Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، به نقل از خانه ملت، فاطمه مقصودی در تشریح  سفر عضو هیات مدیره بازآفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی به بروجرد، گفت: طرح‌های بسیار خوبی در راستای بازآفرینی شهری بروجرد تصویب شد و این در حالی بوده که تهیه و تصویب طرح جامع شهری به مساحت ۲ هکتار با همکاری میراث فرهنگی، شهرداری و دستگاههای مرتبط و ذی‌نفع در بافت پیرامون امامزاده_جعفر(ع) و تبدیل منطقه به یک بافت معتبر شهری در ۳ ماه آینده نیز در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: احداث یکصد واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن و یا مشارکتی در اراضی دشت لاله مربوط به شرکت بازآفرینی شهری نیز از دیگر مصوبات بازید میدانی مذکور بود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس با بیان اینکه اختصاص ۲۰۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ۳۰ میلیون تومان ودیعه مسکن و ۲۰۰ فقره تسهیلات ۱۷۰ میلیون تومان برای بهسازی و بازسازی بافت‌های فرسوده از دیگر مصوبات جاری سفر بود که مورد  تصویب قرار گرفت، تصریح کرد: تکمیل ساختمان سرای محله دره غریب در بخش درمانی تا پایان سال جاری، تعیین تکلیف پیمانکار طبقات فوقانی برای تکمیل توسط اداره راه و شهرسازی و تامین اعتبار توسط شرکت بازآفرینی شهری تا پایان سال مالی جاری نیز مصوب شد.

مقصودی یادآورشد: در خصوص بازار،سرای کاظمیه و سرای حافظیه، شرکت بازآفرینی شهری متعهد شد با همکاری شهرداری در خصوص بازسازی و بهسازی اقدام کند و از  همین رو  در خصوص  امامزاده_قاسم (ع) نیز  مقرر شد فضای پیرامون بهسازی و بازسازی شود تا به عنوان یک مکان عمومی برای زائران استفاده شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن بروجرد مجلس بازآفرینی شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۲۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت

علیرضا جعفری، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، ضمن اظهار خرسندی از همزمانی جشن ۳۴ سالگی شرکت با آغاز مدیریت وی، هلدینگ ثمسکن را تولیدکننده اصلی‌ترین محصول مورد نیاز مردم دانست و گفت: بخش مسکن کشور پیشران توسعه اقتصادی است و هیچ هدف‌گذاری‌ای مهم‌تر از آن نیست که در مسیر جهش تولید برنامه‌ریزی کنیم و گام برداریم.

به گزارش اقتصادآنلاین، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به هدف ساخت یکصد هزار واحد مسکونی با نگاه به ظرفیت و توان مجموعه اشاره کرد و گفت: این پروژه با سبدی تحت سه گروه مجزا در کشور تولید خواهد شد.

وی ادامه داد: گروه اول، مسکن اجتماعی ذیل طرح نهضت ملی مسکن برای دهک‌های یک الی ۴ ساخته خواهد شد. گروه دوم، مسکن استطاعتی برای دهک‌های هدف ۵ الی ۷ به منظور تنظیم بازار مسکن برنامه‌ریزی‌شده است و گروه سوم نیز مسکن اقتصادی ویژه دهک‌های ۸ تا ۱۰ است که می‌تواند در جهت محقق کردن انتظارات سهامداران ساخته شود.

جعفری گفت: همگی باید تلاش کنیم تا برند ثمسکن به برترین برند کشور در حوزه تخصصی خود مبدل شود و بتواند علاوه بر بازار داخلی در خارج از کشور نیز به خوشنامی فعالیت کند. چه بسا این امکان با توجه به ظرفیت‌های مهندسی و سرمایه‌گذاری شرکت وجود دارد.

وی افزود: هلدینگ ثمسکن باید به پشتوانه بانک معظّم مسکن و ظرفیت‌های تخصصی و حرفه‌ای مجموعه بانک، فرصت‌های بالقوه تولید مسکن در ظرفیت عمران و آبادانی کشور را شناسایی و با همت کارشناسان خود آن‌ها را بالفعل کند تا با خدمت بیشتر بتوانیم فشار تامین مسکن مردم را کاهش دهیم.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت
  • بازآفرینی بافت تاریخی بوشهر با مشارکت مردم
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • نوسازی ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • ۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شد
  • ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور نوسازی شد
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت