انتقال به تاتنهام؟ گفتن اینکه از این شایعات خوشحال بودم سخت است زیرا نمی خواستم اینتر را ترک کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اواخر فصل قبل زیاد بازی نمی کردم و خیلی راضی نبودم اما از نتایج تیم خوشحال بودم. اکنون به عملکرد خود تداوم بخشیده ام و بیشتر بازی می کنم بنابراین از این بابت خوشحالم.

همچنین بخوانید: میلان اشکرینیار: اینتر باید گل های کمتری دریافت کند

اخبار داغ 

یک نامزد با جادوگر وارد انتخابات فدراسیون می شود؛ رقابت جادوگر کرجی با جادوگر فوتبال! مثلث CAM برای دربی سرخابی تست شد؟ قهرمان کشتی آزاد ایران درگذشت بهترین گلزنان قرن 21 سرخیو راموس و رئال مادرید؛ اختلال جدی در مذاکرات تمدید قرارداد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میلان اشکرینیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۲۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در حال حاضر خود را در موقعیتی نامناسب می‌بیند زیرا دو ستاره‌اش یعنی لائوتارو مارتینز و مارکوس تورام هر دو می‌خواهند در بازی‌های المپیک تابستانی شرکت کنند و مدیران باشگاه ایتالیایی نگرانی‌هایی در مورد آمادگی جسمانی آنها دارند.

بازی‌های المپیک در ژوئیه سال جاری در پاریس آغاز می‌شود و حدود سه هفته تا اواسط آگوست ادامه خواهد داشت. فوتبال نقش کوچکی در بازی‌ها دارد و کشورها فقط به سه بازیکن بالای ۲۳ سال اجازه حضور در ترکیب تیم‌ها را می‌دهند.

در حال حاضر موضوع شرکت بازیکنان بزرگسال در المپیک یک موضوع جدی در فوتبال اروپاست. گزارش‌های متعددی از علاقه بسیاری از بازیکنان به حضور در المپیک منتشر شده اما در سمت دیگر باشگاه‌هایی مانند رئال مادرید اعلام کرده‌اند که به بازیکنان‌شان اجازه شرکت در المپیک را نمی‌دهند.

گاتزتا دلو اسپورت هم امروز خبر داده که اینتر نگران حضور دو تن از مهاجمانش در المپیک است. مارتینز و تورام هر دو می‌خواهند به المپیک بروند و در یک سو اینتر از این موضوع به‌شدت ناراضی است زیرا مدیران باشگاه معتقدند حضور آنها در المپیک به آمادگی جسمانی‌شان ضربه بزرگی وارد خواهد کرد.

آنها قصد دارند در هفته‌های آینده با این دو بازیکن صحبت و آنها را از رفتن به المپیک منصرف کنند.

دیگر خبرها

  • فیورنتینا - میلان؛ اطلاعات بازی و ترکیب احتمالی
  • پشت‌پرده لباس جادوگران؛ چرا جادوگران کلاه نوک تیز و زگیل دارند؟
  • آریگو ساکی: میلان باید یاشوا زیرکزی را جذب کند
  • اینتر آماده فروش والنتین کاربونی با بند بازخرید
  • کفرن تورام گزینه تقویت خط میانی میلان
  • بازگشت هری کین به ورزشگاه تاتنهام با پیراهن بایرن مونیخ
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • فرانچسکو آچربی از اتهام توهین نژادپرستانه به ژوان ژسوس تبرئه شد
  • بودجه 100 تا 130 میلیون یورویی میلان در تابستان 2024؛ علاقه روسونری به مارتین زوبیمندی
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵،