Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@10:14:15 GMT

کومان تایید کرد؛ هافبک جوان در حال ترک بارسا

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۸۹۵۴۷

کومان تایید کرد؛ هافبک جوان در حال ترک بارسا

رونالد کومان سرمربی بارسلونا تایید کرد کارلس آلنیا هافبک این تیم در آستانه ترک نوکمپ قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، کارلس آلنیا ستاره جوان بارسلونا که از دست پرورده‌های آکادمی مشهور باشگاه، لاماسیا، است در فصل جاری نتوانست در ترکیب تیم اول بارسا خودش را ثابت کند و رونالد کومان سرمربی بارسا تایید کرد که او در حال ترک باشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود آلنیا احتمالا در ماه ژانویه به تیمی دیگر منتقل شود.

 

 

آلنیا که بعد از درخشش در آکادمی لاماسیا به عنوان یکی از پدیده‌های احتمالی بارسا شناخته می شد در فصل جاری نتوانست نظر مثبت کومان را جلب کند و در این مدت تنها پنج بار به عنوان بازیکن فیکس از سوی او به میدان فرستاده شده است.

 

بهترین دوران آلنیا در بلوگرانا به فصل 2018-2019 برمی گشت که او برای این تیم 27 بار به میدان رفت و مورد توجه بسیاری از کارشناسان قرار گرفت. رسانه های کاتالان می گویند آلنیا به احتمال زیاد به صورت قرضی به تیمی دیگر واگذار خواهد شد.

 

کومان در آستانه دیدار امروز بارسا مقابل اتلتیک بیلبائو در پاسخ به سوال خبرنگاران در این باره گفت:" باشگاه به آلنیا اجازه داده که به دنبال ترک بارسا باشد. من چون هنوز این قضیه تمام نشده نمی توانم جزئیات را مطرح کنم ولی بعضی بازیکنها هستند که باشگاه تصمیم گیری درباره ماندن یا رفتن را به عهده خودشان می گذارد و کارلس آلنیا تصمیم گرفته که باشگاه را ترک کند".

 

 

 

 

بارسلونا کارلس آلنیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا کارلس آلنیا کارلس آلنیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۹۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF) حکم محرومیت دو جلسه‌ای ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، را که از سوی کمیته انضباطی اعمال شده بود، تایید کرد.

بارسلونا در استیناف استدلال کرد که در گزارش خوزه ماریا سانچز مارتینز، داور مسابقه، خطای آشکاری وجود دارد، شرایطی که استیناف با توجه به شواهد ارائه شده توسط باشگاه بارسا، آن را نپذیرفت.

بنابراین، ژاوی نمی‌تواند این شنبه در دیدار برابر لاس پالماس در مونتخوئیک و هفته بعد در دیدار مقابل کادیز در ورزشگاه نوو میراندیلا روی نیمکت بنشیند.

امکان داشت ژاوی برای 3 جلسه محروم شود که در این صورت به بازی ال‌کلاسیکو نمی‌رسید اما او با این 2 جلسه مشکلی برای همراهی تیمش در بازی حساس مقابل رئال مادرید ندارد.

سانچز مارتینز، داور دیدار مقابل اتلتیکومادرید، در گزارش به کمیته انضباطی توضیح داده بود که ژاوی به دلیل اعتراض با صدای بلند، اعتراض به داور چهارم و همچنین عصبانیت روی یکی از تصمیماتش، اخراج شده بود.

دیگر خبرها

  • لامینه یامال: دنیا زیر پای این بچه است!
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت دو جلسه‌ای ژاوی
  • نفس راحت بارسا: زخمی برگشتند، مصدوم نه!‏
  • اقدام جدید بارسلونا برای حفظ ژاوی در باشگاه
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی
  • کومان: قبل گل دوم آلمان روی وخورشت خطا شد
  • لواندوفسکی پیشنهاد عربستانی‌‌ها را رد کرد
  • پایان مصدومیت رباط صلیبی هافبک جوان پرسپولیس
  • غیر قابل تشخیص: تصاویر تکان‌دهنده از نوکمپ
  • دلخوری ستاره بارسلونا: قدر من را نمی‌دانند