Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@20:02:03 GMT

بیش از ۶تن انواع موادمخدر در استان مرکزی کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۸۳۱۷۴

بیش از ۶تن انواع موادمخدر در استان مرکزی کشف شد

گروه استان‌ها ــ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی با بیان اینکه "بیش از ۶ تن انواع مواد مخدر در استان مرکزی کشف و ضبط شد" از رشد ۱۵درصدی کشفیات در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سرهنگ حسین شمسایی‌فر نیز عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان مرکزی با اشاره به کشفیات پلیس اظهار داشت: در 9 ماهه اخیر 6 تن 124 کیلوگرم مواد مخدر کشف شده که نسبت به سال گذشته که 5 تن 412 کیلوگرم مواد مخدر کشف شده که شاهد افزایش 15 درصدی کشفیات مواد مخدر بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در برخورد با عناصر اصلی شامل قاچاقچی، خرده فروش و حمل بار امسال، 2 هزار 175 نفر و در سال قبل، هزار 888 نفر دستگیری داشته‌ایم که در زمینه مقابله با عناصر اصلی و خرده‌فروشان 15 درصد افزایش است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی ادامه داد: طرح های حوزه مواد مخدر از نظر کمی و کیفی 11 درصد افزایش داشته است، در زمینه نگهداری معتادان متجاهر و به خاطر بیماری کرونا با موانعی روبه‌رو هستیم.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برآوردهای اطلاعاتی چند ماه گذشته مسیر قاچاق مواد مخدر به شهرستان اراک تغییر پیدا کرده و بیشتر عناصر اصلی در ساوه سکونت دارند و با همراهی و همکاری پلیس ساوه، شورای تامین و فرمانداری این شهرستان در رابطه با برخورد با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر نتایج مطلوبی به ارمغان آورده‌اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی عنوان کرد: ظرفیت پیش بینی شده برای مراکز نگهداری معتادین متجاهر کافی نیست امسال از 260 معتاد متجاهر که دستگیر شده‌اند تنها 112 نفر از آنان پذیرش شدن و مورد غربالگری قرار گرفته‌اند.

شمسایی‌فر تصریح کرد: با ایجاد کمپ ماده 16 در شهرستان ساوه اقدامات خوبی در زمینه جمع‌آوری معتادین متجاهر و مبارزه با ناامنی و سرقت های خرد انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: پلیس شهرستان ساوه همانند پلیس استان از صفر تا صد فعالیت می‌کند و نیازمند حمایت و پشتیبانی استان است.

نماینده مردم ساوه در مجلس: قوانین مبارزه با موادمخدر نیازمند اصلاح است نحوه توزیع اعتبارات مبارزه با موادمخدر در استان مرکزی بررسی می‌شود

75 درصد زندانیان استان با جرائم مواد مخدر مرتبط هستند

"علی اسلام‌خواه" مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان مرکزی نیز در این جلسه با اشاره به زندانیان اظهار داشت: بیش از 50 درصد جرم زندانیان مواد مخدر و همچنین 25 درصد دیگر جرائم آنها مرتبط با مواد مخدر است که در کل 75 درصد از زندانیان استان درگیر مواد مخدر هستند.

وی افزود: برای فعالیت های فرهنگی، تعلیمی و تربیتی نیازمند تخصیص اعتبار هستیم که اگر استان توان این تخصیص را ندارد حداقل از ظرفیت و توانمندی های سازمان ها متولی استان بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/711/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مخدر استان مرکزی مواد مخدر مبارزه با مواد استان مرکزی عناصر اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۳۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدل جدید تریاک‌فروشی در شمال تهران توسط یک زن

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری زنی موادفروش در شمال پایتخت خبر داد و گفت: متهم ۶ کیلو تریاک را در بدنه موتورسیکلت برقی مخفی کرده بود.

فارس در خبری نوشت:سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات خبر دستگیری یک زن توزیع‌کننده مواد مخدر گفت: چندی پیش ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب پرونده‌ای را مورد بررسی قرار دادند که حکایت از آن داشت که زنی مواد فروش به نام «سارا» با یک دستگاه موتورسیکلت برقی اقدام به جابجائی و توزیع مواد مخدر می‌کند.

سرهنگ باباپور ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی فشرده مشخص شد متهم به شکلی بسیار ماهرانه، ضمن جاسازی مواد مخدر در بدنه موتورسیکلت اقدام به توزیع می‌کند.

وی اضافه کرد: رصد لحظه به لحظه فعالیت این زن مواد فروش ادامه یافت تا اینکه با هماهنگی با مقام قضائی دریک عملیات ضربتی در منزلش دستگیر و در بازرسی از موتورسیکلتش در پارکینگ، ۶ کیلوگرم تریاک از بدنه آن کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه به پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

دیگر خبرها

  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد
  • مدل جدید تریاک‌فروشی در شمال تهران توسط یک زن
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • دستگیری موادفروش موتورسوار در تهران
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/ سارا به دام پلیس افتاد
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/سارا به دام پلیس افتاد
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر