Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، داتو ویندزور جان، دبیرکل AFC  با ارسال نامه به مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال زمان و محل برگزاری برنامه بازی روزهای هفتم و هشتم مسابقات مرحله دوم جام جهانی ۲۰۲۲ را اعلام کرد. طبق این برنامه پنجشنبه پنجم فروردین ماه ۱۴۰۰، تیم ملی ایران ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هنگ‌کنگ خواهد رفت و سه‌شنبه دهم فروردین ماه ۱۴۰۰، ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه پنوم پن میهمان کامبوج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نامه ارسالی کنفدراسیون فوتبال آسیا آمده است: از فدراسیون‌ها درخواست شده مکاتبات و هماهنگی‌های لازم را در خصوص سفرهایشان انجام دهند. همچنین با توجه به شرایط اپیدمی ویروس کرونا اگر میزبانی مسابقات در این تاریخ‌ها میسر نشد، کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم می‌گیرید که بازی‌ها یا به صورت رفت و برگشت و یا به صورت متمرکز برگزار شود. گفتنی است این شایعه به وجود آمده بود که ممکن است بازی‌های انتخابی جام جهانی به صورت متمرکز در قطر پیگیری شود اما خوشبختانه این اتفاق رخ نداد و تیم ملی فوتبال ایران می‌تواند از امتیاز میزبانی خود استفاده کند. شاگردان اسکوچیچ در خردادماه نیز باید به مصاف بحرین و عراق بروند و خود را برای رسیدن به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ مهیا کنند.

کد خبر 577932 برچسب‌ها فوتبال - تیم ملی فوتبال - عمومی فوتبال - جام جهانی قطر ۲۰۲۲

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی فوتبال عمومی فوتبال جام جهانی قطر ۲۰۲۲ جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۱۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آقایان حسینی از آذربایجان غربی، علی پور از آذربایجان شرقی، ذوالفقاری از مرکزی و روحی زاده مازندران در این دوره از مسابقات حضور دارند که در پایان یک نفر به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در چهل و هفتمین دوره مسابقات جهانی طلا و جواهر سازی فرانسه که در شهریورماه امسال برگزار خواهد شد حضور خواهد یافت.

از آذربایجان غربی در بیست و یکمین دوره مسابقات استانی طلا و جواهرسازی ۱۴ شرکت کننده  از بین ۲۰۳ شرکت کننده در این مسابقات مهارتی راهی مرحله کشوری شدند که ۳ مدال و دو دیپلم افتخار سهم استان از مسابقات کشوری بود.

سرعت دقت و روحیه با تمرکز لازم در طراحی یک جواهر در یک طرح سه بعدی معیار مهم انتخاب فرد برتر برای حضور در مسابقات جهانی است.

در دور گذشته مسابقات جهانی این رشته ایران در مسابقات ژنو سوئیس درسال ۲۰۲۲ توانست در چهل و ششمین دوره مسابقات رتبه نخست راازآن خود کرده و با کسب مدال طلای این دوره از مسابقات توسژ، خانم جلیلی قهرمان جهان شود.

دیگر خبرها

  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • شهربانو منصوریان طلایی شد
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • طلای دختر تالوکار ایران در انتخابی جام جهانی
  • آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • اختصاصی: واکاوی جنجالی‌ترین اتفاق روز فوتبال ایران
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)