Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای شبکه آزمایشگاه‌های دانشگاه فردوسی مشهد اعلام کرد که آزمایشگاه‌های جامع این دانشگاه فعالیت خود را مجددا آغاز کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مدیریت آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد در اطلاعیه‌ای از آغاز به کار آزمایشگاه‌های جامع مستقر در دانشکده‌های علوم، کشاورزی و دامپزشکی این دانشگاه خبر داد و ضوابط حضور دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه در این آزمایشگاه‌ها را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این اطلاعیه، اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه فردوسی مشهد می‌توانند از امکاناتی مانند فضای کار آزمایشگاهی و میز استفاده کنند.

دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه فردوسی درصورت نیاز به این امکانات باید فرم درخواستی را پر کرده و از طریق اتوماسیون اداری و دانشجویی به دبیر شورای شبکه آزمایشگاه‌های دانشگاه ارسال کنند.

هزینه استفاده از این امکانات از اعتبار پژوهه دانشجویان و اعضای هیات علمی کسر می‌شود.   گفتنی است، پس از شیوع گسترده بیماری کرونا، بسیاری از مراکز دانشگاهی در دانشگاه‌های مختلف کشور فعالیت خود را قطع کرده بودند. اما اکنون و به‌دلیل نیاز دانشجویان و اعضای هیات علمی برای بهره گیری از برخی امکانات آزمایشگاهی، در برخی دانشگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها با رعایت ضوابط بهداشتی، فعالیت خود را از سرگرفته‌اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه فردوسی مشهد آزمایشگاه شیوع کرونا دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۱۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک دیشموک

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم تقویت بنیان‌های فکری و معنوی دانشجویان و اساتید
  • زندگی دوباره ۳ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها اصلاح شد
  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیأت علمی دانشگاه ها اصلاح شد
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک دیشموک
  • اعضای بانوی مشهدی به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • بانوی مرگ مغزی نجات بخش زندگی ۵ بیمار نیازمند به عضو شد
  • آمار افت و خیز دانشگاه‌ها در پذیرش دانشجو اعلام شد/ روند رشد اعضای هیئت علمی با مرتبه استاد
  • بانوی مرگ مغزی، نجات بخش زندگی یک بیمار
  • بانوی مرگ مغزی نجات بخش زندگی یک بیمار شد