Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز رأی پرونده بابک مرادی، بازیکن تیم فوتبال استقلال و اسبق تیم ماشین‌سازی تبریز صادر می‌شود. خبرگزاری میزان، بابک مرادی، بازیکن سابق تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز که قراردادش را با این تیم به صورت یکطرفه فسخ کرد و با باشگاه استقلال قرارداد بست، به دلیل اثبات تخلفش در فسخ قرارداد، از طرف کمیته وضعیت ۴ ماه محروم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  پس از این اتفاق، مرادی اعتراض خود را به کمیته استیناف برد. جلسه این کمیته با مرادی و نماینده باشگاه ماشین‌سازی چهارشنبه هفته گذشته تشکیل شد و تا روز شنبه طرفین زمان داشتند تا مدارک و مستندات خود را تکمیل کنند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که امروز (چهارشنبه) رای این پرونده صادر خواهد شد و پس از تایپ و امضای دبیرکل فدراسیون فوتبال دستور ابلاغ داده خواهد شد. این احتمال وجود دارد که مرادی پیروز این پرونده شود. بیشتر بخوانید: فنونی‌زاده: استقلال به روزهای خوب بازگشته است/ آبی‌پوشان در دربی فقط یک رقیب دارند

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال بابک مرادی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال بابک مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۷۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با توجه به تخلف صورت گرفته از سوی کیانوش رحمتی مربی تیم استقلال تهران مبنی بر رفتار توهین آمیز پس از دیدار مقابل تیم شمس آذر قزوین مورخ ۳۱/‌۰۱/‌۱۴۰۳‬ از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال، رحمتی باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند.

کد خبر 6084022

دیگر خبرها

  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی
  • برخورد قاطع با بازیکن هنجارشکن استقلال را پیگیری می‌کنیم/ اعتراض رسمی به رأی کمیته انضباطی
  • تاکتیک ماشاریپوف برای فرار؛ چرا او پاسپورتش را به استقلال تحویل نداد؟
  • اسماعیلی فر یک جلسه محروم و ۴۰ میلیون جریمه شد
  • ابلاغیـه کمیته اخلاق برای بازیکن سابق استقلال
  • بازیکن سابق استقلال به کمیته اخلاق احضار شد
  • احضار گُلر استقلال به کمیته انضباطی
  • ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی
  • طلاقی که هزینه سنگینی برای بازیکن سرشناس داشت؛ آپارتمان، ویلا و ماشین گران‌قیمت برای همسر سابق!
  • اشتباهات داوری علیه استقلال عمدی است/نظر نامساعد کمیته داوران بر روی آبی ها