Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید بزرگی روز چهارشنبه در بازدید از زندان مرکزی بندرعباس افزود:  از خانواده زندانیان نیازمند حمایت مادی می‌شود تا ضمن برطرف شدن مشکلات آنان، شاهد کاهش آسیب و ناهنجاری های اجتماعی در جامعه باشیم.

حمایت‌ صنایع غرب هرمزگان زمینه اصلاح و بازگشت زندانیان را فراهم می‌کند

مصطفی کیشانی مدیرکل زندان های هرمزگان نیز با قدردانی از حمایت‌های صنایع از زندانیان و خانواده‌های آنان گفت: این حمایت‌ها موجب تقویت بسترهای اصلاحی و تربیتی در زندان‌ها و زندانیان می‌شود و زمینه بازگشت آبرومندانه آنان به جامعه را بیش از پیش فراهم خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طبق اعلام ستاد دیه هرمزگان، از ابتدای سالجاری تاکنون با همکاری شرکت فولاد هرمزگان، پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس، بنادر و دریانوردی و یکی از شرکت‌های پیمانکاری آب وفاضلاب هرمزگان، ۴۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با بدهی بیش از هشت میلیارد ریال از زندان‌های استان آزاد شدند.
 همچنین امسال با همکاری خیران ۱۴۰ زندانی جرایم غیرعمد با بدهی بیش از ۹۳۰ میلیارد ریال از زندان‌های هرمزگان آزادشدند.
 هم اکنون ۵۵ زندانی جرایم غیرعمد نیز با بدهی بیش از ۹۴۰ میلیارد ریال در زندان‌های هرمزگان به سر می‌برند.

برچسب‌ها انجمن حمایت از خانواده زندانیان اشتغال زایی هرمزگان اداره کل زندان های استان هرمزگان صنایع کوچک و متوسط خلیج فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انجمن حمایت از خانواده زندانیان اشتغال زایی هرمزگان انجمن حمایت از خانواده زندانیان اشتغال زایی هرمزگان صنایع کوچک و متوسط خلیج فارس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۰۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عید دیدنی روزانه مدیرکل زندان‌ها و دادستان مرکز آذربایجان‌غربی از خانواده زندانیان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیرکل زندان‌ها و دادستان مرکز استان در ایام تعطیلات عید نوروز به صورت مستمر روزانه از منازل چند خانواده نیازمند تحت پوشش انجمن‌های حمایت زندانیان سرکشی کردند.   در بازدید‌های روزانه مراد فتحی مدیرکل زندان‌ها استان آذربایجان غربی به همراه مسئولین بخش‌های حمایتی به مشکلات و درخواست‌های سرپرست خانوار‌های تحت پوشش انجمن‌های حمایت زندانیان رسیدگی و با همراهی خیّرین عمدهمشکلات هزینه‌های اجاره منزل، درمان، توانبخشی یا تهیه جهیزیه رفع می‌شود   این اقدام مشارکتی با حضورمسئولین قضایی و خیّرین به قصد دیدار عید نوروز برای سرکشی، کمک برای تامین معاش و رفع نیاز‌های ضروری خانواده‌ها از روز‌های اول عید نوروز ادامه دارد، توزیع بسته‌ای معیشتی، رسیدگی به درخواست‌های حمایت از خانواده و رفع مشکلات قضایی مددجویان از برنامه‌های میدانی مسئولین در ایام عید می‌باشد.   پنجمین روز دیدار با خانواده زندانیان نیازمند در یکی از روستا‌های اطراف ارومیه با حضور مجیدی دادستان مرکز استان و مساعدت درمانی برای فرزند مددجوی نیازمند همراه بود که در این دیدار با همیاری خیّرین و مدیرکل زندان‌ها ضمن اهدای بسته معیشتی به ارزش ۳۰میلیون ریال هزینه‌های درمان فرزند بیمار زندانی رفع شد.

دیگر خبرها

  • عید دیدنی روزانه مدیرکل زندان‌ها و دادستان مرکز آذربایجان‌غربی از خانواده زندانیان
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲۴۸ نفر از زندانیان در کردستان
  • آزادی ۴ نفر زندانی همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در مراغه
  • اشتغال ۱۲۴۸ نفر از زندانیان در استان کردستان
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان مراغه
  • اشتغال هزار و ۲۴۸ نفر از زندانیان استان کردستان در ۴۶ کارگاه فعال
  • برخورداری بیش از 5500 مددجو از خدمات اشتغال و حرفه‌آموزی
  • اشتغال به کار ۹۱۴ زندانی کهگیلویه و بویراحمد طی سال گذشته
  • اشتغال ۱۲۴۸ زندانی کردستان در ۴۶ کارگاه فعال
  • اشتغال‌زایی برای ۱۲۴۸ نفر از زندانیان کردستان