Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحسن حمزه‌لو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح تا ۲۵ دی ماه جاری ادامه خواهد داشت و متقاضیان می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی ادامه داد:  یک‌هزار و ٢٧۵ واحد مسکونی به عنوان ظرفیت جدید در اراضی شهرهای بوکان، مهاباد و چایپاره برای اجرای این طرح شناسایی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ظرفیت باقی‌مانده برای ثبت‌نام جدید در شهرهای ارومیه، خوی، پلدشت، شوط، سیه‌چشمه،  نقده، محمدیار و شاهین‌دژ در مجموع سه هزار و ۵٨٧ واحد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمزه‌لو اضافه کرد:در خصوص تعیین تکلیف نهایی وضعیت ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن تا پنجم دی ماه به همه متقاضیان جهت تکمیل مراحل ثبت نام و احراز هویت مهلت داده شده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر متقاضیانی که نسبت به پرداخت آورده اولیه اقدام نکرده اند، از فرآیند طرح اقدام ملی حذف شده اند.

وی ادامه داد: طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان‌غربی با هدف‌گذاری احداث ٢٠ هزار و ٩٧٠ واحد مسکونی آغاز شده که تعداد متقاضیان ثبت‌نامی ۴١ هزار و ١٧۴ خانوار است.

وی افزود: از این تعداد طی پالایش صورت گرفته، برای ۶ هزار و ٨٣١ متقاضی افتتاح حساب و ۴ هزار و ۵٩٧ متقاضی نیز آورده اولیه را پرداخت کرده‌اند.

استفاده نکردن از تسهیلات مسکن در سال‌های پس از انقلاب اسلامی، متاهل بودن، سکونت بیش از پنج ساله در محل مورد تقاضا از جمله مهمترین ملزومات ثبت‌نام در این طرح به شمار می‌رود.

طرح "اقدام ملی تولید وعرضه مسکن" به منظور احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شد که از این تعداد سهم آذربایجان‌غربی نزدیک به ٢١ هزار واحد است.

برچسب‌ها طرح اقدام ملی مسکن آذربایجان غربی ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن آذربایجان غربی ارومیه طرح اقدام ملی مسکن آذربایجان غربی ارومیه اخبار کنکور آذربایجان غربی طرح اقدام ملی ملی مسکن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۲۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه برای توسعه راه های آذربایجان غربی

تین نیوز

استاندار آذربایجان غربی گفت: بیش از ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی اختصاص داده شده که نشان از توجه ویژه دولت سیزدهم برای توسعه این بخش در استان است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمدصادق معتمدیان رو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با بیان اینکه امروز شاهد ارتقای شاخص های راه و مسکن در استان هستیم، اظهار کرد: بخش قابل توجهی از احداث راه ها از مسیر قانونی بود که درگذشته مورد توجه نبود.

معتمدیان با تاکید بر اینکه هیچ قطعه راهی در آذربایجان غربی وجود ندارد که بلاتکلیف باشد، گفت: تمامی مسیرهای این استان دارای برنامه کاری و عمرانی جهت توسعه، پیشرفت و آبادانی هستند که در این بین، مسیر رازی خوی از جمله محورهایی است که در حال تبدیل به مسیر اقتصادی بین المللی است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی در قالب ۴۰ کارگاه راهسازی در دست اجرا بوده که حاصل کار مجموعه راه و شهرسازی با تلاش شبانه روزی و تصمیم گیری درست و استفاده از ظرفیت و پتانسیل های این استان است.

سرپرست راه و شهرسازی آذربایجان غربی نیز در این آیین اظهار کرد: نهضت ملی مسکن یک تکلیف شرعی درکنار کار حرفه ای است که با تمام توان به همراهی بخش خصوصی وبا مشارکت مردم در خانه دار کردن بخش مستضعفین تلاش خواهیم کرد.

رسول عطایی در خصوص اراضی دولتی نیز گفت: در مقابل تبعیض و بی عدالتی ایستادگی خواهیم کرد و در زمینه برنامه های بازآفرینی شهری نوین نیز با اصول نوین ادامه خواهیم داد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از زحمات سیدمحسن حمزه لو تقدیر و رسول عطایی به عنوان سرپرست راه و شهرسازی استان معرفی شد. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • توجه ویژه برای توسعه راه های آذربایجان غربی
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • معرفی مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی
  • آغاز مرحله نخست آزمون سراسری در ۱۶ شهرستان آذربایجان غربی
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • فردا قطعی برق در پلدشت
  • فردا برق مناطقی ازشهر پلدشت قطع می شود.