Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین - فاطمه اکبرخانی؛ امروز اولین قیمت دلار در بازار آزاد با 100تومان افزایش 25930 و یورو 31500تومان اعلام شد و صرافی‌ملی هم نرخ فروش دلار را به 25850 و یورو را به 31720تومان افزایش داد؛ صرافی‌ها هم امروز دلار را با قیمت 25501 و یورو 31057تومان می‌فروختند.

این روند افزایشی متوقف نشد تا جاییکه در آخرین ساعات معاملات دلار سد مقاومتی را شکست و نرخ فروش آن در بازار آزاد به 26050 و یورو 31700تومان صعود کرد، صرافی‌ملی هم قیمت فروش دلار را به 25900 و یورو را ان افزایش داد اما نرخ در صرافی‌ها ثابت ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحلیلگران بازار ارز معتقدند که اخبار سیاسی و اقتصادی منتشر شده طی چند روز اخیر از جمله تنش‌های دوباره پیش آمده درخصوص بازشماری آراء انتخابات آمریکا، دستور برگشت یک ناو آمریکایی به منطقه خلیج فارس و احتمال افزایش تولید نفت در خاورمیانه باعث شده نرخ ارز بعد از حدود یک ماه ثبات در کانال 25هزار تومان، امروز از مرز 26هزار تومان عبور کند.

از طرف دیگر گفته شده که باتوجه به ضرر معامله‌گران در نتیجه کاهش نرخ ارز و ماندگاری آن در نرخ‌های پایین، نوسان‌گیران سعی دارند با جوسازی علیه اخبار سیاسی و تنش جلوه دادن آن‌ها زیان خود را جبران کنند؛ اگرچه جو بازار ارز هنوز افزایشی نشده و معامله‌گران امید چندانی به ادامه‌دار بودن روند صعودی فعلی ندارند لذا در نرخ‌های فعلی حجم فروش بالا رفته اما کماکان تقاضا برای خرید ارز پایین است.

بر اساس موارد گفته شده، انتظار می‌رود که دلار تا پایان هفته جاری همچنان در مدار صعودی باقی مانده اما شیب آن ملایم باشد؛ یک فعال بازار ارز در این زمینه اظهار کرده که ماندگاری دلار در نرخ‌های فعلی بالا نیست و به احتمال زیاد طی هفته آینده و پس از جبران بخشی از زیان نوسان‌گیران دلار مجددا به کانال 25هزار تومان بازگردد.

پربیننده ترین پیش بینی قیمت طلا تا پایان هفته/ سکه به کانال ۱۲میلیون تومان بازگشت قیمت دلار ۱۵ دی ماه ۱۳۹۹ ارز ۴۲۰۰تومانی از محاسبات بودجه حذف می‌شود پیش بینی قیمت دلار برای فردا ۱۶دی ماه/ روند صعودی بازار ارز ادامه خواهد داشت؟ افزایش قیمت طلا/ سکه ۱۲میلیونی می‌شود؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ارز دلار نرخ ارز بازار آزاد ارز ارز آزاد قیمت دلار بازار ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۳۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت هر اسکناس دلار در معاملات امروز (سه‌شنبه) مرکز مبادله ارز و طلای ایران با افزایش ۱۸۱ تومانی به ۴۳ هزار و ۸۹۶ تومان و نرخ یورو با افزایش ۲۰۰ تومانی به ۴۶ هزار و ۷۳۶ تومان رسید.

به گزارش تابناک اقتصادی، هر اسکناس دلار امروز (سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با ۱۸۱ تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۴۳ هزار و ۸۹۶ تومان داد و ستد شد.

قیمت حواله دلار آمریکا نیز با ۱۷۱ تومان افزایش نسبت به روز کاری قبل، ۴۰ هزار و ۹۷۶ تومان معامله شد.

قیمت هر اسکناس یورو با افزایش ۲۰۰ تومانی به ۴۶ هزار و ۷۳۶ تومان و حواله آن با افزایش ۱۹۹ تومانی نسبت به دیروز، ۴۳ هزار و ۶۲۸ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری ۱۱ هزار و ۹۵۲ تومان و حواله درهم ۱۱ هزار و ۱۵۷ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ۴۶ تومان افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا
  •  پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  •  پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ عقبگرد طلا و سکه در بازار
  • پیش‌بینی قیمت دلار برای فردا
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبات دلار کوتاه‌مدت است؟
  • افزایش نرخ دلار و کاهش یورو در مرکز مبادله
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار رشد کرد
  • پیش‌بینی جدید کیهان از نرخ ارز در بازار/ سقوط آزاد قیمت دلار چه زمانی اتفاق می‌افتد؟