Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@22:32:40 GMT

عقد گلر شهرخودرو در حرم رضوی (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۸۵۷۳۲

دروازه‌‌بان شهرخودرو خراسان پس از کلین شیت دیروز خود، امروز در حرم امام رضا (ع) پای خطبه عقد نشست.

به گزارش ورزش سه، سعید جلالی‌راد سنگربان تیم فوتبال شهرخودرو خراسان، عصر امروز طبق مرسومات ازدواج در شهر مشهد در حرم مطهر امام هشتم پای خطبه عقد نشست و به جرگه متاهلین پیوست.

 

 

 

 

جلالی‌راد جشن عقد خود را با توجه به پروتکل‌های بهداشتی در مراسمی مختصر در روز جمعه در مشهد برپا خواهد کرد و به همین منظور با هماهنگی با سید مهدی رحمتی در تمرینات آخر هفته تیمش غایب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دروازه‌‌بان شهرخودرو خراسان پس از طی دوران سربازی خود در فجر شهید سپاسی، امسال مجددا به تیم شهر خود بازگشته است.

 

 

سعید جلالی راد شهر خودرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سعید جلالی راد شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۵۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بیش از از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر به مشهد

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی امروز در نشست خبری  گفت: روز گذشته  ۸ فروردین ماه بیش از ۴۶۲ هزار نفر به مشهد تشرف داشته‌اند و  همچنین از ۱۵ اسفند تا پایان ۸ فروردین ماه ۷ میلیون و ۸۱۰ هزار نفر به مشهد وارد شده‌اند.   حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد در خصوص ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی خراسان رضوی و مشهد تصریح کرد: سطح اشغال واحد‌های اقامتی در روز گذشته در سطح استان ۵۱ درصد و در مشهد ۶۳ درصد بوده است. وی افزود:‌  از ۱۵ اسفند ماه تا امروز میانگین سطح اشغال واحد‌های اقامتی در سطح استان ۳۹ درصد و در مشهد ۴۱ درصد بوده است. تخفیف‌های ۳۰ تا ۴۰ درصدی که برای اقامت ۱۰ روزه زائران در مشهد در نظر گرفته شده بود تاثیرگذار بود و در حال حاضر ۱۵ درصد از ظرفیت‌های اقامت رسمی مشهد را به خود اختصاص داده است.   وی بیان کرد: امسال علاوه بر تعطیلات ۱۲ و ۱۳ فروردین،  تعطیلات ۲۲ تا ۲۴ فروردین را هم در پیش داریم که  ما برای بازگشت زائران در هر دو زمان اوج سفرها  برنامه‌ریزی کرده‌ایم.        

دیگر خبرها

  • ورود مسافران نوروزی به مشهد نزدیک به ۸ میلیون نفر رسید
  • ورود بیش از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر به مشهد
  • ورود بیش از از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر به مشهد
  • سوال روز هفدهم پویش زندگی با آیه‌ها در خراسان رضوی اعلام شد
  • بیش از هفت میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی سفر کردند 
  • کیفیت هوای کلانشهر مشهد در شرایط «سالم»
  • کیفیت هوای مشهد سالم است
  • ورود زائران خراسان رضوی از مرز ۶ میلیون نفر گذشت
  • ورود بیش از ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر زائر به خراسان رضوی
  • بیش از ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی سفر کردند