Web Analytics Made Easy - Statcounter

  امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح امروز چهارشنبه با ارسال پیامی به وزرای دفاع بیش از ۶۰ کشور جهان، ضمن اشاره به ابتکارات و دستاورد‌های شهید دکتر فخری زاده در حوزه‌های علمی و پژوهشی به ویژه تولید ابزار و تجهیزات مقابله با کرونا، بر کنار گذاشتن رفتار‌های دو گانه در مبارزه با تروریسم دولتی تاکید و خواستار پیوستن جامعه جهانی به محکومیت این حرکت غیر انسانی غیر قانونی و جنایت آمیز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در این پیام با اشاره به سابقه دخالت مستقیم سرویس‌های اطلاعاتی به ویژه سرویس اطلاعاتی رژیم اشغالگر صهیونیستی (اسرائیل) در ترور دانشمندان ایرانی، تصریح کرد: شواهد جدی در مورد نقش این رژیم در این ترور نیز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه سکوت در مقابل این اقدام را عامل تکرار آن و ناامنی در جهان می‌دانیم، بر مجازات آمرین و عاملین این جناب تاکید و اظهار داشت: حق خود را برای پاسخگویی به آن محفوظ می‌دانیم.

وی در بخش دیگری از این پیام تصریح کرد: بدون تردید مبارزه جهانی با تروریسم و خشونت نیازمند کنار گذاشتن رفتار‌های دو گانه در مبارزه با تروریسم دولتی است. از این رو جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از قربانیان تروریسم و خشونت، که در طول ۴ دهه گذشته ۱۷ هزار نفر از شهروندان ومقامات عالی کشور را در نتیجه اقدامات تروریستی از دست داده، ضمن محکومیت این اقدامات خواستار پیوستن جامعه جهانی به محکومیت این حرکت غیر انسانی، غیر قانونی و جنایت آمیز که خلاف اصول بنیادین حقوق بشر، حقوق بین الملل و اصول مصرح در منشور ملل متحد است، می‌باشد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: وزرای دفاع رژیم صهیونیستی امیر سرتیپ امیر حاتمی ترور فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۰۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ ۲۰۰ روز جنایت رژیم صهیونیستی به روایت آمار و ارقام

پس از گذشت ۲۰۰ روز از جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه ۴۱ هزار و ۱۸۳ نفر شهید و مفقود شدند. از این تعداد، اجساد ۳۴ هزار و ۱۸۳ شهید به بیمارستان‌ها منتقل شده و اسامی آن‌ها ثبت شده است.

دریافت 8 MB

دیگر خبرها

  • اجلاس روسای FIU کشورهای عضو بریکس در کشور روسیه برگزار شد
  • روسای FIU سازمان بریکس با یکدیگر دیدار کردند
  • کابل: از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین حمایت می‌کنیم
  • آمریکا : از طرح حمله اسرائیل به رفح اطلاعی نداریم
  • فیلم/ ۲۰۰ روز جنایت رژیم صهیونیستی به روایت آمار و ارقام
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری خود را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • ویلیام برنز: اگر ما نبودیم‌، اسرائیل در مقابل ایران قادر به دفاع از خود نبود/ رسانه‌های صهیونیستی: سکوت کامل نتانیاهو نشان دهنده دردسری استراتژیک است که حمله ایران برای او ایجاد کرده است/ کمبود آب شرب غزه را در آستانه فاجعه قرار داده است +عکس و فیلم