Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)،   برهم صالح رئیس جمهور عراق امروز سه شنبه طی نطقی در مراسمی که سازمان الحشد الشعبی در نخستین سالروز شهادت سردار سلیمانی، المهندس و همرزمانشان برگزار کرده بود، از نقش این شهدا در پشتیبانی از عراق در مبارزه با تروریسم تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری موازین نیوز، رئیس جمهور عراق در این نشست که با حضور شماری از مقامات و وزرای عراقی برگزار شده بود، گفت: «ما در این محفل شریف، برای گرامیداشت یاد دو شخصیت برجسته گرد هم آمدیم که اثر و سابقه طولانی در مبارزه با استبداد، دیکتاتوری و مبارزه با تروریسم داعشی داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او افزود: «این دو شهید یکی ابومهدی المهندس نائب رئیس سازمان الحشد الشعبی است که یک مجاهد شجاع و پرتلاش بود که در مسیر دستیابی به آرمان‌های میهنی و مردمی خود در خط مقدم قرار می‌گرفت و دیگری حاج قاسم سلیمانی است که در شرایط سخت جنگ عراق با تروریسم و داعش در کنار عراقی‌ها بود.
برهم صالح در ادامه از رشادت‌های رزمندگان الحشد الشعبی در کنار دیگر نیروهای مسلح عراق و همچنین برکت فتوای جهادی مرجع عالیقدر دینی عراق و نقش معنی آن در پیروزی بر داعش و تروریسم تقدیر کرد.

رئیس جمهور عراق همچنین با بیان اینکه زبان از توصیف نقش بزرگ و شجاعانه شهید ابومهدی المهندس در آن شرایط دشوار جنگ عراق با داعش قاصر است، گفـت: به واقع او یک مهندس و فرمانده در شرایط سخت رویارویی با تروریسم بود و امروز تحت عنوان شهادت و حاکمیت جمع شده‌ایم. عنوانی که عزت و فداکاری را یکجا جمع می‌کند و شهادت که بالاترین مرتبه ایمان است جز با اخلاص و فداکاری حاصل نمی‌شود و عزت و شرافت هم این گونه است بدون وجود استقلال و حاکمیت، بی معناست.»

انتهای پیام/.

حامد افروغ کد خبر: 1086730 برچسب‌ها شهید قاسم سلیمانی شهید ابو مهدی المهندس برهم صالح

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شهید قاسم سلیمانی شهید ابو مهدی المهندس برهم صالح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۵۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086672

دیگر خبرها

  • نصری، حقوقدان بین الملل: برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!
  • اجلاس روسای FIU کشورهای عضو بریکس در کشور روسیه برگزار شد
  • روسای FIU سازمان بریکس با یکدیگر دیدار کردند
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • اردوغان: نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • در سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان چه می گذرد؟/ از تعریف نقشه راه مشترک برای مبارزه با تروریسم تا تلاش برای توسعه تجارت رسمی دوجانبه / لاهور و کراچی میزبان رئیس جمهور ایران