Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، علی بابایی کارنامی  در مورد طرح بازنشستگی پیش از موعد اظهار کرد: بعضی خبرگزاری‌ها می‌گویند که این طرح تعلیق شده است در حالی که به اصطلاح قانونی طرح «مراعا» شده است یعنی برای بررسی بیشتر به مرکز پژوهش‌های مجلس و کمیته اداره استخدامی فرستاده شده است.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی افزود: طبق قانون هر طرحی که به بررسی و تحقیق بیشتر نیاز داشته باشد، به اصطلاح قانونی «مراعا» می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابایی کارنامی در پاسخ به این پرسش که بررسی بیشتر طرح بازنشستگی پیش از موعد چقدر طول می‌کشد، گفت: آئین نامه داخلی مجلس زمان مشخصی را تعیین نکرده است. مدت زمان بررسی به محققان مرکز پژوهش‌ها و سایر نهادهای مربوطه وابسته است.

به گزارش ایسنا، طبق طرح جدید بازنشستگی پیش از موعد آقایان با ۲۵ سال و بانوان با ۲۰ سال سابقه کار بازنشسته می‌شوند. همچنین بازنشسته شدن کارمندان نیازی به تایید مدیر یا رئیس اداره مربوطه ندارد و شرط سنی سابق از این طرح حذف شده است.

بسیاری از کارشناسان و نمایندگان مجلس پیش‌تر انتقاداتی مبنی بر ناتوانی صندوق‌های بازنشستگی برای اجرای این طرح داشتند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: بازنشستگی پیش از موعد سخنگوی کمیسیون اجتماعی نماینده بازنشستگی پیش از موعد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۰۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه انتخاب شد

با رأی موافق هیئت امنای مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه حسین پناهی به ریاست این مرکز انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسین پناهی به‌عنوان رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه انتخاب شد.

در این راستا جلسه هیئت امنای مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه با حضور ۱۰ نفر از ۱۱ عضوِ هیئت امنا برگزار و حسین پناهی با ۱۰ رأی موافق از ۱۰ رأی، به‌عنوان رئیس مرکز پژوهش‌ها برای باقیمانده دوره ششم شورا انتخاب شد.

تنها کاندیدای این انتخابات حسین پناهی و تنها غایب جلسه نیز ساسان ابراهیم‌زاده بود.

اعضای حقوقی مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه شامل گلشن نوروزی، ساسان ابراهیم‌زاده، نقی کریمی، احد یوسفی، محمد خلیل‌پور، مرتضی پیری، حسین پناهی به عنوان اعضا شورای شهر و حسین مهدی‌زاده شهردار ارومیه است.

اعضای حقیقی این مرکز نیز کاوس شهری، محمدباقر عفتی داریانی و محمدرضا شیدایی هستند.

کد خبر 745141

دیگر خبرها

  • بازنشستگی بیش از موعد ۱۷۰۰ کارگر شاغل در مشاغل سخت و زیان آور
  • رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: برخی خانواده‌ ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
  • رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: برخی خانواده‌ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • رییس مرکز پژوهش های مجلس: واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها، خلاف قانون و منویات رهبری است
  • رئیس مرکز پژوهش های مجلس: واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها خلاف قانون است
  • تازه‌ترین اوضاع شرکت‌های تولیدی صندوق‌ بازنشستگی صنعت نفت بررسی شد
  • رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه انتخاب شد
  • بررسی موانع پیش روی پژوهشگران برای انجام پژوهش
  • بازنمایی رسانه‌ای نقش زنان در سینما