Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ در نخستین بازی مسابقات مرحله نهایی تیم شورا و شهرداری قزوین در مصاف با پیکان تهران ۳ بر ۱ امتیاز بازی را به حریف واگذار کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین دور نهایی لیگ برتر والیبال بانوان، جام سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، در تهران آغاز شد.

امشب آبی‌پوشان تیم شورا و شهرداری قزوین به مصاف سرمه‌ای پوشان پیکان‌تهران رفتند که پیکان در ست اول با امتیاز 25 بر 19 و در ست دوم با امتیاز 25 بر 22 پیشتاز میدان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ست سوم شاگردان اکرم قهرمانی در تیم شورا و شهرداری قزوین، با کسب امتیاز 25 بر 19 نبض بازی را در دست گرفتند که در نهایت بانوان والیبالیست تیم پیکان تهران با کسب امتیاز 25 بر 19 پیروزی در این مسابقه را به نام خود رقم زدند.

تداوم صدرنشینی شهرداری ارومیه در هفته هجدهم لیگ برتر والیباللیگ برتر والیبال بانوان| صعود ذوب‌آهن و پیکان قطعی شدلیگ برتر والیبال بانوان| سایپا صدرنشین ماند

مسابقات به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود و تیم ها به صورت دوره‌ای به مصاف هم می‌روند که بعد از برگزاری 12 مسابقه، تیم‌های اول تا چهارم لیگ برتر بانوان، معرفی خواهند شد.

در ادامه این مرحله از مسابقات لیگ برتر والیبال، پنجشنبه هجدهم دی ماه، تیم شورا و شهرداری قزوین، به مصاف سایپا خواهد رفت.

انتهای پیام/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش بانوان تیم ملی والیبال ایران والیبال بانوان ایران شورای اسلامی قزوین ورزش بانوان تیم ملی والیبال ایران والیبال بانوان ایران شورای اسلامی قزوین تیم شورا و شهرداری قزوین لیگ برتر والیبال بانوان امتیاز 25

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۴۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی مهیج لیگ 6 اردیبهشت تکرار می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازی‌های زیبای هفته بیست و سوم در رفسنجان و میان تیم‌های مس و پیکان برگزار شد؛ مسابقه‌ای که دو تیم موقعیت‌های زیادی را روی دروازه یکدیگر خلق کردند و در نهایت ۴ بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد. تساوی دو بر دو مس رفسنجان و پیکان در شرایطی به دست آمد که هواداران فوتبال از نمایش هر دو آنها راضی بودند.

در شرایطی که روز جمعه هفته پیش رو قرار است بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر در شهرهای مختلف برگزار شود، بعد از آن شاهد بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی خواهیم بود.

یکی از این مسابقه‌ها بار دیگر میان مس رفسنجان و پیکان تهران خواهد بود تا شاهد تکرار بازی جذاب گذشته باشیم. این بازی هم مثل لیگ برتر در ورزشگاه اختصاصی مس رفسنجان برگزار می‌شود و این امید وجود دارد که باز هم بازی زیبایی را ببینیم.

گفتنی است؛ مس رفسنجان در مرحله گذشته از سد استقلال گذشت و پیکان تیم ستارگان بهمن تهران را شکست داد. مس و پیکان در یک هشتم نهایی جام حذفی روز ۶ اردیبهشت ماه مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

دیگر خبرها

  • دو غیبت غیرمنتظره در لیست تیم ملی والیبال
  • پیکان و آردی از چرخه تاکسیرانی قزوین خارج می‌شود
  • بازی مهیج لیگ 6 اردیبهشت تکرار می‌شود!
  • برگزاری پرحاشیه مسابقات والیبال بانوان جام رمضان در کاشمر
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۵ فروردین
  • پایان رقابت بانوان در تپانچه ۱۰ متر با ناکامی ملی پوشان کشورمان
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود شهرداری گرگان قطعی شد
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان، نخستین صعود کننده به نیمه نهایی
  • فرید صائبی: تیم ملی والیبال نشسته بانوان به حال خود رها نشود