Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تسلیت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، ایام فاطمیه، شهدای ۱۶ دی ماه و شهادت مرزبان در درگیری با اشرار در منطقه مرزی گفت: نشست مجمع عالی بسیج دشت آزادگان با حضور مسئولان ادارات شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه تاثیر مسائل فرهنگی کمتر از مسائل اقتصادی نیست و لازم و ملزوم همدیگر هستند و از یکدیگر متاثر می شوند، افزود: مسائل فرهنگی می توانند فقر فرهنگی ایجاد کنند و بسیاری از ارزش ها، هنجارها و عناصر فرهنگی به چالش بکشند، همچنین می توانند نظم و انضباط اجتماعی در درست اندیشیدن و درست زیستن را به ما انسان ها بیاموزند.

ساعدی با اشاره به مسائل فرهنگی مطرح شده در این جلسه، قول مساعد در جهت حمایت در همه زمینه ها و اجرای برنامه های فرهنگی سطح شهرستان داد و بیان داشت: از برنامه های که در تبیین ارزش ها و آرمان ها انقلاب تاثیر دارند حمایت می کنیم تا بتوانیم مشکلات را به میزان قابل توجهی کاهش دهیم.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی به مجمع عالی بسیج و تشکل های آن و همچنین ارتباط آن با نمایندگان مردم اشاره و اظهار کرد: ان شاء الله با انسجام و تعامل مجمع نمایندگان با مجامع عالی بسیج سطح استان خوزستان بتوانیم در همه زمینه ها گام موثری برداریم.

او با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی مجمع عالی بسیج در شهرستان و مطرح کردن اقدامات انجام شده و پیشرفت فیزیکی بعضی از پروژه ، قول مساعد در جهت پیگیری و رفع مشکلات موجود را داد و گفت: مسئولان باید در چهارچوب مکتب شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی حرکت کنند و با خدمت جهادی برای رفع مشکلات مردم گام بردارند.

ساعدی خانواده شهدا و رزمندگان را سرمایه اجتماعی دانست و ادامه داد: از تشکیل مرکز تولید محتوا و انتقال آن به رسانه های استانی و ملی حمایت می کنیم، چرا که این مرکز علاوه بر انتقال مشکلات موجود به مقامات کشوری، می توان فعالیت های انجام شده را بازگو کرده و خدمات نظام را مطرح کنند.

لزوم استفاده بهینه از اعتبارات و امکانات در دشت آزادگان

او در ادامه گفت: شهرداران سطح شهرستان دشت آزادگان باید از حداقل امکانات ، حداکثر استفاده را داشته باشند و در زمینه رفع مشکلات مربوطه گام بردارند، اما شیوه، نوع و روند اجرایی پروژه آسفالت سطح شهر مطلوب نیست و باید در عملیات آسفالت مناطق شهری براساس اولویت ها اقدامات صحیح انجام شود و در طرح ها تجدیدنظر داشته باشند.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه با اشاره به پروژه های عمرانی سطح شهرستان به ویژه راه های روستای از جمله شاکریه و پیگیری های صورت گرفته در این رابطه، از روند کار بعضی از مسئولان اجرایی شهرستان گلایه و بیان کرد: با عملکرد نامناسب، شهر در شرایطی که باید باشد، نخواهد بود و می طلبد مسئولان با تعامل و همکاری با یکدیگر، جهادی عمل کردن و پیگیری از مسئولان مربوطه استانی در رفع مشکلات مردم گام بردارند.

قاسم ساعدی با بیان اینکه تاکنون توانسته ایم امتیازات خوبی برای شهرستان جذب کنیم، اظهار داشت: انتظار دارم مسئولان ادارات ضمن خدمات رسانی به مردم، اهتمام ویژه و مضاعفی در جذب و چگونگی استفاده بهینه از این اعتبارات داشته باشند، ضمن اینکه مسئولان باید توجه ویژه ای به تحقق مطالبات بحق مردم برای مشکلات آن نشان دهند، ضمن اینکه خواستار تحرک ، پویایی و تغییر روند مدیریتی در شهرستان هستیم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه فرهنگی مسائل اقتصادی مسائل فرهنگی دشت آزادگان رفع مشکلات عالی بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۴۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیاری از مشکلات اقتصادی ناشی از ضعف‌های فرهنگی است

استاندار کردستان، گفت: بسیاری از مشکلات اقتصادی ناشی از مسائل و ضعف‌های فرهنگی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد، اظهار داشت: این شورا یکی از مهمترین شوراها بوده که می‌تواند در جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی بسیار تاثیرگذار باشد، امید که امسال بیشتر از ظرفیت این شورا استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دستور کار و مصوبات این شورا مورد توجه مسئولان استانی قرار گیرد، گفت: انتظار می‌‌رود که خود مدیران در شورای فرهنگ عمومی شخصا حضور پیدا کنند.

استاندار کردستان با اشاره با اینکه دستور کار این جلسه مربوط به شعار سال است، تصریح کرد: نخستین جلسه امسال با این عنوان در استانداری برگزار و از مدیران استانی خواستار ارائه برنامه در جهت تحقق شعار سال شدیم، مقرر شده که هر دستگاه برنامه جامع و شاخصی را ارائه و پایان سال ارزیابی شوند.

وی افزود: مقرر شده که برنامه‌های دستگاه و حوزه‌های اقتصادی استان در اختیار جامعه دانشگاهی و نخبگان قرار گیرد و به جمع‌سپاری گرفته شود.

دستگاه‌های فرهنگی برای تحقق شعار سال برنامه ارائه دهند

زارعی‌کوشا خواستار اجرای عدالت فرهنگی در همه شهرستان‌ها شد و بیان کرد: بسیاری از مشکلات اقتصاد ناشی از مسائل و ضعف‌های فرهنگی است که می‌توانیم با تحقق شعار سال این مشکل را برطرف کرد.

وی اظهار کرد: کار فرهنگی می‌تواند نسل آینده را اصلاح کند، دستگاه‌های فرهنگی نیز در کنار سایر دستگاه‌ها نباید خودشان را مستثنا از تحقق شعار سال دانسته و باید برنامه خود را ارائه دهند.

استاندار کردستان با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه در جهت تحقق شعار سال خاطر نشان کرد: گرچه نقش محوری بر عهده رسانه‌هاست، اما این تنها به منزله استفاده از ظرفیت صداوسیما و خبرگزاری‌ها نیست بلکه گاها برگزاری یک جشنواره و برنامه فرهنگی می‌تواند فضاسازی و نقش تبیین‌گر داشته باشد.

به گفته وی، در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی باید به برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی در حوزه‌های مختلف در استان مورد توجه قرار گیرد.

استاندار کردستان در بخش پایانی سخنان خود گریزی به حمله اخیر سپاه به اسرائیل زد و عنوان کرد: سال‌ها است که سایر کشورها در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده بودند که سپاه در پاسخ به این تعرضات و حمله به کنسلوگری عراق، آنان را تنبیه کرد. اما صداوسیما بسیار شعاری و کاریکاتوری به آن پرداخته شد، می‌توان با تلفیقی از کارهای فرهنگی و ظرفیت‌های موجود در این حوزه بیشتر تاثیرگذار بود.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • مسئولان به فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشند
  • نوسانات ارز همه ابعاد اقتصادی زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد/ دولت جدی ورود کند
  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • بررسی مسائل و مشکلات مرکز علم و فناوری خوی
  • بسیاری از مشکلات اقتصادی ناشی از ضعف‌های فرهنگی است
  • بررسی مشکلات و مسائل مردم دستجرد با حضور منتخبان مجلس
  • مسؤولان قضائی شهرستان کنگان در حل مشکلات اهتمام ورزند
  • میکرو بلاگر‌های اقتصادی در کمین جیب مردم
  • افزایش تعاونی‌ها به حل مشکلات استان‌ها کمک می‌کند
  • میکرو بلاگرهای اقتصادی در کمین جیب مردم