Web Analytics Made Easy - Statcounter

رافائل نادال و نواک جوکوویچ مانند سال گذشته در ATP Cup حضور دارند.

مسابقات ATP Cup 2021 از تاریخ 13 تا 17 بهمن در استرالیا برگزار می شود.

مقایسه تنیس در زمین های مختلف؛ چه تفاوت هایی میان زمین رس، چمن و هارد کورت وجود دارد؟

به گزارش طرفداری، مسابقات ATP Cup، مسابقاتى ملى به شمار مى رود كه از سال 2020 تشكيل شد و در كشور استراليا به صورت هاردكورت برگزار مى شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سال قبل اين مسابقات با حضور 24 كشور برگزار شد اما امسال به دليل محدوديت هاى ناشى از ويروس كرونا، با حضور 12 تيم برگزار مى شود. كشورهاى حاضر در اين مسابقات بر اساس رنكينگ فردى بازيكنان آن كشور انتخاب مى شوند. هر كشور بايد حداقل 3 بازيكن در رنكينگ ATP داشته باشد كه 2 تاى آن ها حتما در رنكينگ تک نفره ATP حضور داشته باشند. بازى هاى اين مسابقات به صورت گروهى است و هر تيم بايد با تيم ديگر 3 بازى كه شامل 2 بازى تک نفره و يک بازى دو نفره مى شود، انجام دهد. در مسابقات امسال، تیم های صربستان، اسپانیا، اتریش، روسیه، یونان، آلمان، آرژانتین، ایتالیا، ژاپن، فرانسه، کانادا و استرالیا حضور دارند. بازیکنان مشهوری نیز در این تورنمنت حاضر خواهند شد؛ نواک جوکوویچ، رافائل نادال، دومینیک تیم، دنیل مدودف، آندری روبلف، استفانوس سیتسیپاس، الکساندر زورف، دیگو شوارتزمن، فابیو فونینی، متئو برتینی، کی نیشیکوری، گائل مونفیس، دنیس شاپووالوف و میلوش رائونیچ از معروف ترین بازیکن حاضر در مسابقات امسال هستند.

تیم های حاضر در ATP Cup 2021ترکیب تیم های حاضر در ATP Cup 2021ترکیب تیم های حاضر در ATP Cup 2021

 

اخبار داغ 

پرونده ویلموتس به روزبه وثوق احمدی سپرده شد | تلاش برای رد ادعاهای مرد بلژیکی در CAS احضار چهره های ورزشی به اتهام قمار و شرط بندی ادامه دارد قهرمان کشتی آزاد ایران درگذشت بهترین گلزنان قرن 21 سرخیو راموس و رئال مادرید؛ اختلال جدی در مذاکرات تمدید قرارداد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۴۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد

سهامداران جدید باشگاه پرسپولیس درباره ترکیب هیئت مدیره این باشگاه به توافق رسیدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، 6 بانک شهر (30 درصد)، تجارت و ملت (هر کدام 20 درصد) و رفاه، اقتصاد نوین و صادرات (هر کدام 5 درصد) از سهام باشگاه پرسپولیس را به طور رسمی خریداری کردند تا واگذاری 85 درصدی مالکیت پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی با موفقیت انجام شود.

مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد

بر اساس توافقی که بین بانک‌های خریدار باشگاه پرسپولیس انجام شده، سه بانک رفاه، اقتصاد نوین و صادرات که سهام 5 درصدی از این باشگاه دارند، سهم خود در انتخاب هیئت مدیره را به بانک شهر واگذار کردند تا به این ترتیب بانک شهر 3 عضو و بانک‌های تجارت و ملت نیز هر کدام یک عضو در هیئت مدیره 5 نفره پیش‌روی سرخپوشان داشته باشند.

پروسه انتقال سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌های مذکور امروز نهایی شد. طبق اعلام مدیرعامل بانک شهر هیئت مدیره و مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل جاری به کارشان ادامه می‌دهند. بدین ترتیب تغییرات به پایان فصل موکول شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان مشخص شد
  • پایان مسابقات تنیس در گرمسار و شاهرود
  • جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • نواک جوکوویچ: سانتیاگو برنابئو زیباترین استادیوم دنیاست