Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان سابق استقلال با بیان اینکه دربی همیشه دارای حساسیت های ویژه بوده، گفت: این بازی با تمام دیدارهای لیگ برای سرخابی ها متفاوت است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاهرخ بیانی در مورد پیروزی دو بر صفر استقلال برابر آلومینیوم اراک گفت:

استقلال توانست قبل از دربی به یک پیروزی خوب دست پیدا کرده و با شرایط روحی خوب آماده دربی ۹۴ باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا مصدومان استقلال هم تا دربی آماده خواهند شد. دست محمود فکری برای انتخاب ۱۱ بازیکن هم باز است و هم سخت است زیرا او در حال حاضر نفرات خوبی دارد و انتخاب ۱۱ بازیکن برای او بسیار مشکل شده است.

کاپیتان سابق استقلال ادامه داد:

آبی پوشان در دیدار برابر آلومینیوم اراک می‌توانستند گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانند که کمی بی دقتی مهاجمان استقلال باعث شد این تیم با دو گل کارش را در این دیدار به پایان برساند.

بیانی در ادامه خاطرنشان کرد:

حالا همه نگاه‌ها به دوشنبه هفته آینده است روزی که یک بار دیگر استقلال و پرسپولیس در دور رفت لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت و باید منتظر یک بازی زیبا از دو تیم باشیم.

وی که سابقه حضور در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را دارد و از تجربه بالایی در دربی برخوردار است، گفت:

دربی یک بازی متفاوت است، این بازی با تمام بازی‌های لیگ تفاوت دارد، حساسیت بالای این دیدار باعث خواهد شد تا بازیکنان نتوانند آن بازی همیشگی خود را که برابر حریفان ارائه می‌کردند اینجا انجام دهند. دو تیم نمی‌خواهند در این دیدار بازنده باشند و این موضوع باعث می‌شود تا احتیاط را در دستور کار خود قرار دهند و برای همین است که بارها شاهد بوده‌ایم دربی نتوانسته جذابیت بالایی داشته باشد.

بیانی خاطرنشان کرد:

من از دوران جوانی که از تجربه زیادی برخوردار نبودم در دربی حضور داشتم تا روزی که به عنوان کاپیتان وارد این بازی شدم، کاملاً شرایط این بازی را درک می‌کنم و اعتقاد دارم نقش کاپیتان تیم و بازیکنان باتجربه در این دیدار بسیار پررنگ است.

کاپیتان سابق آبی پوشان تصریح کرد:

تیمی که بتواند آرامش خود را حفظ کند، استرس نداشته باشد و یک بازی منطقی را ارائه کند به طور حتم برنده خواهد شد. بارها اتفاق افتاده که یک تیم قوی‌تر از دیگری بوده اما نتوانسته برنده این بازی باشد زیرا شرایط این بازی متفاوت است و بازیکنان تمام مشکلات را فراموش کرده و تنها به این فکر می‌کنند که بتوانند در این دیدار برنده باشند.

وی در خصوص برخورد محمود فکری با بازیکنان بی انضباط گفت:

کار فکری را می‌پسندم، در هر کاری انضباط باید وجود داشته باشد. خصوصاً در فوتبال، اگر قرار باشد هر بازیکنی بخواهد کار خود را انجام داده و به مسائل انضباطی توجه نکند دیگر در آن تیم سنگ روی سنگ بند نمی‌شود و اگر یک بار سرمربی از این کار چشم پوشی کند دیگر نمی‌تواند جلوی سایر بازیکنان را بگیرد، رمز موفقیت در فوتبال نظم و انضباط است. هر چه حاشیه‌ها کمتر باشد به طور حتم آرامش هم در تیم بیشتر خواهد بود. بنابراین این کار فکری بسیار منطقی و عاقلانه بوده و به طور حتم دیگر کسی به خود اجازه نخواهد داد به راحتی رفتارهای ناهنجار از خود بروز دهد.

کاپیتان سابق آبی پوشان در پاسخ به این پرسش که دربی نود و چهارم برنده دارد یا خیر، گفت:

پیش بینی این بازی سخت است، استقلال و پرسپولیس نمی‌خواهند بازنده باشند اما برنده کسی است که دچار غرور نشده و آرامش خود را حفظ کند.

 

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رشید مظاهری شاهرخ بیانی کاپیتان سابق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۷۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه

به گزارش همشهری آنلاین، به دنبال اتفاقات پس از پایان دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال، سید حسین حسینی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به ۳۰۰ میلیون تومان جریمه و یک جلسه تعلیقی محکوم شد.

در پایان این دیدار یک هوادار خانم وارد زمین شد و حسینی ضمن در آغوش گرفتن او با مأموران نیروی انتظامی درگیری پیدا کرد.

کاپیتان استقلال پس از دیدار با شمس آذر قزوین نیز صحبت‌هایی در رابطه با حکم کمیته انضباطی مطرح کرد که با واکنش این کمیته و حکم جدید این کمیته روبه‌رو شد. بدین ترتیب یک جلسه محرومیت تعلیقی‌ حسینی اجرا خواهد شد و او در بازی با تراکتور تبریز در هفته بیست‌وپنجم محروم خواهد بود.

در تازه‌ترین اتفاق، فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) از دروازه‌بان استقلال به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده و دروازه‌بان ملی‌پوش آبی‌پوشان در دادگاه حضور یافت. حسینی در دادسرا توضیح داد صحبتی یا اقدامی علیه فرماندهی انتظامی نکرده و تنها برای مراقبت از بانوی هوادار دنبال آرام کردن فضا بوده است.

وکیل باشگاه استقلال نیز بابت این پرونده در دادسرا حضور پیدا کرد.

کد خبر 846580 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • کاپیتان استقلال با شکایت فراجا به دادسرا رفت
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز