Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@22:35:01 GMT

مرزبان: متاسفم که سه امتیاز نگرفتیم

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۸۳۸۰۱

مرزبان: متاسفم که سه امتیاز نگرفتیم

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: متأسفم بخاطر این که نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم. چیزی که خیلی برای ما در این بازی مهم بوذ رفع تنش‌هایی بود که همیشه وجود داشت و خوشحالی که قدم بزرگی در این راه برداشتیم.

به گزارش ایمنا، علیرضا مرزبان در نشست خبری پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس، اظهار کرد: ما در نیمه اول انتظار بازی بهتری از خودمان را داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم با توجه به تغییرات تاکتیکی که در تیم ایجاد کردیم وضعیت تیم بهتر شد و شانس‌های بیشتری داشتیم. متأسفم بخاطر این که نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم. چیزی که خیلی برای ما در این بازی مهم بود رفع تنش‌هایی بود که همیشه وجود داشت و خوشحالی که قدم بزرگی در این راه برداشتیم.

وی افزود: نباید هیچ گاه بحث قهرمانی و اخلاق باعث شود موضوعات مهم دیگری که در زندگی وجود دارد را از دست دهیم.

تکمیل می‌شود..

کد خبر 466716

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مرزبانان سپاهان تیم فوتبال پرسپولیس نشست خبری تیم فوتبال سپاهان علیرضا مرزبان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۳۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار نقطه قوت نکونام را هدف قرار داد!

به گزارش ورزش سه، شاگردان اوسمار ویرا با وجود آنکه نیم‌فصل دوم را با شکست برابر آلومینیوم اراک آغاز کردند اما توانستند در ادامه، روندی درخشان را در پیش گیرند؛ به‌طوری‌که 6 برد و یک تساوی در 7 بازی اخیر پرسپولیس در لیگ برتر در کارنامه سرخ‌پوشان پایتخت دیده می‌شود تا آن‌ها با کسب 19 امتیاز از 8 مسابقه، به کار خود در نیم‌فصل دوم ادامه بدهند.

پرسپولیسی‌ها که عنوان صدرنشین نیم‌فصل دوم لیگ برتر را یدک می‌کشند، این فرصت را دارند تا در دیدار پیش‌رو، رکورد خود در مقایسه با نیم‌فصل نخست را بهبود ببخشند. آنها در نهمین بازی در نیم‌فصل اول فصل جاری با هدایت یحیی گل‌محمدی، در اصفهان مقابل سپاهان شکست خوردند درحالیکه درصورت پیروزی در بازی بعدی مقابل نفت در دور برگشت 22 امتیازی خواهند شد و این یک ارتقا برای تیم اوسمار به نسبت نیم فصل اول است.

آنها این هفته در یک بازی جنجالی مقابل ملوان بندرانزلی با یک گل از سد حریف خود گذشتند و این پیروزی زمینه‌ساز صدرنشینی سرخ‌پوشان پایتخت در جدول دیدارهای خانگی شد. پرسپولیس در این فصل از ۱۲ مسابقه خانگی موفق به کسب ۳۰ امتیاز شده‌ و بالاتر از استقلال که در ۱۱ بازی خانگی ۲۹ امتیاز کسب کرده، صدرنشین جدول بازی‌های خانگی است. البته که شاگردان جواد نکونام در هفته پیش‌رو این فرصت را دارند تا بعد از ۲ تساوی پیاپی در دیدارهای خانگی، برابر شمس‌آذر قزوین پیروز شوند و بار دیگر عنوان برترین تیم در دیدارهای خانگی را از آن خود کنند.

دیگر خبرها

  • صالح حردانی: روی من خطای پنالتی شد
  • استقلال با 11 مهدی‌پور 3 امتیاز گرفت(عکس)
  • لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری گرگان برابر مهرام
  • عملیات وعده صادق سیلی به دشمن بود و هنوز انتقام نگرفتیم
  • غول کش علیه جواد نکو و شاگردانش
  • هاشمی‌نسب: در مورد باشگاه ما اظهار نظر نکنید!
  • اولین واکنش آرائوخو: متاسفم، فورزا بارسا!‏
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند
  • لیگ NBA| لیکرز به پلی‌آف رسید
  • اوسمار نقطه قوت نکونام را هدف قرار داد!