Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب دیدار معوقه از هفته هفتم لیگ برتر، از ساعت 16:30 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با نتیجه تساوی صفر - صفر خاتمه یافت تا سومین تساوی پی در پی شاگردان گل‌محمدی پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا در قطر، رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس در دو بازی قبلی هم برابر نساجی و ذوب آهن متوقف شده بود.

تیم پرسپولیس با تساوی در این مسابقه 11 امتیازی شد و همچنان در رده دهم جدول باقی‌ ماند. شاگردان گل‌محمدی در بازی بعد دوشنبه هفته آینده در دربی تهران به مصاف استقلال می‌روند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال حسینی، محمد حسین کنعانی‌زادگان، سیامک نعمتی، علی شجاعی، احمد نوراللهی (2+90- مهدی عبدی)، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، امید عالیشاه(80- سعید حسین‌پور)، احسان پهلوان وحید امیری.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، گئورگی ولسیانی، محمدرضا مهدی‌زاده، امید نورافکن (74-شایان مصلح)، مرتضی منصوری، محمد کریمی، سروش رفیعی (2+90- روح‌الله باقری)، دانیال اسماعیلی‌فر، سیدمحمدرضا حسینی (74- محمدرضا خلعتبری)، سجاد شهباززاده (2+90 جلال‌الدین علی‌محمدی) و کی‌روش استنلی (45 - محمد محبی).

داور: اشکان خورشیدی

نیمه اول

دقیقه 4: ارسال سروش رفیعی و پاس رو به عقب نورافکن را محمد کریمی با یک ضربه بی‌دقت به بالای دروازه سرخپوشان فرستاد.

دقیقه 15: کی‌روش‌ استنلی به دلیل خطای شدید روی کامیابی‌نیا اولین کارت زرد بازی را از داور دریافت کرد.

دقیقه 38: ارسال زیبای اسماعیلی‌فر با ضربه سر کی‌روش استنلی همراه شد اما توپ در اختیار حامد لک قرار گرفت.

دقیقه 40: توپ‌ربایی سجاد شهباززاده و فرار در عمق اسماعیلی‌فر بار دیگر سپاهانی‌ها را صاحب یک موقعیت خوب گلزنی کرد اما ضربه این بازیکن با فاصله اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 45: کی‌روش استنلی به دلیل مصدومیت از بازی خارج و محمد محبی به جای او وارد زمین شد.

نیمه دوم

دقیقه 47: ارسال شجاعی را مدافعان سپاهان از داخل محوطه جریمه دور کردند.

دقیقه 59: سروش رفیعی از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 63: ضربه احسان پهلوان را نیازمند با یک عکس‌العمل خوب دور کرد.

دقیقه 68: پاس در عمق سیامک نعمتی و فرار احسان پهلوان این بازیکن را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان سپاهان قرار داد اما شوت محکم بازیکن پرسپولیس را نیازمند با یک دست و به شکلی زیبا راهی کرنر کرد.

دقیقه 83: ضربه فنی سروش رفیعی با فاصله بسیار اندک از کنار دروازه لک به بیرون رفت.

دقیقه 85: پاس در عرض بازیکنان سپاهان و شوت سجاد شهباززاده را در مرحله اول لک با پا دفع کرد و در ادامه نیز توپ برگشتی را با عکس‌العملی فوق‌العاده در موقعیتی تک به تک با محمد محبی مهار کرد تا ناجی تیمش در این صحنه شود.

دقیقه 89: اشکان خورشیدی به یحیی گل‌محمدی به دلیل اعتراض به داوری کارت زرد نشان داد.

دقیقه 90: علی شجاعی از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: پرسپولیس سپاهان سروش رفیعی گل محمدی کارت زرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۳۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر ملی پوش ایران به استقبال شاگردان قلعه نویی در عشق آباد رفت | محبوبیت ویژه ستاره ایران در ترکمنستان

به گزارش همشهری آنلاین تیم ملی فوتبال کشورمان یکشنبه برای برگزاری دیدار برگشت مقابل ترکمنستان در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا، عازم ترکمنستان شد. ملی‌پوشان ایران پس از طی مسافت یک ساعته و نیمه و ورود به فرودگاه این کشور، مورد استقبال برخی اعضای سفارت‌خانه ایران در عشق آباد قرار گرفتند. این افراد از برخی بازیکنان مثل طارمی و آزمون امضا و عکس یادگاری گرفتند.

تمیزی، سفید بودن رنگ بیشتر ساختمان‌ها، اتومبیل‌ها و آرامش موجود در پایتخت ترکمنستان مورد توجه اعضای تیم قرار گرفت. یکی از مسئولان تلویزیون ترکمنستان پس از حضور تیم ملی در این کشور، پیروزی ۵ بر صفر ایران در بازی رفت را به اعضای تیم تبریک گفت. تیم ملی در هتل ۵ ستاره ییلدیز که بهترین هتل عشق آباد است مستقر شده. محلی که امکاناتش مثل اتاق و غذاها مورد رضایت ملی‌پوشان قرار گرفته و با ورزشگاه این شهر که فردا دیدار ۲ تیم در آن برگزار می‌شود، حدود ۱۵ دقیقه فاصله دارد.

عشق آباد در حال حاضر هوایی ابری و مانند تهران بهاری دارد. سردار آزمون، مهاجم مصدوم ترکمن تیم ملی که بازی امروز را از دست داده بیش از سایر بازیکنان مورد توجه مردم ترکمنستان قرار گرفته و حتی خلیل آزمون، پدر او نیز یکشنبه با حضور در عشق آباد به استقبال کاروان تیم ملی رفت. شاگردان امیر قلعه‌نویی صبح دیروز تمرین بدنسازی خود را در هتل انجام داده و از ساعت ۱۷:۳۰ نیز اولین و آخرین تمرین خود را در ورزشگاه محل برگزاری بازی که جمن مصنوعی دارد برگزار کردند. دیدار ۲ تیم از ساعت ۱۸:۳۰ امروز انجام خواهد شد.

کد خبر 840822 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی سردار آزمون

دیگر خبرها

  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • شب داغ بازی‌های دوستانه؛ تساوی برزیل و اسپانیا و ادامه اوج‌گیری آلمان
  • تساوی تیم‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • تساوی تیم‌‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • تاجیک‌ها عربستان را هم متوقف کردند!
  • تاجیکها عربستان را هم متوقف کردند!
  • پایان نوروز فوتبالی تیم ملی با برد در زمین سفت عشق‌آباد+جدول
  • استوری متفاوت سروش رفیعی؛ سلام نظامی کنار عبدالکریم حسن!
  • پدر ملی پوش ایران به استقبال شاگردان قلعه نویی در عشق آباد رفت
  • پدر ملی پوش ایران به استقبال شاگردان قلعه نویی در عشق آباد رفت | محبوبیت ویژه ستاره ایران در ترکمنستان