Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- یورگن کلوپ پس از باخت 1-0 لیورپول در خانه ساوتهمپتون، به انتقاد از تصمیمات داوری پرداخت.
به گزارش آریا، انتظار کلوپ از اعلام حداقل یک پنالتی به سود تیمش در بازی با ساوتهمپتون برآورده نشده است. کلوپ اعتقاد داشت در این بازی دو پنالتی به سود تیمش اعلام نشده است. سرمربی لیورپول در مصاحبه پس از بازی گفته است:
به نظر می رسید پنالتی واضحی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سراغ داور چهارم رفتم و پرسیدم آیا صحنه بررسی خواهد شد؟ او گفت قبلا این کار را انجام داده اند و پنالتی نیست. تصور نمی کنم کاری که آندره مارینر امشب با سادیو مانه انجام داد درست باشد. منچستریونایتد طی دو سال، از من طی پنج سال و نیم بیشتر صاحب پنالتی شده است... آیا این تقصیر من است؟ نمی دانم چگونه این طور می شود. اما برای امشب بهانه ای در کار نیست.  
او در بخش دیگری از صحبت هایش گفت:
اگر کسی می گوید سادیو مانه شیرجه می زند، این بزرگ ترین جوک دنیا است. در آن صحنه ای که هند بود، برای سایر تیم ها پنالتی گرفته می شود.   
اما اوله گونار سولسشر می گوید یورگن کلوپ قصد دارد با انتقاد از پنالتی های منچستریونایتد، روی تصمیمات داوری تاثیر گذار باشد. به نقل از MEN، کلوپ به تازگی پس از شکست 1-0 برابر ساوتهمپتون گفت که دو پنالتی تیمش نادیده گرفته شده است و این در حالی است که همین صحنه ها برای سایر تیم ها پنالتی گرفته می شد. کلوپ حتی به طور علنی گفت: «منچستریونایتد طی دو سال، نسبت به من طی پنج سال و نیم بیشتر صاحب پنالتی شده است». حالا سولسشر در واکنش به این صحبت ها گفته است:
این حرکت (گله کردن سایر مربیان از پنالتی ها) سال گذشته در نیمه نهایی جام حذفی برابر چلسی جواب داد چون آن موقع فرانک (لمپارد) در این باره حرف زد و ما در آن بازی یک پنالتی مسلم داشتیم که گرفته نشد، بنابراین شاید این راهی برای تاثیر گذاری روی داوران باشد. من تعداد پنالتی های آن ها را نمی شمارم بنابراین اگر آن ها می خواهند وقت بگذارند و ببینند که چند بار درون محوطه جریمه روی ما خطا صورت می گیرد، باید بگویم من روی این چیزها وقت صرف نمی کنم. از این بابت نگران نیستم. وقتی روی بازیکن ما خطایی صورت بگیرد، پنالتی است. این اتفاق فقط زمانی می افتد که خطا درون محوطه جریمه باشد.
برای منچستریونایتد طی دو سال اخیر در لیگ برتر 26 پنالتی گرفته شده و تعداد پنالتی های لیورپول طی پنج سال و نیم اخیر یعنی در دوران کلوپ 30 مورد بوده است. اگرچه ادعای سرمربی لیورپول کمی اغراق آمیز است. پس از شکست 1-0 لیورپول مقابل ساوتهمپتون، یورگن کلوپ مدعی شد منچستریونایتد طی دو سال اخیر از 5 سال و نیم حضور او در لیورپول بیشتر صاحب پنالتی شده است. یورگن کلوپ گفت:
منچستریونایتد طی دو سال، از من طی پنج سال و نیم بیشتر صاحب پنالتی شده است... آیا این تقصیر من است؟ نمی دانم چگونه این طور می شود.  
اما از نظر آمار و ارقام به بررسی ادعای یورگن کلوپ می پردازیم. برای منچستریونایتد طی دو سال اخیر در لیگ برتر بیش از هر تیمی، 26 پنالتی گرفته شده است. این تعداد برای لیورپول دقیقا نصف یعنی 13 پنالتی بوده است. از زمان نشستن یورگن کلوپ روی نیمکت لیورپول طی پنج سال و نیم اخیر، تعداد پنالتی های شیاطین سرخ 41 و تعداد پنالتی های قرمزهای آنفیلد 30 بوده است.
البته در تاریخ لیگ برتر انگلیس هیچ تیمی به اندازه لیورپول از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی نشده است. برای این تیم در تاریخ لیگ برتر 167 ضربه پنالتی گرفته شده که 130 مورد گل شده است. تیم های رکورددار پنالتی در تاریخ لیگ برتر به شرح زیر هستند:
لیورپول: 167 پنالتی و 130 گل
منچستریونایتد: 162 پنالتی و 120 گل
آرسنال: 154 پنالتی و 113 گل
چلسی: 146 پنالتی و 124 گل

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کلوپ سولسشر یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۸۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری خوانی آنتونی برای بازیکنان کاونتری سیتی، پس از پنالتی آخر منچستریونایتد / فیلم

آنتونی، وینگر برزیلی تیم منچستریونایتد پس از پیروزی تیمش در ضربات پنالتی به خوشحالی در مقابل بازیکنان کاونتری سیتی پرداخت. 

دانلود (1.7MB)

دیگر خبرها

  • خبر بزرگ در آنفیلد؛ روبن آموریم گزینه اصلی لیورپول نیست
  • واکنش به ادعای جنجالی عضو کمیسیون امنیت ملی | موضوع نظامی است؟
  • کری خوانی آنتونی برای بازیکنان کاونتری سیتی، پس از پنالتی آخر منچستریونایتد / فیلم
  • کلوپ: سیتی با این چیزها تحت فشار قرار نمی‌گیرد!
  • فولام ۱-۳ لیورپول/ امید شاگردان کلوپ زنده ماند
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟
  • فولام ۱ - ۳ لیورپول/ شاگردان کلوپ به رقابت بازگشتند+ فیلم
  • فولام 1-3 لیورپول: کلوپ برای آخرین جام می‌جنگد
  • فولام - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • تمجید پپ از لیورپول: شش سال بیچاره‌ام کردند!