Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا تقی‌پور انواری نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه  سیاسی  باشگاه  خبرنگاران  جوان، با بیان اینکه نمایندگانی از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در طول ۶ ماه گذشته، ۴ نشست با اعضای شورای شهر تهران و مسئولان شهرداری تهران درباره مسائل کلان کلانشهر تهران برگزار کرده‌اند، گفت: در این جلسات تلاش شد تا به مسائل قانونی که باید دولت و سایر نهادهای مرتبط حل کنند، بپردازیم و موضوع‌هایی مربوط به بودجه سالانه را شناسایی و به پارلمان انتقال دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در حیطه وظایف نمایندگی، مشکلات موجود در حوزه‌هایی مانند حمل ونقل عمومی, محیط زیست، آلودگی هوا و آماده سازی زیر ساخت‌‎های شهر برای یک زندگی همراه با آرامش و...  را در جهت اصلاح قوانین و پیگیری برای اجرای آنها بررسی کردیم.

بیشتر بخوانید

باد و باران؛ مجری این روز‌های قانون «هوای پاک» موسوی: کمیته‌های بررسی مشکلات حوزه تهران تشکیل شد ایزدخواه: ۷ محله جنوب تهران را سرکشی کردم/ قانونی کردن شورایاری محلات را به کمیسیون اجتماعی پیشنهاد می‌کنیم

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس مجلس با یادآوری اینکه نظارت بر حسن اجرای قوانین یکی از اختیارهای مجلس است، اظهار کرد: درصد بسیار کمی از قانون هوای پاک اجرایی شده و دولت هم بحث محدودیت در اعتبارات رو مطرح می‌کند؛ ولی از نظر ما این دلایل به صورت کامل پذیرفتنی نیست و اقداماتی باید صورت می‌گرفته که متأسفانه عملی نشده است.

تقی‌پور در پایان یادآور شد: مجلس نهاد ملی است و نباید انتظار داشت نماینده یک حوزه در امور اجرایی دخالت کند.

انتهای پیام/

   

   

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تهران شورای شهر شهرداری تهران هوای پاک حمل و نقل محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۱۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان تبریز گفت: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

یونس فاتح در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: یک هفته قبل از روز انتخابات یعنی از بامداد روز سیزدهم اردیبهشت امسال تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.

وی افزود: هشت نفر از نامزدهای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به دور دوم انتخابات راه پیدا کردند که از این تعداد چهار نفر در روز بیست‌ویکم اردیبهشت توسط مردم تبریز، آذرشهر و اسکو انتخاب می‌شوند و جمع نمایندگان این حوزه انتخابیه به شش نفر خواهد رسید.

فرماندار شهرستان تبریز با بیان اینکه تبلیغات نامزدها تا ساعت ۸:۰۰ روز پنجشنبه (بیستم اردیبهشت) خواهد بود، ادامه داد: انتخابات در دور دوم به صورت تمام الکترونیکی و بدون دخالت دست انجام خواهد شد.

به گزارش ایمنا، نشست آموزشی کاربران یارانه مرحله دوم انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو در محل فرمانداری شهرستان تبریز برگزار شد.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو نیز به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود؛ بنابراین شمارش دستی در این مرحله صورت نخواهد گرفت.

کد خبر 747815

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  •  ارتقای سواد سلامت مردم/ محور کار شورای سلامت، سند جامع سلامت باشد
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد