Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@16:54:15 GMT

استفانو پیولی: قهرمان فردا شب تعیین نمی شود

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۸۵۰۴۰

استفانو پیولی: قهرمان فردا شب تعیین نمی شود

استفانو پیولی، سرمربی میلان مدعی شد نتایج اینتر تاثیری در روند این تیم ندارد.


به گزارش "ورزش سه"، میلان، صدرنشین سری آ فردا شب در دیداری حساس در خانه خود پذیرای یوونتوس است و برتری در این دیدار گام بلندی به سمت عنوان قهرمانی خواهد بود. استفانو پیولی در نشست خبری این دیدار از اهمیت جدال با یوونتوس صحبت کرده، اما مدعی شد نتیجه این دیدار تعیین کننده عنوان قهرمانی در این فصل نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استفانو پیولی گفت: "من انتظار یوونتوسی را دارم که پیشرفت کرده و راهی جدید را آغاز کرده است. آنها قدرت گذشته را از دست داده، اما همچنان تیمی قدرتمند هستند. ما نمی توانیم هدف خود را تغییر دهیم. زلاتان، اسماعیل بن ‌ناصر، سائلمکرز و ساندرو تونالی غایبان میلام در دیدار مقابل یوونتوس خواهند بود.

 

 

هدف ما فردا دیدار برابر یوونتوس است و سعی خواهیم کرد پیروز شویم. جدال میلان برابر یوونتوس از نظر تاریخی، اعتبار دو باشگاه و هواداران همچنان میلان- یوونتوس است. این یک مسابقه مهم است و ما از اهمیت این دیدار باخبریم. بازی فردا شب اهمیت فراوانی داشته، اما تعیین کننده قهرمانی نیست.

 

هر دیداری فرصتی برای اثبات ارزش ما است. ما باید روی بازی های خود متمرکز شده و سطح خود را بالا ببریم، زیرا یوونتوس حریفی قوی و باتجربه بوده که سالهاست موفق به کسب عنوان شده است. ما 17 امتیاز بیشتر از سال گذشته کسب کرده ایم و مسیر فعلی درست است، اما ما نمی توانیم مسابقه هفته پانزدهم را تعیین کننده بدانیم و همه دیدارها مهم و تعیین کننده هستند.

 

دیدار اینتر مقابل سمپدوریا؟ این دیدار روی ما تاثیر نمی گذارد، ما با تمرکز زیادی برای بازی فردا شب آماده می شویم و بدون در نظر گرفتن نتایج دیگر تیم ها سعی در کسب پیروزی داریم. هنوز یک راه طولانی در پیش بوده و فرصت برای پیشرفت، خصوصا برابر تیم قدرتمند و باتجربه ای مانند یوونتوس وجود دارد."

یوونتوس استفانو پیولی (سرمربی) آث میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس استفانو پیولی سرمربی آث میلان استفانو پیولی تعیین کننده فردا شب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۵۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرسپو و کیول: از فینال استانبول تا لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش "ورزش سه"، پائولو اسکارونی، رئیس میلان، برکناری استفانو پیولی را تایید نکرد اما اعلام کرده که او حداقل تا پایان فصل در این باشگاه می‌ماند.

اسکارونی در مراسمی که صبح چهارشنبه توسط روزنامه ایتالیایی ایل فوگلیو برگزار شد، درباره اتفاقات این فصل میلان و آینده پیولی در سن سیرو صحبت کرد.

اینتر دوشنبه شب موفق شد میلان را در دربی با نتیجه 2-1 شکست دهد و تا بیستمین قهرمانی در تاریخ سری A را جشن بگیرد. اینتر در 6 دیدار اخیر با میلان برنده شده است.

اسکارونی ابتدا در مورد شکست میلان در دربی گفت:"روز سختی بود. ما دوست داریم گاهی اوقات مقابل اینتر پیروز شویم. بازی‌های متوالی زیادی را مقابل اینتر باخته‌ایم. فصل هنوز تمام نشده و ما باید برای مقام دوم بجنگیم. فصل خوبی بود، شاید عالی نبود، اما مصدومیت‌های زیادی داشتیم، بنابراین باید این را در نظر بگیریم. اینتر شایسته کسب قهرمانی بود، بنابراین به آن‌ها از جمله جوزپه ماروتا و آنتونلو تبریک می‌گویم.

از اسکارونی طوری سوال شد که تایید کند پیولی در فصل 25-2024 سرمربی میلان نخواهد بود. او اینطور واکنش نشان داد:"نه، تایید نمی‌کنم. پیولی مربی ماست و تا پایان فصل خواهد ماند. مطمئنم که پیولی به ما کمک خواهد کرد تا پیروزی‌هایی را که برای رسیدن به مقام دوم نیاز داریم، به دست آوریم. پیولی و مدیران آینده را ارزیابی خواهند کرد، من دوست دارم تا پایان فصل در مورد این موضوع صحبت نکنم."

رئیس میلان درمورد اینکه به دلیل عدم دستیابی به جام برای دومین فصل متوالی چه احساسی دارد، گفت:"من ناراحت نشدم. گاهی اوقات در سکوهای پشت سرم در ورزشگاه، تمام خط دفاعی میلان را می‌دیدم: مالیک تیاو، فیکایو توموری، کالولو. همه آن‌ها مصدوم شده بودند و فکر می‌کردم که خط دفاعی کنار من است نه در زمین. فقط این موضوع نبود، این روی تمام عملکرد تیم اثر گذاشت."

دیگر خبرها

  • رئیس باشگاه میلان: پیولی تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود
  • کرسپو و کیول: از فینال استانبول تا لیگ قهرمانان آسیا
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • تصمیم نهایی: اخراج پیولی از میلان قطعی شد
  • رفتن پیولی از میلان قطعی شد
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • استفانو پیولی: آینده من؟ اینزاگی 14 ماه پیش مشکل داشت و ببینید اکنون چه دستاوردی دارد
  • پیولی: یک سال پیش می‌خواستند اینزاگی را اخراج کنند!
  • پیولی: هر کاری می‌کنیم تا اینتر برنده دربی نباشد