Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر کل امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بررسی برنامه 5 ساله همکاری های ایران و عراق در کمیته مشترک دو کشور خبر داد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «علی حسین شهریور» مدیر کل امور بین الملل گفت: نشست کمیته مشترک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با وزارت کار و امور اجتماعی عراق برگزار و در این نشست با اشاره به حجم بالای روابط تجاری و تردد اتباع دو کشور و در هم تنیدگی روابط دو ملت، بر ضرورت استفاده از ظرفیت های موجود دو وزارتخانه برای ارتقای سطح تعاملات و روابط دو کشور تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تعامل و همکاری با کشورهای همسایه در اولویت این وزارتخانه است افزود: همکاری در حوزه های روابط کار، بهزیستی و حمایت های اجتماعی، بیمه ها و نظام بازنشستگی و آموزش های فنی و حرفه ای موجب تعمیق و توسعه روابط دو کشور خواهد شد.
شهریور اعلام کرد: کمیته مشترک با تاکید بر اجرایی کردن بیانیه های مشترک سال های 1392 و 1394 و همکاری در سازمان بین المللی کار ، برنامه اقدام مشترک همکاری های پنج ساله بین دو کشور در حوزه آموزش های فنی و حرفه ای، روابط کار، کارآفرینی و اشتغال و رفاه اجتماعی را بررسی و با کلیات آن موافقت کرد.
وی افزود: مقرر شد در 20 روز آینده، نشست بعدی کمیته مشترک برای نهایی کردن سند برنامه برگزار و مقدمات امضای آن فراهم شود.
«رائد جبار باهض» رئیس هیئت عراقی با اشاره به آموزش بیش از 100 نفر ازکارآموزان عراقی در مرکز تربیت مربی کرج و همچنین برگزاری جلسات تخصصی برای تعداد دیگری از کارشناسان عراقی در سازمان بهزیستی، از جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد.
رئیس هیئت عراقی تاکید کرد: با توجه به توانمندی های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف، از همکاری های مشترک و دوجانبه و همچنین انتقال تجارب و دانش در تمامی این حوزه ها استقبال می کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی وزارت تعاون کمیته مشترک دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۱۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی استانداری تهران در انعقاد تفاهمنامه فرهنگی،اجتماعی و سلامت

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صائبی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری نشست مشترک با معاونت سازمان بوستان‌های شهرداری تهران و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد و اظهار کرد: این نشست به منظور هم فکری در خصوص برنامه‌های مشترک در حوزه توسعه فرهنگی، اجتماعی و سلامت استان تهران برگزار شد.

مشاور استاندار تهران با تاکید بر ضرورت گسترش تعاملات و همکاری‌های علمی و تحقیقاتی استانداری با مراکز علمی، بازدیدها و همکاری‌های تحقیقاتی را مهم دانست و عنوان کرد: در این زمینه بهره مندی از توان تجربی و نیروی انسانی طرفین برای انجام طرح‌های مطالعاتی تحقیقاتی راهگشا خواهد بود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران بر ضرورت برنامه ریزی های مطلوب در حوزه توسعه فرهنگی، اجتماعی و سلامت استان تهران تاکید کرد و گفت: به طور کلی، توسعه، رشد تدریجی برای رسیدن به پیشرفت را یادآوری می‌کند، لذا ما می‌توانیم با برنامه ریزی های صحیح، همکاری و تعاملات مشترک ویژه، اتفاقات مطلوبی را در این بخش رقم بزنیم.

صائبی از آمادگی استانداری تهران برای انعقاد تفاهم نامه همکاری درحوزه نیازهای مشترک فرهنگی، اجتماعی و سلامت در پایتخت خبر داد.

کد خبر 6087141

دیگر خبرها

  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک بین مقامات ایران و سریلانکا / جزییات
  • امضای 5 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • عزم ایران و پاکستان برای تبدیل مرز «صلح و دوستی» به مرز «رفاه مشترک»
  • بررسی موضوع تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به عراق
  • آمادگی استانداری تهران در انعقاد تفاهمنامه فرهنگی،اجتماعی و سلامت
  • امضای سند همکاری مشترک بین ایران و پاکستان زمینه‌ساز ارتقاء روابط خواهد بود
  • زمینه‌های مساعد برای گسترش همکاری ایران و پاکستان در حوزه انرژی فراهم است
  • کریدور امن از تهران تا اسلام‌آباد