Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمان قربانی شامگاه سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: از شهروندان درخواست داریم تا با مراجعه به سامانه تردد نسبت به ثبت نام و در راستای صدور مجوز اقدام کنند.

 وی ادامه داد: از شهروندان می خواهم از تردد بی مورد به فرمانداری تهران خودداری کنند چرا که صدور مجوز تردد تنها از سامانه و به صورت غیر حضوری صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور فرماندار تهران اضافه کرد: بیش از ۱۰ماه است که کادر درمانی درگیر مبارزه با ویروس کرونا هستند و به همین منظور شایسته است که مردم از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

قربانی خاطر نشان کرد: صاحبان اصناف کشاورزان و غیره که کار ضروری دارند می توانند مستندات خود را در سامانه صدود مجوز ارسال کنند تا مجوز دریافت کنند.

به گفته وی، درخواست تردد، با مستندات ارائه شده توسط کارشناسان فرمانداری تهران بررسی، تائید یا رد می شود و نتیجه در سامانه مربوطه قسمت پیگیری درخواست قابل مشاهده است که در مدت حداقل ۲۴ ساعت به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

قربانی تاکید کرد: شهروندان می توانند از وسایل حمل و نقل عمومی برای اینگونه سفرها استفاده کنند و در این زمینه هیچ منع ترددی وجود ندارد.

مشاور فرماندار تهران درباره اختلال امروز سامانه صدور مجوز نیز گفت: در ساعات اولیه امروز بیش از ۹۵ هزار نفر برای ثبت نام به سامانه مراجعه کرده بودند که موجب اختلال و پس از ساعاتی این اختلال برطرف شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا شهر تهران عیسی فرهادی تردد جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شهر تهران عیسی فرهادی ویروس کرونا شهر تهران عیسی فرهادی تردد جاده ای اخبار کنکور صدور مجوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۴۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال در سامانه بیمه سلامت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، افرادي که داراي بيمه سلامت هستند و در روزهاي اخير به علت ايجاد اختلال در سامانه به صورت آزاد ويزيت و يا داروهاي خود را دريافت کرده اند/ اين مابه التفاوت به آنها پرداخت مي شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • زمین‌های قولنامه‌ای نخرید
  • صدور موافقت اصولی با اجرای ۲ طرح گردشگری در اردبیل
  • اختلال در سامانه صدور پروانه وزارت بهداشت از زبان متقاضیان
  • مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت
  • صدور مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان
  • درخواست یزدی‌ها برای صدور مجوز کسب و کار
  • کاغذبازی مجوزها در خط پایان
  • ۵۷ هزاریزدی درخواست صدور مجوز کسب و کار دادند 
  • توضیح سازمان غذا و دارو درباره زالوی طبی