Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، با برگزاری انتخابات کانون‌های فرهنگی تبلیغی و جهادی هیأت رئیسه مجمع کانون‌های فرهنگی، تبلیغی و جهادی کشور تشکیل شد و حجت‌الاسلام حمیدرضا مهدوی‌ارفع رئیس مجمع ملی شد.

از نکات دارای اهمیت در انتخابات این دوره،‌ بررسی وضعیت عملکردی و فعلی ۱۸۰۰ کانون فرهنگی و تبلیغی،‌ برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و برنامه‌ریزی استانی و ملی،‌ حضور پررنگ مجموعه‌ های فعال فرهنگی و جهادی استان‌ها و شهرستان‌ها،‌ تشکیل ۳۱ مجمع استانی،‌ تشکیل ۵ مجمع تخصصی ملی،‌ انجام فرآیند انتخابات در مدت ۳ ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی،‌ مشارکت ۱۵۳۹ مجموعه فعال فرهنگی در انتخابات،‌ مشارکت ۸۱ درصدی کانون‌ها،‌ ورود شبکه‌های تخصصی فرهنگی و جهادی ملی و عضویت در شورای ملی،‌ کاندیداتوری ۴۲۰ مجموعه در انتخابات استان‌هاو انتخاب و تشکیل هیأت رئیسه مجامع استانی با حضور ۲۰۱ کانون برگزیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت امروز چهارشنبه تاریخ ۱۷ دی‌ماه با برگزاری جلسه انتخابات شورای مرکزی ملی، هیأت رئیسه ملی مشخص شد و طی آن حجت‌الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع با سوابقی همچون استاد حوزه و دانشگاه،‌ رزمنده و جانباز دفاع مقدس،‌ مبلغ شاخص ملی و خارج کشور،‌ مولف کتب تربیتی و فرهنگی متعدد،‌ طراح، محقق و مدیر نهضت ملی نهج البلاغه‌خوانی و .... به ریاست مجمع انتخاب شد. نایب رئیس مجمع ملی نیز محمد حسین طبرستانی و دبیر مجمع ملی نیز حجت‌الاسلام محمد عسگری شد.


تصاویر اعضای هیأت رئیسه مجمع ملی تشکل‌های فرهنگی، تبلیغی و جهادی ـ از بالا حجت‌الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع، محمدحسین طبرستانی و حجت‌الاسلام محمد عسکری

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی تبلیغی و جهادی تبلیغی و جهادی حجت الاسلام مهدوی ارفع هیأت رئیسه مجمع ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۳۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل های مردمی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه دیدار با فعالان فرهنگی گفت: رهبر انقلاب مسئولیت راهبری تشکل های مردمی را به شورای عالی انقلاب سپردند، در حوزه های مختلف سند های راهبردی تشکیل شده و به تمام نهاد ها ابلاغ شده است.
حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه افزود: این اسناد راهبردی را نخبگان همان حوزه تدوین کرده اند و به تمام زوایای هر موضوع توجه شده است.
وی بیان کرد: ملاک و مبنای تدوین این اسناد فرمایشات مقام معظم رهبری است، در کنار فرمایشات رهبری از فرهیختگان هر حوزه نیز بهره گرفتیم.
به گفته دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ موشک های سپاه در عملیات وعده صادق آسیب های جدی به تاسیسات نظامی اسرایبل زده است.
حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه ادامه داد: روزگاری روسیه و چین این موشک ها را به ما نمیدادند اما امروز خودشان مشتری ما در این حوزه هستند.

دیگر خبرها

  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل‌های مردمی
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل های مردمی
  • برنامه عزاداری ۲۰ هیأت در سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند