Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به روند برگزاری امتحانات نوبت اول در مدارس غیردولتی گفت: اجبار دانش آموز برای حضور در مدرسه، خلاف ضوابط تعیین شده، تخلف محسوب می شود و اولیاء می توانند شکایت خود را در منطقه و استان مطرح کنند و یا در سامانه مشارکت ها ثبت شکایت انجام دهند؛ ما حتما رسیدگی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سعید صالح در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت برگزاری امتحانات مدارس غیردولتی و گلایه برخی خانواده ها مبنی بر اجبار به حضور فرزندشان در مدرسه برای امتحان حضوری اظهار کرد: برگزاری امتحانات مدارس غیردولتی مانند همه مدارس دیگر کشور و تابع ضوابطی است که مجموعه معاونت های آموزشی و مرکز سنجش آموزش و پرورش اعلام می کنند و تفاوتی در حضور یا عدم حضور دانش آموزان مدارس دولتی و غیردولتی وجود ندارد.   وی افزود: اجبار دانش آموز برای حضور، خلاف ضوابط تعیین شده، تخلف محسوب می شود و اولیا می توانند شکایت خود را در منطقه و استان مطرح کنند و یا در سامانه مشارکت ها ثبت شکایت انجام دهند، ما حتما رسیدگی خواهیم کرد.   مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تا کنون گزارشی مبنی بر اجبار حضور که منجر به تشکیل پرونده  شده باشد به دست ما نرسیده است گفت: این موارد معمولا در مناطق و استان ها رسیدگی می شود و اگر مشکلی باشد در قالب تذکر یا حضور بازرس منطقه در مدرسه موضوع پیگیری می شود.   صالح افزود: به طور کلی اگر تخلفی در مدرسه اتفاق افتاده باشد و مطابق ماده ۳۵ قانون مستحق این باشد که رایی صادر شود، شورای نظارت منطقه و استان رسیدگی و رای صادر می کنند. این رای قابل اجراست مگر آنکه اعتراض شود که در این صورت در شورای سیاست گذاری، برنامه ریزی و نظارت مرکزی در این باره تصمیم گیری یا تجدید نظر می شود.   وی درباره استفاده از سامانه های دیگر به غیر از شبکه شاد نیز گفت: بخشنامه ای از سوی وزارتخانه در این باره ارسال شده است؛ که مدارس غیردولتی برای فعالیت های آموزشی می توانند با هماهنگی آموزش و پرورش از سایر پلتفرم ها در کنار سامانه شاد استفاده کنند. لینک کوتاه: asriran.com/003Cll

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دانش آموزان برگزاری امتحانات مدارس غیردولتی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۸۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری

رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری گفت: تاکنون هیچ گونه مسمومیت یا مشکلی در اثر مصرف شیر مدارس برای دانش‌آموزان گزارش نشده و کیفیت شیر توزیع شده بین دانش‌آموزان مطلوب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در چهارمحال وبختیاری و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، بهنام اسماعیلی در پی انتشار نامه‌ای از یکی از شهرستان‌های استان در فضای مجازی با موضوع توزیع نشدن شیر در مدارس تا اطلاع ثانوی اظهار کرد: با توجه به مشکوک شدن مدیران دو آموزشگاه در یکی از شهرستان‌ها نسبت به کیفیت شیر، توزیع شیر در آن منطقه به صورت موقت متوقف شد تا بررسی‌های لازم توسط مسئولان بهداشت صورت پذیرد.

رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: طبق دستوالعمل‌های نظارت‌های بهداشتی و کنترل کیفی شامل خط تولید تا محصول نهایی شیر مدارس قبل از خروج از کارخانه توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و اداره استاندارد، نمونه‌برداری و بررسی می‌شود، بعد از انجام آزمایشات مربوطه و اطمینان از سلامت محصول شیر توزیع می‌شود.

وی افزود: کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌ها نیز در فرایند حمل شیر تا توزیع در مدارس نظارت مستمر دارند و مربیان بهداشت و مدیران مدارس نیز در نهایت قبل از توزیع کیفیت شیر را بررسی می‌کنند.

رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: در تمام نقاط استان فرآیند توزیع شیر همچنان ادامه دارد و این مورد جزئی در شهرستان فارسان است که از امروز توزیع شیر در این شهرستان نیز به طور معمول ادامه خواهد داشت.

اسماعیلی ادامه داد: تاکنون هیچ‌گونه مسمومیت یا مشکلی در اثر مصرف شیر مدارس برای دانش‌آموزان گزارش نشده و کیفیت شیر توزیع شده بین دانش‌آموزان مطلوب است.

کد خبر 746846

دیگر خبرها

  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • تمهیدات لازم جهت برگزاری کنکور در شهرستان دیلم اندیشیده شود
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری