Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمنصور میرابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به گزارش مرکز اورژانس کاشان مبنی بر وقوع یک حادثه تصادف در اتوبان کاشان-قم اظهار داشت: این حادثه ساعت پنج و ۱۱ دقیقه صبح امروز و بین یک دستگاه خودرو نیسان و یک دستگاه تریلر رخ داد.

وی گفت: در این حادثه راننده خودروی نیسان به دلیل خرابی خودرو کنار اتوبان در حال تعمیر خودرو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر کاشان با اشاره به اینکه متأسفانه در این حادثه راننده نیسان قبل از رسیدن تیم امداد جان خود را از دست داد، تصریح کرد: جزئیات حادثه توسط عوامل پلیس در حال بررسی است.

به گزارش خبرنگار مهر اتوبان کاشان-قم یکی از پرترددترین محورهای مواصلاتی و جزئی از کریدور شمال-جنوب است که خودروهای زیادی اعم از شخصی، حمل و نقل عمومی و خودروهای باری سبک و سنگین از این محور تردد می‌کنند.

این حجم از تردد باعث شده است که در طول سال حوادث رانندگی زیادی در این محور رخ دهد که یکی از علل اصلی آن تاریکی اتوبان کاشان-قم است. علیرغم تمام وعده‌های داده شده از طرف مسئولان و مدیران محلی، استانی و حتی کشوری فقط تاریکی سهم رانندگان در این مسیر شده است و علیرغم افزایش عوارض این محور که آخرین نمونه آن در چند روز پیش اتفاق افتاد و حدود ۴۰ درصد بر عوارض این محور افزوده شد ولی برای روشنایی این اتوبان تاکنون هیچ اقدام عملی انجام نشده است.

در بسیاری از حوادث رخ داده در این اتوبان خانواده‌های بسیاری عزادار و برخی از هموطنانمان نیز دچار عوارض ناشی از این تصادفات مانند نقص عضو شده و به تبع آن عوارض روحی و روانی و حتی اقتصادی بسیاری نیز گریبانگر افراد و خانواده‌ها شده است ولی اینکه موضوع رفع تاریکی این اتوبان در چه جایگاهی از اولویت‌های مدیران و مسئولان قرار دارد، اطلاعی در دست نیست.

کد خبر 5115510

منبع: مهر

کلیدواژه: سانحه تصادف تصادفات رانندگی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران حادثه اتوبان قم قاسم سلیمانی آیت الله مصباح یزدی اولین سالگرد شهادت حاج قاسم ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا آلودگی هوا گرگان بوشهر عکس استانها جبهه مقاومت شهرستان کرج شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۰۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: بر اثر برخورد دو خودروی پیکان در محور میانه خلخال، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا صبح امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو خودروی سواری پیکان در محور میانه خلخال با یکدیگر به‌طور شاخ به شاخ تصادف کردند و در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در این تصادف دو خودروی پیکان ساعت ۱۴:۰۰ روز گذشته _دوشنبه سوم اردیبهشت_ که در محور میانه خلخال رخ داد، دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی ادامه داد: این حادثه پنج مصدوم داشت که توسط دو آمبولانس حاضر در محل پس از اقدامات اورژانسی کارشناسان اورژانس به بیمارستان برکت میانه منتقل شدند.

کد خبر 747126

دیگر خبرها

  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • واژگونی همزمان ۳ خودروی پژو در محور یاسوج به اصفهان/ مرگ ۳ راننده
  • جان باختن یک نفر در اثر تصادف در محور مهاباد به سردشت
  • لحظه برخود قطار با تریلری که روی ریل گیر کرده است + فیلم
  • ۸ مصدوم در برخورد سواری با بنز در کرمان